Nytpä iski pieni aivopieru. Huhu kertoo, että VFR1100 kone on ulkoisilta mitoiltaan tarkalleen kuin VF750C kone. Ja että nämä voisi saada Magnan runkoon vaihdettua päittäin kohtuuvaivalla.
Kylläpä olisi härski vehje tommonen powercruiseri, jossa olis voimaa kuin pienessä pitäjässä. Uudet jarrut ja muut vermeethän se vaatisi. Mutta onko kukaan missään, koskaan, ikinä, unelmissaan toteuttanut tällaista konversiota?
Honda Magna VF750C vm.1997
Aka PowerCustom eli pirteä kromivasama
On kyllä älytön projekti, eikai tuollaista 1100 vfr:ää olekaan![]()
En se minä ollu, ja sitäpaitsi se oli vahinko
eikös tollasen 1100 magnan saa ihan valmiinakin ostaa ettei tarvi itte kyhätä...
http://www.motorcyclespecs.co.za/model....083.htm
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Joko alkaa tuntua siltä, että paukkua kaipais lisää? Uutta pyörää vaan, ei se muulla lähe![]()
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Korjaanpa itseäni: VF 1100 (sabre / v65 magna jne)(GSFN @ Elo. 05 2011,21:43) kirjoitti
V65 magnan tehot yhdistettynä V3 magnan ulkonäköön olis kova juttu.
Honda Magna VF750C vm.1997
Aka PowerCustom eli pirteä kromivasama
Aika savotta mahtaa olla, V65:t ovat kardaanivetoisia, Eikös tuo kolmannen sukupolven Magna ole ketjuvetoinen. Sittenhän olisi ketjuvetoiset VF1000F tai R, joiden koneita voisi teoriassa siihen runkoon sovittaa, mutta varmaan työläs projekti on.
Honda VF1000F2 -85
Honda VF1100S -85
Aprilia RST Futura -01
Ehkä olisin voinut kirjottaa että 3rd generation (kolmannen sukupolven) magna, VF750C vm -94 --> 2004 välillä valmistetut ripeät keskikoon kustomit. Näist tulee puhuttua hivenen huolettomasti kun aihe on itseä lähellä. Englannin kielisessä wikipediassa on muuten aiheesta tosi hyvin kirjoitettu artikkeli.(vma @ Elo. 06 2011,09:25) kirjoitti
Honda Magna VF750C vm.1997
Aka PowerCustom eli pirteä kromivasama
Joo työlästä se varmasti olisi, ja kardaani - ketjukonversio kuulostaa vähän yyberhankalalta. Mutta siis tämä koko aivopieruhan perustui sellaiseen tornihuhuun, että jokin Hondan VF sarjan isommista kyykkykoneista on ulkomitoiltaan ja kiinnityspisteiltään tasan sama kuin tuossa Magna VF750C:ssä, mikä vois meinata että koneen vaihto vois olla realistinen projekti. En oleta että tässä valtakunnassa kuitenkaan kukaan olisi moista hulluutta yrittänyt.(dnapekko @ Elo. 06 2011,20:06) kirjoitti
![]()
Honda Magna VF750C vm.1997
Aka PowerCustom eli pirteä kromivasama