Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Hei!
    Mulla, tai oikeestaan mun miehellä on ongelma. Sen "mopo" ei toimi.
    Artolla on tommonen joku customoitu Honda VF500 Shadow mistä netistä ei millään löydy mitään oppaita, ei räjäytyskuvia ei mitään. Uskokaa vaan, pari ihmistä on jo yrittänyt etsiä, ei löydy.
    Jos jollain on niin ollaan valmiita siitä jopa maksamaan!

Alustuksena kerrottakoon että täällä nyt todellakin kirjottaa tyttis joka ei lähestulkoon mistään mitään tajua. Ottakaa se huomioon *

Eli ongelma on että ensin prätkästä loppui veto isoilla kierroksilla ja suurilla nopeuksilla.
    Mies avas kopan jonka alla oli "laturi" ja se oli täynnä öljyä. Ei kai normaalia todellakaan?
    Putsattiin se, vaihdettiin uudet öljyt, hetken kävi nätisti mut sit kosahti kai pahemmin.
    Mitäs nyt?

Viimeisestä kosahtamisesta ei mulla ole kokemusta mutta aikasemmin kuulu jostain moottorista jotain "erilaista" kalkatusta isommilla kierroksilla.

Osaiskohan kukaan neuvoa?

KIITOS!
    Tantsu
  2.  
    Jos siinä on V-kone, ja neljä sylinteriä (VF= V four), kyseessä on VF 500 C, eli V30 Magna. Räjäytyskuvat siihen löytyvät tuolta: http://www.cmsnl.com/vf500c-....q=vf500 . Laturinkopassa on yleensä hieman öljyä, ei täynnä. Oireet ovat aika epämääräiset, ehkä kannattaa mitata puristukset ja tutkia nokkaketjun ja nokkien/nostajien kunto ensin.
    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01