Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Tuolta mobile.de tarjonnasta huomannut että kyseisiä pyöriä on useammilla eri tehoilla myytävänä.
    Normi 85kw , 72kw ja alempiakin.
    Onko siihen kuristamiseen ollut saksanmaalla jokin syy ja kuinka kivuttomasti sen saa takaisin "täysi tehoiseksi".

    kale
  2. #2
    Olisiko jokin verotukseen liittyvä?...Kuristaminen voi olla kaasaripuolella imukurkut tai muu vastaava. Omassa pyörässä oli teho rajoitettu sytkäboxin kautta..Minun pyörä oli kylläkin erimerkkinen..
    <br />
  3. #3
    Taitaapi olla niin että vanhempi kaasariversio on tuo 72kw ja uudempi ruisku taasen 83kw. Taisi vaihtua ruiskuksi 2006 jos en ihan väärin muista?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #4
    Lainaa (Go-Za @ Elo. 26 2011,15:00) kirjoitti
    Taitaapi olla niin että vanhempi kaasariversio on tuo 72kw ja uudempi ruisku taasen 83kw. Taisi vaihtua ruiskuksi 2006 jos en ihan väärin muista?
    Eikös ne olleet ruiskuja v.2003 lähtien?
    Kyseinen cb on vuosimallia 2007.
    Olisko tosiaan keskieuroopassa jokin vakuutukseen/verotukseen liittyvä asia kun siellä on tommosiakin myytävänä.

    Tärkeintähän olisi päästä mokomista rajoittimista helposti eroon jos sellaisen ostaa...

    kale
  5.  
  6. #5
    Vakuutukseen liittyy. Jos on yli 100hp, niin vakuutuksen hinta pompsahtaa pilviin. Näin siis Saksassa.

    Merkkihuollosta kannattaa kysyä rajoituksien poistosta tietylle vuosimallille. Ruiskussa se voi olla hankalaakin. Kysy myös myyjältä onko oikeasti kuristettu vaiko vain paperilla.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010