Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Mitä kanssa ORG!:laiset on mieltä ?
    Kadulle, matkaan, motoiluun ja epäsäännöllisensäännölliseen pienimuotoiseen kurapyöräilyyn.
    Kumpikos nyt olisi kannattavampi ?

    Molemmat on kyl aikalailla kadulle suunniteltuja, alitehoisia ja painavahkoja, mutta ovat kuitenkin luotettavia ja huoltoväli on pitkä.
    Toinen ilmajäähdytteinen ja toinen neste. Kumpiko on parempi ?
    Toinen kaasarilla ja toinen ruiskulla. Yamahan ruiskua on ilmeisesti vähä moitittu, mutta vissiin PowerCommanderilla saa jotain tehtyä ...
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  2. #2
    Ei varmaan loistavia mihinkään mutta käypäisiä kaikkeen ajoon. Tai XTX ainakin kun ei FMX:stä kokemusta.
    XTX:n saa säädettyä PC:llä aika kohilleen. Ei hirveesti kakistele...
    XTX:llä 1500km nyt takana josta suurin osa hiekkateillä, niin ihan kivasti on pärjännyt. Ihan ryteikköön asti ei ole tullut mentyä kun ei semmoinen niin kiinnosta... Asfaltilla on aika ketterä kääntyilemään ja kaupunkikurvailussa oikein hyvä.
    10tkm:n huoltoväli on aika passeli. Ei tarvitse heti olla huoltamassa...
    563+
  3. #3
    Eikös noissa ole yli kymmenen hevosen tehokuilu Yamahan eduksi? Eli Honda on auttamattoman alitehoinen painoonsa nähden.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  4. #4
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Juu XTX 47hp. vs FMX 37hp. ei paljoa kannata miettiä ainakaan tehojen puolesta että kumman valitsee jos ajelee myös pikiteitä..
    Ja onhan tuo XTX vähän massiivisemman näköinen, kiloissahan sen sitten myös huomaa.. XTX 181kg. FMX 163kg.
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  5. #5
    Vakiona taitaa XTX:ssä olla juurikin tuo 10 enemmän.

    Oma XTX takaselta 47hv/61Nm, PC + vaimentimet vaihdettu.
    563+
  6. #6
    Yleispyöräähän olen hankkimassa, joten joka lajiinhan pitäisi periaatteessa olla oma pyörä.

    Yamahan painoa kyllä olen ihmetellyt, kun ei niin isolta näytä. Pakoputkissa ilmeisesti on jo 10kiloa ylimääräistä, joten ne kun vaihtaa ...

    Mutta ei taida siltikään tuo hondan ja yammun painoero korvata tuota tehoeroa.
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  7. #7
    Saahan siitä Hondastakin kutiteltua tehoja irti vissiin aika hyvin. Mutta käyttöikähän siitä sitten kärsii pitkällä juoksulla aika tavalla...
    563+
  8. #8
    mulla on ollut fmx ja olen ajanut XT:llä. osta XT-

    hondan viritys maksaa pari tonnia, että tehot sais edes siihen missä yammu on vakiona. lisäksi on nestejäähdytys yammussa, niin ei kuumene viritettynäkään ja ruisku yms.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  9. #9
    Ehdottomasti XT. En ole Hondaa testannut, mutta kuultuna ja paperillakin häviää Yammulle melkein joka rintamalla.

    Yammukin kyllä lähes "vaatii" vaparisuodattimet ja polttoainesyötön lisäystä (PC tai kevmod), sen verran laihis on oletuksena että tasakaasulla taajama-ajo tuskaa. Tosin jos rähinäputketkin kiinni on, niin eihän näillä ikinä taajamassa ajeta kuin täyskaasulla tai moottorijarrulla

    Tämmöisiä jokapaikanhöyliähän nämä ovat, eivät erinomaisia missään mutta pärjää melkein missä vaan (poislukien umpimettä). Niin kauan kuin jokin tieksi tai edes poluksi rehellisesti nimettävä on alla, iloisesti etenee. Etenkin jos vähän katukumia kuviollisempaa veivaa alle. Parhaillaanhan esim XT on taajamapörräilyssä, näppärä pyöriteltävä ja suorastaan houkuttelee kaikenlaiseen hölmöilyyn...
  10. #10
    Osta XT, on nykyaikaisempi pyörä.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  11. #11
    Varmaan XT hankintaan nyt sitten menee, kunhan tuosta VTR:stä pääsee eroon.
    Kiitoksia kommenteista !!
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  12. #12
    Lainaa (Pavel Pude @ Heinä. 21 2011,12:06) kirjoitti
    Ja onhan tuo XTX vähän massiivisemman näköinen, kiloissahan sen sitten myös huomaa.. XTX 181kg. FMX 163kg.
    Oma laihdutettu tankki lähes varatankilla 169,5kg ja tankki täynnä 180kg. Vakio XTX lienee hyvin lähelle 190kg tankki täynnä. Mulla otteessa 189kg.

    Eihän nuo raketteja ole, mutta kyllä tuo 46whp/180kg kuuteenkymppiin ihan iloisesti kirmaa. Ykkösellä keulii väännöllä, kakkosella keventää, kolmosellakin vielä kädet pyrkii suoraksi. Satasessa ei tapahdu enää oikein mitään tietenkään. Välit -1/+1.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  13.  
  14. #13
    Lainaa (XIII @ Heinä. 21 2011,12:16) kirjoitti
    Saahan siitä Hondastakin kutiteltua tehoja irti vissiin aika hyvin. Mutta käyttöikähän siitä sitten kärsii pitkällä juoksulla aika tavalla...
    Tuskin tuossa hondassa käyttöikä kärsii jos tehot nostaa sinne missä niiden kuuluikin olla...

    Tai sitten on laatu tippunut roimasti aikojen saatossa...

    Jos vaikka vertaa tuota FMX:n tehon tuottoa XL650L, NX650, XR600r tai XL600R vastaavaan...

    Tainnut päästömääräykset syödä tehon.

    Se onko järkeä alkaa kaivelemaan noita hävinneitä hepoja esiin...