Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Lähtee todella huonosti pyörimään kuumana ja kylmänä. Helteellä ei käynnisty ennen kuin antaa 5 min jäähtyä ja joskus ei aamuisin käynnisty viileällä. Liian laihat seokset, neuloja ylemmäs???. Muuten toimii kun unelma.
  2. #2
    mielumminkin rikkaat seokset, miten ryyppy vaikuttaa asiaan?



  3. #3
    Ryyppy ei auta lainkaan. Onko joku tukossa...
  4. #4
    neulat ei vaikuta käynnistymiseen oikein mitään. tyhjäkäyntiruuvit vaikuttaa.

    mutta esim kantavat venttiilit voi tehdä tota, että kuumana ei starttaa. kawasaki kuitenkin....
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #5
    Lainaa (jaket @ Heinä. 12 2011,16:17) kirjoitti
    mutta esim kantavat venttiilit voi tehdä tota, että kuumana ei starttaa.
    Cebarissa kantavat imuventtiilit oireili juuri päinvastoin. Eli kylmänä ei meinannu startata, mutta lämpösenä toimi ok. Eli ilmeisesti (imuvenojen) välykset siinä lämmetessä kasvaa, en sitten tiedä käyttäytyykö noi kawasakit samoin?
    CBR 600f3 -95
  6. #6
    Mites näissä venttiilin välysten käy jos niitä ei säädetä aika ajoin. Kasvaako vai alkaako kantamaan
  7. #7
    Lainaa (tap78 @ Heinä. 14 2011,10:43) kirjoitti
    Mites näissä venttiilin välysten käy jos niitä ei säädetä aika ajoin. Kasvaako vai alkaako kantamaan
    Rupee kantamaan.
    Ja tuohon käynnistymis ongelmaan veikkaisin syylliseksi juurikin noita venttiilejä.



    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  8. #8
    95 E 10 ?
    1300 Gessu
  9. #9
    98, Miten helposti näissä venttiilit palaa pilalle.



  10. #10
    Ja siis mitä ihmettä, pitääkö nokka-akselit käyttää irti kun säätää venttiileitä? Netistä luettua?
  11. #11
    Lainaa (tap78 @ Heinä. 18 2011,13:22) kirjoitti
    Ja siis mitä ihmettä, pitääkö nokka-akselit käyttää irti kun säätää venttiileitä? Netistä luettua?
    Riippuu moottorista.
  12.  
  13. #12
    Karstaa venttiileissä?
    Kuristettu 25kW?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green