gikseri. Voit ajaa rataa ja varttia hyvillä ajoilla. myös matkaajo onnistuu![]()
600rr
Järjellä: Gsx-r. Tunteella: Ducati SS
Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
SS:n ajoasento on aika raaka, joten ottaisin Multin.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Jos ulkonäkö on mikään kriteeri, niin GSX-R.
CBR600F 2004
Z750 2009
MT-09 2014
1290 Super Adventure S 2017
Kikserin ottaisin. Nopein ja hienoin, mutta kyllä tuollainen kaksi sylinterinenkin voisi joskus tulla kyseeseen (ducati)
Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
Multistrada. Paras ajoasento, voi ajaa mutkapätkät kovaa ja harrastaa matkailua mukavasti![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Kannanpa analyyttisen kekoni korteen. Olen 11v ajellut ja kokeillut erinäköisiä mopoja.
Bulu:
- munakkain peli nakkikiskalla, hyvät soundit
- vääntö mahtava kun on HD
- saattanee täristää
- varaosien saatavuus tulevaisuudessa??
SS:
- parhaat soundit
- Ducatin huono maine
- itse huollettavissa suht helposti
- oikea skalpelli radalla ja mutkateillä ajomiehellä
- kevyt!
- ahdas isokokoiselle
Gjikseri:
- luotettavin tekniikka todennäköisyyksien valossa
- rispektiä nuorisossa
- paras ajaa jos OIKEASTI osaa ottaa pyörästä löylyt
- kortti voi olla aika löyhässä jos availee kovin usein torvia suoraksi
- paras ajaa yli 2 markkaa mootoritiellä(muut ei taida kulkeakaan tätä..)
Multi:
- susiruma 90% motoristien mielestä, ei rispektiä
- helpoin ajettava aloittelijalle ja semikuskille
- pystyy ajaan soratietä joten miten
- pysty ajoasento (kuin supermoto)
- katetta hieman
- säätämällä vakiojousituksen ja laittamalla kunnon nakit alle, pyörällä voi vetää polvipala maassa
- paras valinta huonokuntoiselle mutkapätkälle
- vakioäänenvaimennin hukkaa suurimman osan ducatin soundeista
- oma valinta!
Loistava vastaus(duccer @ Elo. 02 2011,14:52) kirjoitti
Vielä kun löytyisi Multistrada jostain suht' läheltä...
GSX-R![]()
Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD
Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli
Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
Onko kokemusta S mallin Multistradasta? Eroaako paljonkin alustaltaan, muuta eroa ei taida perusmalliin tuossa olla?
Öhlinsiä ja hiilikuitua. Maksavat kaupassa maltaita.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Paljonko tuossa S-mallissa on yleensä perusmalliin hintaeroa?(aj@ @ Elo. 02 2011,18:56) kirjoitti
GSX-R, Toi Ducati SS olis komia jos vaan ois vähän tuoreempi.
Buell XB12S -08
Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
Zx-10r on tilavampi, vääntävämpi ja tehokkaampi kuin 750 gsxr. Ennemmin tämä kuin 750.
Raskaampi mutta koneen luonne parempi(mun mielipide).
690 Dukella ei edes älyä että ajaa yksmukisella. Moottori on todella loistava kokoisekseen. Mageen näköinen.
Pidemmillä matkoilla alkaa katteen puute rasittamaan.
Jos haet pyörää ajo-ominaisuuksien mukaan, lueskele englantilaisia vanhoja prätkälehtiä. Niissä ne osaa analysoida ajo-ominaisuuksia eikä keskity
siihen kuinka ****njatke kiiltää. Niissä on välillä juttuja mitkä halvemmatkin pyörät on hyviä.
Täältäkin löytyy topikkeja, joissa on vertailtu noita lehtiä.
multistrada 1000
Duke III oli ainakin ihan hiton hauska pyörä ajaa. Isommalla tiellä en sitten tiedä, kai silläkin pääsee ihan maan rajoitusten mukaan hyvin.
10r on upea pyörä ajaa, omaan nykymakuun turhan tehokas.
Tuo Kawasakin Zx 10r oli vaan hetken mielijohde. Taitaa olla turhan paljon tehoa ja huonohko ajoasento, kun suurin osa ajosta tapahtuu kaupungissa ja läheisillä pikkuteillä, joissa 60-80 rajoitukset.
Tuli koejettu MT-01, stage kakkosella. Hieno moottori, ei se huono ajakaan ollut. Tuntui vaan aika rekalta Ktm 690 ja hussen jälkeen.
Ajellu kuusivuotta Multistrdan esi-isällä(Cagiva Elephant 900) ja jos "geenit"on yhtään siirtyny isältä pojalle niin kysessä on loistava matkaratsu.
Merkkiuskollisuutta tai ei, niin gixerin noista ottaisin. Lyhyenlännälle, tuulennussimalle vinkuheinälle ajoasento ei paljoa parempi voisi olla, ja nakkikioskiposeeraaminen kaupunkinopeuksissa on maksimissaan korttelinkierto lähtiessä ja palatessa. Varmaan seuraava/toinen pyörä tuleekin olemaan (kiloinen) moinen.
Husqvarna Vitpilen 401 -22
ex-GSX-R 750 K6
ex-SV1000S K5