Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Kokeillaanpa erillisellä viestillä, kun en saanut vastauksia blackbird -keskustelun kautta.

Tällä hetkellä pyörässäni on Givin monorack peräteline. Kuitenkin ensikesän reissulle joudun luultavasti hommaamaan lisää laukkuja, jotta pitemmän reissun tavarat sopivat kyytiin. Olen suunnitellut hommaavani pikakiinnitteisen SW-Motech Quick-Lock Evo -sivutelinesarjan. Onko kenellelläkään kokemusta, että saako tuota telinettä mitenkään kiinni tuon Monorackin kanssa, vaan joudunko ottamaan sen irti tms.

Nettimotossa näyttää yhdessä pyörässä olevan monorack + jokin sivulaukkuteline paikallaan. Minkä merkkiset nuo sivulaukkuraudat on?

Sivulaukkusarja + monorack

En myöskään halua mitään Wingrackia, koska se on niin h***n ruma, vaan ajatus on juuri jossakin pikakiinnitteisessä telineessä, jonka saa sitten tarvittaessa pois.

Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
    Minkälainen lie tuo: Kliks!

Onhan tuo wingräkki aika kolho kapistus, mutta itse ratkaissut ongelman niin, että otanpa sen pois jos ei ole pitempää reissua tiedossa...

Varmaan pikku modauksilla saa ton monorackin toimimaan minkä tahansa sivutelineiden kanssa.

Honda CB350K4

"Work Less - Ride More"
    Juu meneehän siinä Wingrackin kiinnityksessä ja irrotuksessa oikein vartti, jos varaa juomaa mukaan.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
    Lainaa (bug85 @ Elo. 09 2011,09:40) kirjoitti
    Nettimotossa näyttää yhdessä pyörässä olevan monorack + jokin sivulaukkuteline paikallaan. Minkä merkkiset nuo sivulaukkuraudat on?

Sivulaukkusarja + monorack
    Kuvan perusteella näyttäisi olevan Givin oma sivulaukkuteline joka kiinnittyy osin tuohon monorackin kiinnikkeisiin.
    Itse ostin alkuvuodesta VFR:n jossa oli Givin monorack, jonka kaveriksi ostin kuvankaltaiset telineet. Sivutelineet kiinnittyvät kolmesta pisteestä: Yksi ruuvi monorackin telineeseen, yksi matkustajan jalkatapin pultin alle ja yksi tanko joka yhdistää telineet pyörän takana.

Tässäkin eBay oli mainio kauppapaikka: Suositushinta telineille ja kahdelle Monokey Keyless 41:lle sivulaukulle (samanlaiset kuin linkkisi pyörässä, mutta mustilla kansilla) oli 2010 kuvaston mukaan 560€, eBayn kautta italialaisesta putiikista (amr-1984) kotiin kuljetettuna viikon toimitusajalla 333€.

Honda CBR600F -90 --> Honda VFR800FI -98
    Suzuki GT125R -76
    Ei muuten tunne Givin sivut kyseisenlaista telinettä XX:ään. Häätyy suunnittella jotain muuta.
    Ex:
    Honda CBR 1100 XX -04
    Lainaa (vanha @ Elo. 09 2011,11:07) kirjoitti

Onhan tuo wingräkki aika kolho kapistus, mutta itse ratkaissut ongelman niin, että otanpa sen pois jos ei ole pitempää reissua tiedossa...

Varmaan pikku modauksilla saa ton monorackin toimimaan minkä tahansa sivutelineiden kanssa.
    Kiitti muuten linkistä. Ostin nuo telineet pois, ja just ruuvasin paikalleen. Eivät olleet Sumotech:t, vaan SW-motech:n pikakiinnikkeinen sarja.
    Otin monotelineen kokonaan pois ja päätin, että pärjään kahdellakin laukulla.
    Ex:
    Honda CBR 1100 XX -04

Kiitti muuten linkistä. Ostin nuo telineet pois, ja just ruuvasin paikalleen. Eivät olleet Sumotech:t, vaan SW-motech:n pikakiinnikkeinen sarja.
    Otin monotelineen kokonaan pois ja päätin, että pärjään kahdellakin laukulla.
    Ex:
    Honda CBR 1100 XX -04
    Lainaa (bug85 @ Elo. 18 2011,19:30) kirjoitti

Otin monotelineen kokonaan pois ja päätin, että pärjään kahdellakin laukulla. *
    Oleppas hyvä!
    Honda CB350K4

"Work Less - Ride More"

Onhan tuo Wingräkki vähän kolho, mutta on siinä suunnittelijakin hieman ajatellut virtaviivaisuutta.

Nuo jotka tuossa yhdessä kuvassa näkyvät, ovat aivan * näköset... ikinä en tuollaisia häkkyröitä pyörääni laittaisi *
    Honda CBR1100XX
  10.  
    tommonen wingräkki kolmen laukun teline ilman ylälaukun levyä olis ylimääräinen,jos jollakin tarvetta.myös oikean puolen äänen vaimennin löytyy.