Jos jollakulla on lojumassa hyväkuntoiset moiset, mielellään punaiset, ni olisin kiinnostunut niistä sopivaan hintaan....
Mailia tänne: finnpaso@gmail.com
Laitoin ilmoituksen tänne, koska kaikki potentiaaliset myyjätkin ovat täällä... *![]()
Tässähän olikin hyvä aloitus, vaikka vanha onkin. Finnpaso on varmaan laukut jo saanutkin, mutta samoilla spekseillä olisin minäkin niistä kiinnostunut.
Vaihtoehtoisesti pehmeät sivulaukut kiinnostavat myös mutta ongelma on se remmikiinnitys takapenkin päältä. Matkustaja ei halua niiden remeleiden päällä pitkään istua.
Tämä heldin Snap System (Held) olisi milestäni loistava, mutta tietenkään ST:hen ei ole valmiina kiinnikesarjaa...
Jos jollakin on (halvalla) jonkun muun pyörän sarja tarjolla niin voisin olla kiinnostunut, myös pelkistä kiinnitysadaptereista. Vois sitten itse väkertää kiinnikkeet pyörään.
Minkähän takia tähän pyörään ei tunnu saavan kun alkuperäistä laukkusarjaa?
BMW R nineT -17
Brittien Ebayssä joitakin näkyy olevan myynnissä. Kiinnitys on melko simppelisti toteutettu joten varmaan kevyesti modifioimalla joistakin muista raudoista saisi tehtyä. Givillä on ollut tuotannossa takaboksille raudat, en tiedä onko sivulaukuille.
EDIT: Hepco Beckerillä näkyy olevan raudat ja nohinhan saa sitten sellaiset alumiinikuutiotkin jos haluaa *Jorney-sarjan laukut voisivat olla siedettävän näköiset.
Scuderia Schiamazzo
-----------------------------
Ducati 1198S | 749R | Monster S4RS
Ihanan rumat nuo Hepco Beckerin raudat (ja laukut). Tuo C-Bow homma modaamalla vois olla hyvä. Sehän taitaa olla aika sama kun Heldin systeemi.
Givillä (Kapalla) ei tosiaakaan ole kuin tuo takalaukun rauta. Niillä olis kyllä minun silmää miellyttävä malli V35 (K33).
Löysitkö siis tuosta Held:n systeemistä jotain ebaysta? Minä en varmaan löydä oikeaa hakusanaa...
BMW R nineT -17
Tätäkö tarkoitat: linkki
Scuderia Schiamazzo
-----------------------------
Ducati 1198S | 749R | Monster S4RS
Juuri tuota systeemiä. Taidan käydä jossain MP-liikkeessä tarkastelemassa noita Heldin tai H&B:n rautoja. Jos niissä on vain ruuvien paikat takana johon mallikohtaiset kiinnikkeet tulevat niin helppo homma! Olisivat aika paljon sirommat kun kovat laukut, kun en niitä kuitenkaan tartte kun kerran tai kaksi vuodessa. Hintakaan ei ihan mahdoton ole kun luettelossa Suomessa raudat noin 100€ ja laukut 150-200€ (H&B).
BMW R nineT -17