Se "prikka" tai "levy" joka on hieman siinä mutterin kyljessä on varmistamassa sen, että mutteri ei pääse löystymään, se pitää ensin suoristaa (eli hakata vaikka ruuvimeisselillä/vasaralla suoraksi) jotta mutterin saa pois.
Mutterin irroituksessa ei sinällään ole mitään epäselvää, laita vanteen läpi esim. pala puuta tai metalliputki käärittynä pyyhkeeseen (joka tukee perään) jotta saat mutterin väännettyä. Toimii myös jos joku painaa kovaa takajarrua, mutta pointti se, että takapyörä/ketju ei liiku.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Tämmösen laitoin pystyyn https://www.facebook.com/groups/251072071721243/
Saa liittyä jos haluaa. Sinne voi laittaa omia kuvia ja rakentelun tuloksiakin
<p>FZ1-S -07</p><p>ex. GSX 650F -08</p>
Onkos raadilla kokemusta lambda-eliminaattorista... Tilasin ameriikasta käytetyn PC-V:n ja mukana ei tullut lambda-anturin johtoon tulevaa huijauspalikkaa. Eli sytyttääkö moottorin vikavalon, jos lambdan kytkee kylmästi irti ilman tuota palikkaa? Kyseessähän on vain sopivan suuruinen vastus jolla ECUlle kerrotaan että lambda-anturi on pelissä mukana. Oma kulkine mallia 2006.
FZ1S + TT600
Tommonen on kaverin Yammussa kiinni ja ihmetellään että millanen killeri tohon oikein tulee. Joku Akrahan tuo on.
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Morjensta!
Olen tässä uutta ketjupakettia tilaamassa pyörään, niin osaattekos te tietävämmät kertoa onko jotain käytännön eroa loppujen lopuksi noilla linkkien ketjuilla muuta kuin hinta ja kullan värinen kalliimpi?
http://www.leovince-hamburg.de/produ...roducts_id=701
http://www.leovince-hamburg.de/produ...roducts_id=700
Niin ja jos jostain löytyy vielä halvemmalla fazuun ketju+ratas pakettia niin kertokaa ihmeessä!
^Kultainen on zvm-x, eli did valmistajan vahvin ketju jota suositellaan jopa 1400cc asti. Toinen vx ketju on napsua heikompi, mutta soveltuu 1000cc asti, ja on monenssa japsi 1000cc kyykyssä alkuperäis as ketjuna, eli riittää sekin varmasti Fz:n vaatimuksiin.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Laittelin viestiä jo tonne R1 puolellekkin mutta onko kellään tietoa käviskö fz1 kytkin ja kaasuvaijerit R1:een vm2007-2008. Todennäköisesti olis vähän Rykkösen vaijereita pidemmät kun on tollanen pystympi malli ja itellä tuli crossistonga clipareiden tilalle niin eipä taida riittää noi R1 vakiot!
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Fz1-N 07 omistaja kyselisi että minkälainen homma on vaihtaa pyörän etuiskareiden stefat?
Eilisellä lenkillä tuli huomattua että vasen putki heittää mehuja pihalle.
Kannattaako itse edes yrittää vai suoraan johonkin huoltoon?
Stefa + pölysuojasarja stormilla 39€.
Onko kenelläkään vastaavasta hommasta kokemusta / jotain suositeltavaa liikettä pääkaupunkiseudulla joka hoitaa homman kunnolla?
Yamaha FZ1-n 2007 (Musta)
Yamaha FZ1-n 2007 (Keltainen) ex
Tunturi SuperSport 1985
Honda CBR 600 F4i 2004 ex
Ossaako kukkaa neuvoa ton speedohealerin suhteen? vaihdoin välityksiä (-1 +2) ja nakkasin kyytipojaksi healerin kiini. nyt ei oo mitää hajua miten nuita nappeja painellaa ja miten se säädetäänmeikäläisellä ei sylyki muuta tuo suuhun kun suomen kieltä.
Yamaha Fz1-N -08
Viimeksi muokannut: z750z; 17.03.2014 klo 12:34.
Moi !
Tällaista ongelmaa, ohjekirjan mukaa keulaputkien öljymäärä on 545 ml. Kuintenkin vasempaa menee vähän vajaa 500, ja oikeaan menee kyllä se 545, tällöin pinta on sen 91mm korkeudessa. Onko tämä tosiaan näin, vain enkö vain osaa ja taida??
Edit: on ollut purettuna osiin, joten vanhaa öljyä ei ole, vaimennin patruunoissakaan....
Viimeksi muokannut: Tommil; 24.03.2014 klo 15:15.
Ei oikein asennettu speedohealer kyllä mitenkään voi vaikuttaa käynnistymiseen.
Itsellä FZ8S oli huono käynnistymään ja sammahteli kylmänä puolenkymmentä kertaa ennen käyntiin jäämistä ihan sen takia, että tyhjäkäynti oli säädetty hieman liian pienelle. En nyt muista oliko tuossa suositus 1100 +/-50 ja todellinen tyhjäkäynti normilämmössä noin 1000, mutta joka tapauksessa hyvin pieni perussäädön muutos auttoi merkittävästi.
Lisäksi tähän aikaan keväästä on pakko ehdottaa "vanhan bensan" syndroomaa, eli jos tankissa on talven yli seissyttä ainetta, niin tuore menovesi voisi auttaa.
Oletteko laittanu minkälaista akkua alkuperäisen tilalle? Nyt simahti 2007 vuoden akku
Yamaha mt-09
Biltemasta hain toissapäivänä geeliakun. 50e maksoi. Löytyi mitoiltaan vastaava. Akku tulee vaakatasoon joten ihan kaikki ei tuohon passaa.
2007 Suzuki Intruder 1500
joo pitääpä käydä kysyy ensiksi onko täälläpäin kuinka kallista jos on nii sitten biltema..
näyttäs olevan tuolla bilteman sivuilla 9ah sopivan kokoinen kooltaan mutta muuten kyllä liian pieni.
Yamaha mt-09
Kempeleen Biltemasta löyty 11ah geeliakku joka ainoastaan millin verran yhteen suuntaan alkuperäistä isompi.
2007 Suzuki Intruder 1500
Hyllypaikka AUTO 7
Tuotenumero 80832
Tuote tällä hetkellä loppu. Sama tuotenro myös verkkokaupassa.
2007 Suzuki Intruder 1500
kiitoksia tästä ! mulla näkyy että ois vielä kempeleessä akkuja. täytyy käydä sunnuntaina kattoon ko on siellä päin muutenki käyntiä
Yamaha mt-09
Kannattaa varmistaa jo valmiiksi niin saavat ehkä vielä tilattua viikonlopuksi.
2007 Suzuki Intruder 1500
Mullakin oli täynnä valmiiksi. Käytin varulta myls Ctekin kiinni.
2007 Suzuki Intruder 1500
Joo ei se vika ollut siinä. tuli vaan semmonen fiilis kun laitto palikan kiini että mitä nytUuden akun laitoin niin siinähän se vika sitte olikin. paskana jo valmiiksi. nyt on vanha takas kiini ja hyvin toimii. vielä pitää saada healeri säädettyä kohillee kun valehtelee mittari vielä sen 10km/h
![]()
Kappas vaan, ei nyt tuota olisi heti uskonut... Jälkiviisaana jännitemittari olisi varmaan paljastanut tilanteen muutenkin.
Mitä tuohon healeriin tulee, niin kannattaa miettiä ajotavan mukaan mihin säätää. Itse laitoin yhteen pyörään healerin ratastuksia vaihtaessa ensin niin että mittari oli gps-tarkkuudessa... Tämä oli poliisinpelkoiselle virhe, kun kuitenkin oli ensin kaksi vuotta opetellut ajamaan mittarin mukaan rajoitus +20.Lopputulema oli se, että säädin mittarivirheen samaksi kuin vakioväleillä.
![]()