FJr vm.08 40 tkm huolto tulossa. Eli isoin Yamahan huolto. Antakaas vinkkii mielestäsi "hyvästä" huoltopaikasta eteläsuomen alueella. Ne kun "hyvät" Kun tuntuu olevan kortilla ainakin mitä muiden motoristien kanssa asiasta keskustellut. Ei muuta kuin mielipidettä tulee![]()
rengas
Motormarket turussa kuulemma. Siellä on tosin kolmen viikon jono.
Itse käytin 30 000 km huollossa mp. team salonen turku.
Hyvin on pyörä pelannut huollon jälkeen.
* * * * * * * * * * *
Tää on allekirjoitus!
* * * * * * * * * * *
Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
Ei tiedä vielä
Sama homma muutaman tonnin päästä.
JL-Bikeen meinaan viedä
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Itse veisin MJL-huoltoon Helsinkiin...asiallisia, osaavia, ystävällisiä kavereita, ja "vallan" hyvä tulos mp-huoltojen vertailussakin(Rengas @ Elo. 08 2011,15:55) kirjoitti
![]()
-Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
Hyvästä huoltopaikasta en pysty kertomaan mutta MPteamSalonen huoltanut mun FJR:ni viimeaikoina, ohessa hintatietoa
40tkm 785e
50tkm 290e
60tkm 481e
Näissä hinnoissa siis pelkkä määrä-aikaishuolto, ei mitään extraa.
Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
Sama täällä, jätin jo soittopyynnön Tre YammmuCenteriin samasta.. + renkaat .. arg..ei tonni riitä
Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
Mitä perkelettä siinä 40tkm huollossa oikein tehdään jos ei tonni riitä?
Just oli 30tkm huolto ja hinta oli 440 euroa ja sisälsi uuden takarenkaan.
Paikka oli Hakin huolto, Raumalla.
NYT BMW HP2 SPORT 2008
ex BMW S1000XR
ex Ducati Multistrada 1200 S
ex Kawasaki ZZR1400
ex BMW Megamoto
No siinä on niin helkutisti työtä! Jos mitään ei osaa itse tehdä mm. takasvingin laakerit puretaan ja rasvataan, samoin ohjauslaakeri. Ihan jees hommia Suomen olosuhteissa *Sitten on ne muut tulpat, öljyt, perä yms. jos ei sano niitä itse tehdyksi niin pikkuhiljaa kertyy.... sitten on myös ne huollot myös täällä keskustellut, jotka kertoo, että myös näillä pärjää.... hintaa alas *
![]()
Tänään tehty Tre Yamaha centterissä, *huollon osuus n. 800€, lisäksi PR3 renkaat + polttimoiden uusinta.
Noilla ensimmäisillä Pr3:lla tuli ajettua 7272Km, niihin jäi pintaa
- eteen 2,8mm(5mm) mitattu melkein v-uran pohjasta, renkaassa oli huomattavissa pientä aaltomaisuutta poikkiurien kohdalla ja V pohjan kohdilla ehkä matalampitaajuista heikkoa aaltoa
- taakse 3,0mm (6mm) mitattu kulumismerkin pohjasta keskimmäiset o-reiät. Takanen kulunuy keskeltä vähän suoraksi, mutta ei pahasti.
renkaat tuli vaihdettu siis aikalailla 1/2 välissä ajoaikaa, Kroatian reissua silmällä pitäen.
Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
Mites toi pitopuoli verrokkina edeltäviin gummeihin millä ennen kurvailit?(karivei @ Elo. 19 2011,17:55) kirjoitti
Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
Edellisillä PR2:lla tuli ajettua n.15tkm (6/10 - 5/11)
-En mielestäni huomannut mitään isoa muutosta PR2 ja PR3 välillä pidossa, tosin tietysti nuot vanhat PR2:t oli jo tosi kantikkaat ja mutkissa muljauttelivat kunnolla.
Sade ominaisuuksihan noissa PR3:ssa on kovasti kehuttu, mutta itselle ei ole juuri sattunut tälle kesälle vielä sateita...
Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei