Lainaa (XX-xenon @ Syys. 24 2011,13:23) kirjoitti
kaipa tämän tälle topicciin voipi laittaa, pari tyhmää kysymystä taasen..

mites tuo gessu (jota edelleen netistä tutkinu yövuorot * ), onko noiden huolloissa kuinka paljon eroavuuksia vuosimallien kesken?

eikö tuohon uusinpaan tullut venttiilien säätö paloilla..?
mikä olisi kotihuoltajan kannalta parhain vuosimalli, etenkin tällaiselle peukalokeskelläkämmentä-tyypille... *
tokihan se aina uusin malli kiinnostaa mihin rahat piisaa, mutta onko sellaisen ostaminen huollon kannalta järkevintä?

entäs tuo talvisäilytys, kuten yllä kuvasta jotain voisi päätellä, tykkääkös tuo kampe huonoa jos talven pitää täysin kylmässä tallissa?
nykyistä olen pitänyt lämpimässä tallissa ja kuumaksi käytelly jonkun viikon välein, omaksi iloksi ja muutenkin...
toki jos kylmä talli, niin silloin nyt ei kannata pahemmin käynnistellä talvella, odottelee sitä kevättä rauhassa ja heittää sitten akun paikoilleen...

Nämä ovat kaikki omia mielipiteitäni ja mistäänmitäänentiedä.
Mää mistään mitään tiedä mut kirjotellaan nyt. *

En tiedä uudemmidta, mutta -06:sen huollot kyllä tekee melkein kuka vaan, jos vähänkin pysyy meisseli käsissä.
No ainoo minkä olen antanut muiden hoitaa on jarrunesteiden vaihto ja sekään ei mitään rakettitiedettä liene.

Itse en uusints uutta ostaisi , jos itse aikoisin huoltaa kamppeen. Miksi? En tiedä.

Kylmässä säilytys. Itse ajattelisin, että kylmä ei niinkään ole pahasta, mutta lämpötilanvaihtelut ehkä on. Tasalämpöinen tila ehkä paras.

Tiedä sitten tuosta käynnistelystä. Muistelisin lukeneeni jostain, että tuo kessu hajottaa tulpat mielellään jos ei sitä kunnolla käytä lämpimäksi..

Nämä ovat kaikki omia mielipiteitäni ja mistäänmitäänentiedä.