Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    PikkuNiilo:n avatar
    Liittyi May 2004
    Kahden ison järven välissä
    Tänään alkoi kierroslukumittari oikutella. Näyttää jatkuvasti, myös tyhjäkäynnillä, aivan liikaa. Satasen nopeudessa isoimmalla vaihteella n.7000 rpm normaalin 4000 rpm:n sijaan ja tyhjäkäynnillä
    n. 2000 rpm normaalin 1000 rpm sijaan.
    Muuten tuntuu Suska (1100f) pelaavan normaalisti.
    Mistähän moista vikaa voisi alkaa paikallistamaan?
    GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
    "Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
    ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
  2. #2
  3. #3
    PikkuNiilo:n avatar
    Liittyi May 2004
    Kahden ison järven välissä
    Uudehko akku ja antaa hyvin virtaa. Varmuudeksi kokeilin toisellakin akulla. Ei muutosta. Laturikin on mittausten mukaan kunnossa ja kaikki liittimet mittarilta asti käyty läpi. Mystistä!
    Täytyy seuraavaksi antaa viksumpien tutkittavaksi. Laitan infoa jos ja kun vika löytyy (jos nyt joku muu saattaisi tällaiseen ongelmaan joskus törmätä).
    GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
    "Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
    ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
  4.  
  5. #4
    Ei tietoa auttaako, mutta kun tuossa kaasarijumppaa tehdessä omaan shadowiin samanmoinen ilmiö Bilteman monitoimimittarin kanssa (pyörän oma kiekkamittari 2000rpm ja monitoimi näytti tuplana) ja ihmettelyn tuloksena säädin 2-tahtimoodiin mittarin niin lukemat "normalisoitui" --> eli kun räppää kipinän joka kampikierrokselle nin 2t-asetus OK.. (2-pyttysessä osuu näin, 4-mukisesta ei tietoa)
    Että olisko sun mittarista joku vastus tms pimeenä tahi asetus loikannut...