Minulla on Apollo-takki ja vastaavat housut. Käytän niitä lähinnä keväällä ja syksyllä viileämmillä ja kosteammilla keleillä sekä talviajelussa. Mielestäni erinomainen puku, tosin muita kalvopukuja minulla ei ole aiemmin ollut, joten vertailukohtaa puuttuu. Vettä tuntuu pitävän sen minkä tarvitseekin. Syksyllä 2008 Pystymettästä palatessa satoi vettä "riittävästi" mutta säilyin kuivana.
Lämpövuoren kanssa pärjää jäällä ajellessa pakkaskelilläkin.
Uskon, että huonomminkin voi valita.
Coronasta en tiedä, mutta Apolloon olen ollut tyytyväinen. Kevyt ja pitää veden ulkopuolella jopa monen tunnin monsuunisateessa. Ei kuse kyllä mistään sisään, ei edes kauluksesta.(Kiela @ Elo. 04 2011,09:18) kirjoitti
Pahimmilla helteillä se on kyllä kuuma, mutta mikäpä kelmutakki ei olisi. Minusta se kalvo ei kuitenkaan ole niin hiostava kuin jotkut muut kalvot, en muista mikä siellä oli.
Hanxin takuu on myös toiminut, toisen takin vetoketjun teippaus irtosi niin vaihtoivat koko takin samantein uuteen.
BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
ER-6f 2006
Apollo takki vuoden kestänyt, kuumahan tuo on kesäkeleillä. Lämpötilan ollessa alle 20 astetta niin voi käyttää ilman lämpövuorta.
Kuumemmissa oloissa jotain muuta päälle.
- Ei tuuletusreikiä/avattavia räppänöitä
- Vetskarien kestäminen arveluttaa
+ Suojat ja vahvistukset oikeilla kohdilla
+ Säätömahdollisuuksia, saa istumaan eri vartaloille
+ Suomalainen
<p>MT-09 Tracer ex. TDM 900 ex. XZ 550 -- ex. GSX 750 ex. RD 500 ex. XN 85 ex. XZ 550</p>