Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Kyseessä vasta hankinttu XX -97, factory suuttimet ja IXIL-sliparit. Asiallisessa huollossa aikaisempi omistaja laitattanut.

    Nyt muutaman kuukauden ajettuani on ilmaantunut tasakaasulla ajettaessa pientä nykimistä. Kiihtyy hyvin ja ottaa kierroksia, mutta tasaisesti ajettaessa tuntuu hieman nykimistä. Välillä tuntuu ettei edes huomaa, mutta pienemmillä vauhdeilla ja kierroksilla tuntuu selvästi. 100km/3500rpm on vähäisempää. Kierrokset kyllä pysyvät tasakaasulla ajettaessa paikallaan.

    Eilen huomasin, että myös tyhjäkäynti vaeltaa hieman.

    Löytyykö hyviä ideoita, vienkö suoraan huoltoon vai ajelenko kunnes kyseessä on oikea vika X).
    honda cbr 1100 xx -97
  2. #2
    Kaasareiden synkkaus? Ketjujen kunto (jäykkiä lenkkejä)?
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  3. #3
    Eikös tuo ole XX:n "normi ominaisuus"... ittellänikin kun oikein tarkkaan seuraa niin muistaakseni jossain 3000rpm tietämillä tasakaasulla nykii hieman... ai niin, nyt sen muistinkin (kai) ... tää taisikin olla vain ruiskuvehkeiden ominaisuus
    Honda CBR1100XX
  4. #4
    Oma -97 tekee samaa, hyvin vienosti, mutta havaittavasti kuitenkin.

    Ketjurataspaketti alkaa olla aika finaalissa, joten osa nykimisestä tulee varmaan sitä kautta ja kaipa sitä joskus vois tuon synkkauksen katsoa.

    Pieni tyhjäkäyntivaeltelu on mullakin ollut koko ajan tuon ja edellisenkin pyörän kanssa, ei häirihe.

    Minkäs verran se sun -97 XX hörppii soppaa?

    -Harri-
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  5. #5
    Aluksi en tuota nykimistä edes huomannut, mutta nyt on kiinnittänyt huomiota. Voi tietysti olla vähän turhan tarkaan kuulostelen X) Pitää vielä nuo ketjut ja rattaat puhdistaa ja tarkastella kunnolla.

    Viimeisimpien laskujen mukaan menee siinä 5.2-5.5 l/100km
    honda cbr 1100 xx -97
  6. #6
    Ketjut, rattaat ja jos on iäkäs peli niin ne kuluneet kumipalat siellä takapyörän sisällä aiheuttaa hakkaavaa ilmiötä. Itse vaihtelin edellisen pyörän ketjut, rattaat ja gummeroiset siinä 65t kohdalla ja veto muuttui taas asialliseksi! Ei edes ollut vaikea rastikaan kunhan sai vaan takarattaan pultit auki...
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  7. #7
    Lainaa (strider @ Heinä. 20 2011,15:09) kirjoitti
    Ketjut, rattaat ja jos on iäkäs peli niin ne kuluneet kumipalat siellä takapyörän sisällä aiheuttaa hakkaavaa ilmiötä. Itse vaihtelin edellisen pyörän ketjut, rattaat ja gummeroiset siinä 65t kohdalla ja veto muuttui taas asialliseksi! Ei edes ollut vaikea rastikaan kunhan sai vaan takarattaan pultit auki...
    Kompaan tätä, itekin pitäs ne kumi varmaan tulevana talvena vaihtaa.

    Niin ja JB tuo polttoaineen kulutus on ihan kuosissa.



    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  8. #8
    Lainaa (J.B. @ Heinä. 20 2011,11:56) kirjoitti
    Viimeisimpien laskujen mukaan menee siinä 5.2-5.5 l/100km
    Millä hitolla saa tuohon lukemaan kulutuksen? itselläni 6,5-15 ja vähän päälle pitäskö käydä säädätyksellä vai riittääkö jos vaihdan ohuemman pensaletkun *



    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  9. #9
    Eilen kotiuduttua IB-ajosta niin laskin keskikulutuksen....6,2l/100km....ruisku ja pc3...pikkaisen janoisempi kuin vakio mutta on se sen arvoinen
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  10. #10
    Minulla on 2005 ajettu 32tkm ja alkoi reissun jäjkeen nykiä sekä alakierroksilla että myös ylemmillä,tyhjäkäynti on aika tasainen mutta kun laittaa paikallaan 3000rpm alkaa kierrokset laskea hetken kuluttua n400 rpm ja nousee takaisin ylös ja sen seilaa koko ajan.Tuusmotorissa sanoivat etta rusiku täytyy synkata,RM Heinolla säätivät ruiskun läpät mutta ei auttanut.Olisko hyviä vinkkeja.Ruiskunputsausaineet on tankisssa.Hermot on mennyt kokonaan.
    TuplaX
  11.  
  12. #11
    minulla myös 2005/39tmk. tuommoinen harmi ilmeni pari vuotta sitten ja korjaantui täysin kun kiristin kunnolla akun "kengät" kiinni akkuun. Mopo on hyvin herkkä tuolle.

    KX-Center sen vian paikallisti heti ja olen sen jälkeen muistanut kiinnittää johdot akkuun tiukasti.

    Terv. Kaj