Ihan hellyyttävää, että olet noin huolissasi siitä hepasta ja sen pilalstumisesta. Itte olen sen verran kusipäisempi, että mietin lähinnä vaan omaa persettäni tässä. Heppakuski tietty ottaa oman riskinsä ja niin päin pois, mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä jos alkaa olemaan pillastunutta hevosenlihaa, kärryjen osia ja potkivia kavioita omalla ajolinjalla. Sevaan on niin et jos menee vittuilemaan snagarijonossa isolle rumalle miehelle, niin voi tehdä kipiää, sama se on noitten eläinten kanssa.(W-P @ Elo. 01 2011,18:48) kirjoitti
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Mut hei, tulihan siellä mummoja ja muutakin vastaan ja hienosti mentiin. Kuopista ja hiekoista varoiteltiin asiallisesti, mutkat merkattiin jos sellaiseen nyt oli edes tarvis.![]()
Ja muutenkin meno oli ainakin mun silmään siistiä ja rauhallista, ainakin loppuletkan osalta mitä paremin pääsin kattelemaan. Alkumatkasta olis viritetyllä skootterillakin päässy mukana, melkein
![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Niin, siis ymmärtääkseni kirjoitin, ettei vois vähempää kiinnostaa(shyhander @ Elo. 01 2011,19:05) kirjoitti
![]()
T7
Ihan sama millä liikutaan, aina ollaan jollekkin vaaraksi. Kävellen jos lähtee niin aina on joku joka kävelee hitaammin ja ottaa nokkiinsa. Jotkut menee oikein jopa juoksemalla ohi, kompastumisen vaara toki kasvaa.![]()
KTM 990 ABS -07, -13
CBF 1000 s -07 ora, -11
VTR 1000 f -98, pun, -10
CBR 1100xx -98, musta, -05
CBR 1000 f -92, pun-must, -05
CBR 600 f -91, pun-valk, -96
PV 50 -88, musta, -90
Joo täällä on nyt jotkut kirjoittajat pillastuneet paljon pahemmin kuin yksikään heppa jonka olen koko elämäni aikana nähnyt missään... Jokaisessa kirjoituksessa on oma pointtinsa ainakin joltain kannalta katsottuna. Varmaan parempi ettei enään kirjoiteta asiasta ettei mene herjaamiseksi tms.
Summa summarum:
Muita tienkäyttäjiä pyritään huomioimaan parhaamme mukaan, hidastetaan tai väistetään jos on tarvis.
Mutta emme tee tätä oman turvallisuuden uhalla!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Nyt kun tuolle hevostelulle on (kai) laitettu piste niin mites on, onko miniä tällä viikolla?
TBD
--------------------
Honda CBR 1100 XX
Honda CBF 1000 F
Triumph Sprint ST 1050
Suzuki GSX-F 750
...vaan sen TAKIA!!! (siinä se oleellinen asenteellinen liikennekäyttäytymiseen vaikuttava ero).(Go-Za @ Elo. 02 2011,08:00) kirjoitti
![]()
Bandit 650SA
Never hesitate to ride past the last street light at the edge of town.
"When in doubt, use full throttle. It may not improve the situation, but it will end the suspense."
Kyllä mustakin on kiva vetää tuolla pitkin välillä ihan paviaanina erilaisilla vehkeillä ja paskat nakata siitä miten siellä muut pärjää mun nauttimisen kanssa...... ja vielä vähemmän kiinnostaa mitä ne siitä ajattelevat.
Jostain sitten kuitenkin hiipii taas mieleen, että oilishan sitä tuossa ja tuossakin voinut..... vähän toisella tapaa ja
asenteella..... Eikä se oilis oikeesti ollu itteltä pois yhtään.
Minäminäminäminäminäminä ja mun oikeus.
Periaatteessa kyllä.... Mutta silloin kun vaakakupissa
alkaa olla muiden henki tai terveys, punnitaan mitä vittua
niillä aivoilla tekee jos niitä ei koskaan käytä.
Eiköhän tässäkin "casessa" pointti ole hieman pöllyttää
aihetta jonka melkein jokainen on vaan "sivuuttanut tuppi nurin" näkemättä/tajuamatta mitä sen jälkeen on tapahtunut.
Nyt..... niinku aikuisten oikeesti....
![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Ei taida olla...(Bing @ Elo. 02 2011,09:48) kirjoitti
![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Perämiehen mielestä heppa ja ohjastaja ajelivat rauhallisesti tien pientareerlla, ja mitään vaaratilannetta ei ollut. Tuo skootterijutska vaikutti myös minun silmissäni äkkivilkaisulla siltä, että siinä oli jo joku auttamassa ja kaikki pystyssä ja kunnossa. Heppa ja skootterijutut loppukoot nyt kaikkien osalta nyt tähän. Muuten laitan tän ketjun lukkoon, tai pistän bittitaivaaseen niitä koskevat kirjoittelut tästä ketjusta.
ugh. Olen puhunut.
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04