Kysely, jos ja kun ajatte kaksi päällä mopolla niin kumpi yleensä ajaa, mies vai nainen?
Me ollaan herran kanssa vuoroteltu viime aikoina niin että mie olen ollut busan ohjaksissa ja hän istuukin takana![]()
Mukavaa vaihtelua pidemmillekin reissuille kun kuljettaja vaihtuu välillä ja tulee uusia ulottuvuuksia miehellenikin tarakalla istuessaan *
Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD
Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli
Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
Mopo tai auto, kyllä meillä mies ajaa, vaimo on niin laiska että istuu ennemmin kyydissä![]()
Jotain, jossain, silloin tällöin!
mies ajaa. martallakin kortti, muttei ole koskaan edes kokeillu. ehkä parempi näin. toistaiseksi.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Mies, aina.
Mä olen aloitteleva alle 50 kg hippiäinen enkä todellakaan edes kuvittele hallitsevani 250 kg pyörää jos siinä on vielä 100 kg miestä kyydissä.![]()
I ride the Lightning (XB9S -03)
Mies ajaa. En saa vaimoa muuten kyytiin kun tohon 300 metrin päähän rannalle saunaan![]()
Kyllä se on niin, että ajelen ihan yksin. Kyytiin en ainakaan mene enää.![]()
BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
ER-6f 2006
Ikinä en tohtisi mennä kyytiin.
Tänä kesänä aloitettiin kahdella pyörällä...
Alkukesän menopelinä oli Virago ja nyt viikko sitten hain busan rinnalle Honda VFR 800cc 2005 (punainen). VFR siksi että olen itse aloittanut 750cc VFR:llä ja halusin V4-mootorisen jolla siis vaimo ajelee kun ajelee.
Talven aikana täytyy madaltaa Honda busan tapaan.
Nyt Honda on turhan korkea vaimolle, eli pysähdyksissä on ongelmia
Välillä on mukava ajella muullakin kuin bussilla![]()
President of Still Counting
Suzuki Hayabusa GSX 1300 *R K1
sini/hopee * *+
Honda VFR 800 ABS K5
ferrarin punainen
Mies on vienyt naista tähän asti, mutta keskiviikkona lähdetään sillä mielellä reissuun että kuskia vaihdellaan![]()
Bandit 1200s -06, ex-Shadow 750 -04
Meillä minä ku....
Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird-04
Iron Butt ss1000
Nainen ei suostu ottamaan kyytiin. Kun harvoin kaks päällä ajetaan, niin minä ajan.
Autolla milloin mitenkin, yleensä itse ajan, nainen nukkuu kyydissä. Tämä johtuu kuulemma siitä, että minä ajan autolla kuin vanhat ihmiset, rajoitusten mukaan.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Minä määrään suunnan ja emäntä tahdin, isku tulee kylkeen jos alkaa eturengas nousemaan asfaltista![]()
Hauskaa olla välillä kyydissäkin, suosittelen kokeilemaan mikäli molemmilla kantti riittää(~Candice~ @ Heinä. 25 2011,08:30) kirjoitti
![]()
pienemmällä pyörällä tai kovin kyykyllä tuossa ei ole mitään järkeä, mutta nykyisellä menee oikein
mukavasti ja taas on lisää uusia ulottuvuuksia tähän yhteiseen harrastukseen! *![]()
![]()
GSX-R1000 L0
GSX1300R Hayabusa K9
CBR600RR 2010 Leyla Special Edition
GSX1300R Hayabusa K8
CBR600F4i 2003
"It sits there and stares back at you. And the longer you do that, the more it speaks to you."
kyytiin en lähtis ikinä![]()
600rr
En olisi ikinä uskonut tähän joutuvani, mutta mä oon viime viikon kyydittänyt miestä takana. Syynä ihan se, ettei sillä oo itsellä korttia!Ja sen kerran, kun annoin sen sitten kokeilla pyörää minä tietysti kyydissä, jouduttiin ratsiaan! *
Tekevälle sattuu!
Yamaha FZ6-S 2004
Mukavaahan tuo oli kun pidempää matkaa kaksin mentiin. Vaimo päästi menemään oikein mallikkaasti! Kyllä tuo kyydissä olokin nautittavaa on! Ja saa toinen kuski välillä lepuuttaa puutuvia jäseniään, tosin varjon orkkispenkillä puutuu matkustajan arse aikas nopeasti.
Bandit 1200s -06, ex-Shadow 750 -04
A*tolla kun liikutaan, niin useimmiten minä ajan. Vaimon mielestä 37 vuotta ammattikuljettajana antaa minulle riittävän pätevyyden hänen kuljettamiseensa... *
LoTjalla kun liikutaan, niin minä ajan aina. Kyllä vaimollakin A-kortti on, mutta ei ajokokemusta moottoripyörällä. Eikä LoTjalla oikeen kannata opetella...
Aikansa kutakin...
Minä.
Jos vyöruusu haluaa itse ohjata, niin sitten saa ajaa omalla mopollaan. Ollaan vielä harjoittelemassa tätä kyydissä istumista, joten välillä ilmenee tätä takapenkkiläisen harjoittamaa ohjaamistakin. Saa tylsänkin mutkan varsin aktiivisesti ajettavaksi...
Vaikka muija ajaa hyvin autoa ja sillointällöin hän on ratin takana ku johoki mennää, nii en koskaan menis naisen kyytii jos ajettais moottoripyöräl.. *
ja koskaan en antais muijan ajaa mun pyörälitseni lisäks mopoani kolmen vuoden aikana ajanu on isä (kerran) velipoika muutaman kerran ku ollaa pyöriä matkalla vaihdettu hetkeks.. En siis tykkää muutenkaa lainailla kenellekään.
636 -06
Mätisäkki pysyi tarakalla, kunnes ostin sille oman mosan![]()
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.