Lähtee todella huonosti pyörimään kuumana ja kylmänä. Helteellä ei käynnisty ennen kuin antaa 5 min jäähtyä ja joskus ei aamuisin käynnisty viileällä. Liian laihat seokset, neuloja ylemmäs???. Muuten toimii kun unelma.
neulat ei vaikuta käynnistymiseen oikein mitään. tyhjäkäyntiruuvit vaikuttaa.
mutta esim kantavat venttiilit voi tehdä tota, että kuumana ei starttaa. kawasaki kuitenkin....
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Cebarissa kantavat imuventtiilit oireili juuri päinvastoin. Eli kylmänä ei meinannu startata, mutta lämpösenä toimi ok. Eli ilmeisesti (imuvenojen) välykset siinä lämmetessä kasvaa, en sitten tiedä käyttäytyykö noi kawasakit samoin?(jaket @ Heinä. 12 2011,16:17) kirjoitti
CBR 600f3 -95
Mites näissä venttiilin välysten käy jos niitä ei säädetä aika ajoin. Kasvaako vai alkaako kantamaan
Rupee kantamaan.(tap78 @ Heinä. 14 2011,10:43) kirjoitti
Ja tuohon käynnistymis ongelmaan veikkaisin syylliseksi juurikin noita venttiilejä.
paskapuhetta mutta otan sen silti...
95 E 10 ?
1300 Gessu
Ja siis mitä ihmettä, pitääkö nokka-akselit käyttää irti kun säätää venttiileitä? Netistä luettua?![]()
Karstaa venttiileissä?
Kuristettu 25kW?
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green