Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kylmänä käynnistyy normaalisti, häiriövaloja ei vilku ja kaikki pelittää ajossa ok. Sammutuksen jälkeen turha yrittää käyntiin, ennekuin on seisonu *vähintään viis minuuttia. FI-valo vilkuttaa, startti pyörii, muuta ei tapahdu. Kun on jäähtyny *tuon muutaman minuutin. taas kaikki ok.
    Mikähän tälle nyt tuli. Aivan yhtäkkiä oireilu alkoi, kesken reissun.
    Akku uusi ja virtaa on, just tarkistin laturilla.
    Tappokatkaisin sammuttaa pyörän eli lie kunnossa. Sivutuen katkaisin toimii.
    Tulpat, öljyt, suodattimet vaihdettu 6000km takaperin ja samalla venttiilit säädetty. Tietä niellyt pyörä noin 53000km ja vm-06

GSX 1400 -06
    Kun FI -valo kertoo häiriöstä se tallentuu muistiin ja voidaan lukea laittamalla kone "dealer modeen". Syynä voisi olla vaikka kampiakselin tai nokka-akselin asentoanturi joka siellä kuumuudesta pätkii.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
    [quote=sefo,Heinä. 17 2011,16:16]Kun FI -valo kertoo häiriöstä se tallentuu muistiin ja voidaan lukea laittamalla kone "dealer modeen". Syynä voisi olla vaikka kampiakselin tai nokka-akselin asentoanturi joka siellä kuumuudesta pätkii.

jeps, tarttee käyttää konepyörä sepällä ja luettaa vikakoodit

GSX 1400 -06
    ...tai tehdä se itse ja luntata netistä vikakoodien selitykset, säästyy muutaman euro.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
    Seppä luki vikakoodit ja virtalukkohan se juonittelee kuumana.
    Kylmäspraylla viilennetyllä avaimella aina heti käyntiin, toistaiseksi näin mennään.
    Tilattu uusi virtalukko, toimitus tieten venähtää, ei löytyny maahantuojalta eikä euroopan varastoilta.
    Että tämmöttinen väliraportti.
    GSX 1400 -06
    No ompas melkoisen mielenkiintoinen kuumakäynnistysvika kyllä... ...ei ois mun listan heti ensimmäisenä tarkastuskohteena virtalukko kun kuumana juonittelee
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  7.  
    Elektroniikan juonet on kummallisia ja tää mun konepyörähän on jo varsin iäkäs eli kaikenlaisiin pikku juonitteluihin saa varautua.
    GSX 1400 -06