Käytättekö ja jos niin minkälaista? Itse olen ajellut vasta tämän kesän nakulla ja mikäs se on kesällä ajellessa. Syksyn viileät, hyttyset ja vesisateet lähestyy. Kiinnostaa lähinnä että onko alla olevan kuvan mukaisista pienistä plekseistä mitään käytännön hyötyä vai onko sitten sama ajella nakuna. Yhtään isompaa en laita ku ne on kaikki niin rumia, mieluummin ilman *
Ja saa suositellakin jos joku pleksi on erityisen hyvä.
![]()
Itsellä oli GSX1400:ssa noin puolet tosta. Silti lähes löi ajoviiman kypärän leukaosaan. Kun nosti vähän päätä niin kypärä oli vapaassa ajovirrassa ja rinta suojassa. Ainoa mitä keksin parantamaan olis ollut leveys. Summa summarum, lyhyempi ja leveämpi IMO.
Jotain tota kokoluokkaa givin pleksi omassa käytössä.
Yläreunassa taivutus (touring ?) jolloin kaikki ilmavirta ja kärpäset + sun muut oravaa pienemmät menee kypärän yli.
Voipi ajella visiiri auki ilman että silmät rähmii. Toimii jo 60 km/h vauhdissa, vähän rupes väpättään tuolla 140 km/h tietämillä.![]()
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Onkohan joku noista http://www.givi.co.uk/Screens--spoil...universali-en/ ?
Entäs miten toi stonga? Itse pidän tuota alkuperäistä hieman liian kapeana ja kaipaisin vähän miehisempää leveämpää otetta. Ehkä myös sais olla jonkun verran suorempi jotta tulis vähän matalampi ajoasento.
Foorumeilla jotku kehuu renthalin eri malleja, mut mielellään kuulisin enemmänkin kokemuksia? Noita kun harvemmin pääsee testaamaan.