Ehkä tämä uusi uskaltautuisi käväisemään Somerolla. .. Tosin suoraan ja eri reittä, Bemböle kun ei ole aivan matkan varrella *![]()
Meikäläinenkin saattaa lähteä saunomaan![]()
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Nähdäänkö sinut siis moottoripyörän päällä!?(suzukai @ Heinä. 26 2011,15:49) kirjoitti
Letka saapuu Hovimäelle n. 18.30.
Corvette (5.7) Convertible -93
Muutto vie hermot ja Jyväskylän suunnalla sataa ja ukkostaa, joten jäi ajelu väliin.. *
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Mulle napsahti takarenkaan asennus klo 17.30...
jouduin siis passaamaan. Saunokaa mun puolesta!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
No voihan jummijammi. Pahus kun ei ollu läppärii mukana Alastarossa, eikä huomannu kännystäkään foorumia pälyillä. Olisin koukannu tulomatkalla tonne saunaan.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Kiitos järkkääjille. Tää reissuhan meni hyvin. Sauna oli kuuma, vissy kylmää ja vielä lämmintä makkaraakin oli tarjolla.
Ens kerralla voikin sitten jo ennen lähtöä katsoa, onko muita tulossa samalta suunnalta ja sitten kerätä porukka kasaan, eikä vasta paluumatkalla.
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Allekirjoittanut kiittää mukavista mutkista ja seurasta! Vaikka kotimatka hoituikin tyyliin lonely rider, joutui jälleen kerran toteamaan, että kotoa kannatti poistua. Eikä paljon puhuttu sadekaan tullut kiusaamaan reissua.
"Vain sydämellään näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä."
Kawasaki VN900 Custom, -09
Kawasaki EN500. -95 "pääkallomopo"
Kiitoksia saunareissusta. Reitti oli hieno, sää oli hieno ja seura loistavaa. Hieno reissu kaikin puolin.
Tässä vielä ajettu reitti.
BMW R1200R -11
BMW K1300R -10
BMW F800ST -08
YAMAHA XV535 VIRAGO -89
Mukava reissu, kiitokset. Kyllä kannatti kiirehtiä mukaan, johan tässä ehti 6 vuotta kulua edellisestä Orgin ajelusta.![]()
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Hyvät oli mutkat ja kuka niillä vesisateilla uhkaili - pisaraakaan ei tullu, paitsi saunassa hikipisarat. Ja vesikin oli järvessä lämmintä ja makkarat kahvilassa jopa kuumia. Nyt ollaankin taas jo mökillä oltu tovi, että voipi taas huomenna motoristien kanssa saunoa.
©
Tässä vielä muutama kuva reissulta.
BMW R1200R -11
BMW K1300R -10
BMW F800ST -08
YAMAHA XV535 VIRAGO -89
Olipas eilen kivaa ajaa mukavassa seurassa ja nauttia saunan lämmöstäkiitoksia puhikselle ja varapuhikselle järkkäilyistä.
![]()
<p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
Kiva ilta oli, ainoo miinus epä.Orgimaisesta saunasta. Loistoporukkaa![]()
Corvette (5.7) Convertible -93