Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
  1. #1
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Ihan siinä TYKSIN vieressä. En nyt osannut linkittää google mapsin kuvaa paikalta. Siinä on semmoinen puukaide, jonka läpi on vissiin syöksytty.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Tässä varmaan? Tai seuraavassa.



    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  4. #4
    No joo näyttäähän tuossa "hieman" olevan tuota pudotusta.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #5
    Auts
    Beta 300 RR
    Ex - CBR1000RR
  6. #6
    Uutisen mukaan tuli tuolta Hämeentien suunnasta.
    Mutka on tosi jyrkkä. Nopeusrajoitus 40 tuolla tiellä, liittymiä kiinteistöille useita...
    Mitä lie tapahtunut? *



    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  7. #7
    Mutka on tosiaan jyrkkä ja vanha kasarmialue alhaalla.
    Epäilisin reipasta ylinopeutta eli mäkeen on annettu runtua.



    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  8. #8
    Lainaa (Medi @ Elo. 10 2011,16:45) kirjoitti
    Tässä varmaan? Tai seuraavassa.
    Piti oikein käydä katsomassa. Juurikin tässä kohdassa. En jäänyt sen tarkemmin töllistelemään, mutta aidan jäljistä veikkaisin, että pyörän on mennyt pystyssä ja suoraan aitaan asti. Ei näkynyt myöskään mitään jarrutusjälkiä.

    Tosi outo paikka ajaa pihalle Toivottavasti kuski toipuu
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  9. #9
    Ei jarrutusjälkiä? Ei kääntöä?

    Oliko siinä pyörässä ABS:t?
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  10. #10
    Ei mitään jälkiä. Kaiteesta päätellen se oli osunut pystyssä tuossa googlen kuvassa näkyvän korokkeen vasemman reunan kohdalle. Pyörä oli valunut alarinteeseen, osumakohdan ja jäähdytysainelätäkön välillä oli mustaa ja punaista muovisilppua, sen tarkempaa kuvausta en pysty pyörästä antamaan.

    Just ennen tuota kurvia on tien korkein kohta, pieni nyppy. Se hieman estää kurvin näkyvyyttä, mutta muuten aika käsittämätön paikka kajauttaa. Liekö sitten mutka tullut täytenä yllärinä?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  11. #11
    Lainaa (Naakka @ Elo. 10 2011,17:27) kirjoitti
    Uutisen mukaan tuli tuolta Hämeentien suunnasta.
    Mutka on tosi jyrkkä. Nopeusrajoitus 40 tuolla tiellä, liittymiä kiinteistöille useita...
    Mitä lie tapahtunut? *
    "Poliisin mukaan motoristi oli ilmeisesti menettänyt pyöränsä hallinnan kaarteessa suuren tilannenopeuden vuoksi."
    Hattussani ei ole kukkia.
  12. #12
    Lainaa (ripee @ Elo. 10 2011,18:52) kirjoitti
    "Poliisin mukaan motoristi oli ilmeisesti menettänyt pyöränsä hallinnan kaarteessa suuren tilannenopeuden vuoksi."
    Vai olisiko sittenkin että menetti itsensä hallinnan ja pyöräkin meni ulos?
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  13. #13
    Lainaa (ripee @ Elo. 10 2011,18:52) kirjoitti
    Lainaa (Naakka @ Elo. 10 2011,17:27) kirjoitti
    Uutisen mukaan tuli tuolta Hämeentien suunnasta.
    Mutka on tosi jyrkkä. Nopeusrajoitus 40 tuolla tiellä, liittymiä kiinteistöille useita...
    Mitä lie tapahtunut? *
    "Poliisin mukaan motoristi oli ilmeisesti menettänyt pyöränsä hallinnan kaarteessa suuren tilannenopeuden vuoksi."
    Tämähän on vakioselitys virkavallan taholta julkisesti aina...
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  14. #14
    Harvoinpa sitä pyörän hallintaa menetetään liian alhaisen tilannenopeuden takia. Poliisi lienee oikeilla jäljillä.
  15. #15
    Lainaa (Kunkku @ Elo. 11 2011,00:13) kirjoitti
    Harvoinpa sitä pyörän hallintaa menetetään liian alhaisen tilannenopeuden takia.
    Kyllä tuokin on mahdollista...
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  16. #16
    Lainaa (jannep @ Elo. 11 2011,00:45) kirjoitti
    Lainaa (Kunkku @ Elo. 11 2011,00:13) kirjoitti
    Harvoinpa sitä pyörän hallintaa menetetään liian alhaisen tilannenopeuden takia.
    Kyllä tuokin on mahdollista...
    Eikä ole edes harvinaista.
  17. #17
    Lainaa (Adve @ Elo. 11 2011,06:33) kirjoitti
    Lainaa (jannep @ Elo. 11 2011,00:45) kirjoitti
    Lainaa (Kunkku @ Elo. 11 2011,00:13) kirjoitti
    Harvoinpa sitä pyörän hallintaa menetetään liian alhaisen tilannenopeuden takia.
    Kyllä tuokin on mahdollista...
    Eikä ole edes harvinaista.
    no täällä kun tuo linkittäminen tuntuu olevan pop, niin voinette pistää vaikka 5 esimerkkiä tällaisista tapauksista, jotka eivät ole edes harvinaisia.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  18. #18
    Lue "Kaato" ketjusta, käytä hakua
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  19. #19
    Lainaa (pecha @ Elo. 11 2011,08:30) kirjoitti
    voinette pistää vaikka 5 esimerkkiä tällaisista tapauksista
    Ja kohta tulee esimerkkejä umpihangessa ajosta/trial kisoista/Motocross radalta...jne...jne.. ja loppumaton kukkikset vs. vetarit ketju on valmis alkamaan taas..
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  20. #20
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (GSXR_JaP @ Elo. 11 2011,08:06) kirjoitti
    Lainaa (ripee @ Elo. 11 2011,07:30) kirjoitti
    Selvitä nyt tuokin sitten samaan rahaan
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010...html?ref=leiki
    Ps tässä tapauksessa ei ole tarvinnut laskea tuosta harakan lentokäyrästä tuota ylinopeutta, kun kuskin lentokäyrä on ollut korkeampi, kuin harakan
    Voi perkele, tuo risteys alkaa olla jo surullisen kuuluisa pyöräonnettomuuksista vaikka näkyvyys on hyvä.

    Orikedon suunnasta

    -J-
    Toi oli viime kesän mällejä. Jos oikein muistan, niin oli syöttänyt noin satasta tohon risteykseen, jossa oli silloin kaikenlaisia näköesteitä kotilokuskia hämäämässä. Tänä kesänä siinä ei ole kuin pitkä heinikko aika ajoin häirinnyt. Aika varpaisillaan siihen tulen, kun risteävä liikenne tosissaan menee haipakkaa aika ajoin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #21
    Lainaa (pecha @ Elo. 11 2011,08:30) kirjoitti
    Lainaa (Adve @ Elo. 11 2011,06:33) kirjoitti
    Lainaa (jannep @ Elo. 11 2011,00:45) kirjoitti
    Lainaa (Kunkku @ Elo. 11 2011,00:13) kirjoitti
    Harvoinpa sitä pyörän hallintaa menetetään liian alhaisen tilannenopeuden takia.
    Kyllä tuokin on mahdollista...
    Eikä ole edes harvinaista.
    no täällä kun tuo linkittäminen tuntuu olevan pop, niin voinette pistää vaikka 5 esimerkkiä tällaisista tapauksista, jotka eivät ole edes harvinaisia.
    1) Hidasajo ja kyljelleen - katso vaikka aloittelijaketju

    2) Pysähtyminen - jalka lipeää ja nurin

    3) Jarrutus hitaasta vauhdista - hidastuminen ja massa yllättää - kyljelleen

    Tarvitseeko tosiaan kaikki nämä nyt ihan erikseen selittää mitkä ovat hidasajon ongelmat ja miksi sitä autokoulussakin kovasti opetetaan? Miksi sitä ihan käsittelykokeessa testataan?
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  22. #22
    Lainaa (ripee @ Elo. 11 2011,07:30) kirjoitti
    Lainaa (jite @ Elo. 11 2011,07:11) kirjoitti
    Selvä tapaus. Poliisi on ollut munkkikahvilla ja kuullut pyörän syöksyvän alas. Harakan lentokäyrästä on päätelty pyörän ajaneen rajua ylinopeutta koska ne vastaavat kaarre ja aerodynaamisilta olemuksiltaan toisiaan. Pikaisia paranemisia kuljettajalle.
    Selvitä nyt tuokin sitten samaan rahaan
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010...html?ref=leiki
    Ps tässä tapauksessa ei ole tarvinnut laskea tuosta harakan lentokäyrästä tuota ylinopeutta, kun kuskin lentokäyrä on ollut korkeampi, kuin harakan
    Jos alkunopeus on 27 m/s niin ei se ilmalento kyllä kovin montaa kymmentä metriä ole lähtökulmasta riippumatta, pisinhän löytyy siitä 45 asteen kohdalta.

    Ilmeisesti lehtimies ja tavan tallaaja aina olettaa että kuskin osiinä kohtaa mihin ilmalento loppui, eikä siinä kohtaa mihin liukuminen loppui?
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  23. #23
    Lainaa (jannep @ Elo. 11 2011,10:33) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Elo. 11 2011,08:30) kirjoitti
    Lainaa (Adve @ Elo. 11 2011,06:33) kirjoitti
    Lainaa (jannep @ Elo. 11 2011,00:45) kirjoitti
    Lainaa (Kunkku @ Elo. 11 2011,00:13) kirjoitti
    Harvoinpa sitä pyörän hallintaa menetetään liian alhaisen tilannenopeuden takia.
    Kyllä tuokin on mahdollista...
    Eikä ole edes harvinaista.
    no täällä kun tuo linkittäminen tuntuu olevan pop, niin voinette pistää vaikka 5 esimerkkiä tällaisista tapauksista, jotka eivät ole edes harvinaisia.
    1) Hidasajo ja kyljelleen - katso vaikka aloittelijaketju

    2) Pysähtyminen - jalka lipeää ja nurin

    3) Jarrutus hitaasta vauhdista - hidastuminen ja massa yllättää - kyljelleen

    Tarvitseeko tosiaan kaikki nämä nyt ihan erikseen selittää mitkä ovat hidasajon ongelmat ja miksi sitä autokoulussakin kovasti opetetaan? Miksi sitä ihan käsittelykokeessa testataan?
    Jatketaan.

    4.
    Hidas ajo ja jarrun käyttö ja hiekkaa tiellä,mutkalla tai ilman.
    5.
    Löysässä hiekassa (mallia uimarantalöysyys tai löysempi) ajaminen hiljaa,siinä kun lentää suremmalla todenäköisyydellä naamalleen kun jos korottaa vaihdin tarpeeksi esim +80 km/h.
    Näitä löytyy paljonkin ilman et tarvii mennä rannalle kurvailee!
    Toki niin valtaosa mopottajista ei hakeudu semmoisiin alustaan,mutta kylä meitä löytyy ihan tarpeeks kun hakeutuukin *

    6.
    Kun kerran tuli jo maininta umpihankeesta niin
    Normi talviajo misä sitä lunta löytyy 5-15 senttiä paksuna tien päällä niin ehdottomasto se vauhti minimissa se 80 niin ajo käy paljon helpommin!

    7.
    Luulis nytt et itekkin keksisit ilman et muut tarvii kirjoitella ihan vaan sen takia et ..............?



    Paranemisia kuskille!



  24. #24
    Lainaa (jannep @ Elo. 11 2011,10:33) kirjoitti
    2) Pysähtyminen - jalka lipeää ja nurin
    Jaahah, nyt on siis menty pysähtymään liian hitaassa nopeudessa. Auttaisikos tähän kenties se, että pysähtyminen suoritettaisiinkin aiempaa suuremmassa nopeudessa (nyt joudut kyllä sitten hieman myös selittämään, kuinka tämä tapahtuisi, koska minulta loppuu mielikuvitus...... )
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  25. #25
    Lainaa (pecha @ Elo. 11 2011,11:24) kirjoitti
    Lainaa (jannep @ Elo. 11 2011,10:33) kirjoitti
    2) Pysähtyminen - jalka lipeää ja nurin
    Jaahah, nyt on siis menty pysähtymään liian hitaassa nopeudessa. Auttaisikos tähän kenties se, että pysähtyminen suoritettaisiinkin aiempaa suuremmassa nopeudessa (nyt joudut kyllä sitten hieman myös selittämään, kuinka tämä tapahtuisi, koska minulta loppuu mielikuvitus...... *)
    Joo, seuraavalle tutkapartiolle pokkana selittämään, että luin netistä, ettei alta kahdensadan kannata yrittää pysähtymistä
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  26.  
  27. #26
    Lainaa (ts18056 @ Elo. 11 2011,11:58) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Elo. 11 2011,11:24) kirjoitti
    Lainaa (jannep @ Elo. 11 2011,10:33) kirjoitti
    2) Pysähtyminen - jalka lipeää ja nurin
    Jaahah, nyt on siis menty pysähtymään liian hitaassa nopeudessa. Auttaisikos tähän kenties se, että pysähtyminen suoritettaisiinkin aiempaa suuremmassa nopeudessa (nyt joudut kyllä sitten hieman myös selittämään, kuinka tämä tapahtuisi, koska minulta loppuu mielikuvitus...... *)
    Joo, seuraavalle tutkapartiolle pokkana selittämään, että luin netistä, ettei alta kahdensadan kannata yrittää pysähtymistä
    ai niinkö tälleen..

    (Kymenlaakson poliisin sivuilta)

    ""
    Törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen ym 25.07.2011 klo 20.33 aikaan
    VT 15:a
    Myllykoskella: 21-vuotias kouvolalainen mies tuli poliisia vastaan 186km/h
    moottoripyörällä. Alueella on 100km/h - nopeusrajoitus.Partion kääntyessä
    moottoripyöräilijän perään, tämän lähti pakenemaan poliisia. Poliisi sai
    miehen
    kiinni *noin 7.6km:n takaa-ajon jälkeen. Pakoreitin varrella oli myös
    60km/h ja
    40km/h nopeusrajoituksia, jotka moottoripyöräilijä ajoi juurikaan
    hiljentämättä
    nopeuttaan. Kiinniotettaessa moottoripyöräiljä kertoi lukeneensa internetin
    keskustelupalstoilta, että kovalla ylinopeudella ajettaessa poliisin tullessa
    vastaan kannattaa lähteä pakoon välttääkseen seuraukset
    ...... (Mies menetti
    korttinsa *ja tulee todennäköisesti saamaan ankarammat sanktiot kuin mitä
    olisi
    saanut pelkän vastaantulevana mitatun ylinopeuden vuoksi.)
    ""
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä