Sivu: 17 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 823:sta
  1. #481
    Osaisko joku kertoa et onko missään fz1:sessä pitempiä kaasuvaijereita kuin 07 mallin R1:sessä? Ja mahtaiskohan ne passata vielä tollaseen kyykkymalliin..
    Yamaha R1 2007
    -Piirrä katuun, älä seinään!
    =====================
    Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
    Ex: KTM 625 SMC -04
  2. #482
    yhtään pyörää tuntematta, paljonko fiksussa käytössä yamahan kone kestää kilometrejä..?

    100tkm 200tkm..?

    ois tyrkyllä isoilla kilsoilla oleva peli edukkaasti siksi kysyn..
    Jokaiselle ansionsa mukaan
  3. #483
    Lainaa veteraani kirjoitti Katso viesti
    yhtään pyörää tuntematta, paljonko fiksussa käytössä yamahan kone kestää kilometrejä..?

    100tkm 200tkm..?

    ois tyrkyllä isoilla kilsoilla oleva peli edukkaasti siksi kysyn..
    Minun käsittääkseni lähempänä toi 200 tkm on kuin 100 tkm, itselläni kusiainen ja siinä 109 tkm mittarissa ja vielä tuntuu toimivan ihan hyvin.
    Toki kuluvia osia on vaihdeltu ja nokkaketju 100 tkm:n huoltona,muuten koneeseen ei ole tarvinnut koskea.
    Edittiä: Toki paljon on siitäkin kyse miten on pidetty eli huollot säännöllisesti jne.
    Viimeksi muokannut: tate66; 27.05.2014 klo 20:08. Syy: Lisäystä tekstiin
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  4. #484
    Terve,

    En jaksanut koko ketjua käydä läpi joten kysyn suoraan.
    Mistähän saisi jonku sopuhintaisen sliparin FZ1-N 2008 pyörään? Tehonnosto ei välttämätöntä, lähinnä että saisi vähän mureammat soundit pyörään.

    Suosituksia saa antaa mistä vaan, ei haittaa vaikka ulkomailta pitäisi tilata.
  5. #485
    moi!
    Uusi pyörä kun on kyseessä niin kysymys noista ABS sensoreista
    Tarviiko ottaa jotain erityistä huomioon rengasta irrottaessa
    esim etuvanteessa näyttäs olevan joku letku kiinni vanteen navassa niin nypätäänkö se vaan irti ja vanne normaalisti irti?
    entäs takana ?

    ja toinen asia kaasukahvasta
    onko teillä "vapaata liikettä"kaasukahvassa ennenkuin alkaa vaijeri kiristyä?
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  6. #486
    Lainaa make200 kirjoitti Katso viesti
    moi!
    Uusi pyörä kun on kyseessä niin kysymys noista ABS sensoreista
    Tarviiko ottaa jotain erityistä huomioon rengasta irrottaessa
    esim etuvanteessa näyttäs olevan joku letku kiinni vanteen navassa niin nypätäänkö se vaan irti ja vanne normaalisti irti?
    entäs takana ?

    ja toinen asia kaasukahvasta
    onko teillä "vapaata liikettä"kaasukahvassa ennenkuin alkaa vaijeri kiristyä?
    jaahas eipäs siinä eturenkaassa ainakaan mitään ihmeellistä ollut
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  7. #487
    Voisko joku mitata mulle fz1:n kaasuvaijerit?? Pituus ja mistä vuosimallista on kyse? Olisin todell kiitollinen eli tänks!
    Yamaha R1 2007
    -Piirrä katuun, älä seinään!
    =====================
    Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
    Ex: KTM 625 SMC -04
  8. #488
    http://www.ebay.com/itm/For-Ducati-Monster-Yamaha-Suzuki-Kawasaki-Buel-Honda-LeoVince-SBK-Exhaust-E-App-/251553548627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item3a91c28953&vxp=mtr[/url]

    mulla on vissiin tuo putki ja ääntä riittää
    <p>FZ1-S -07</p><p>ex. GSX 650F -08</p>
  9. #489
    FZS1000 vaihtui tällaiseen vm 06

    Millä lämmöillä flektin pitäisi käynnistyä? Kokeilin antaa noustaa 100C asti mutta en saanut pyörimään?

    Sitten olisi kaksi vikakoodia

    42: Nopeusanturi ja/tai vapaavalon anturi. Kumpikin on huollossa tsekattu ja toimivat kuten pitää. Voiko speedohealer aiheuttaa vikavalon?

    20: Liian suuri ero imusarjan ja ulkoisen ilmanpaineen anturien signaaleissa. Ilmanpaine 02=102, imusarjan paine 03=100. Kumpikin anturi reagoi paineen vaihteluun... Voiko modattu imuboksi aiheuttaa vikakoodin?
    Viimeksi muokannut: fayries; 28.06.2014 klo 00:40.
  10. #490
    Lainaa fayries kirjoitti Katso viesti
    FZS1000 vaihtui tällaiseen vm 06

    Millä lämmöillä flektin pitäisi käynnistyä? Kokeilin antaa noustaa 100C asti mutta en saanut pyörimään?

    Sitten olisi kaksi vikakoodia

    42: Nopeusanturi ja/tai vapaavalon anturi. Kumpikin on huollossa tsekattu ja toimivat kuten pitää. Voiko speedohealer aiheuttaa vikavalon?

    20: Liian suuri ero imusarjan ja ulkoisen ilmanpaineen anturien signaaleissa. Ilmanpaine 02=102, imusarjan paine 03=100. Kumpikin anturi reagoi paineen vaihteluun... Voiko modattu imuboksi aiheuttaa vikakoodin?

    Mistä saan korjausmanuaalin?
    FZ8:ssa flekti lähti muistaakseni 101 asteessa pyörimään, ja taisi laskea lämmöt 95:een kunnes pysähtyi käynnistyäkseen taas 101:ssä.

    Mitä noihin vikakoodeihin tulee, niin onko ne kokeiltu nollata pois? Meinaan ettei olisi kyse mistään asennuksen aikaisesta tai muuten tilapäisestä häiriöstä...

    Onko nuo ilmanpaineen anturiarvot saatu kone käydessä vai sammuksissa? Ilmaboksin modaushan ei vaikuta kuin ajossa, joten sammutetun koneen poikkeavat anturiarvot johtunevat anturiviasta tai sähköhäikästä.
  11. #491
    Onko kokemusta vaihteiston takkuamisesta? Tekee satunnaisesti sitä, että eipäs löydykkään seuraavaa pykälää heti, vaan tuntuu kuin polkisi seinään, muutaman kerran joutuu hakemaan pykälää että löytyy. Erittäin v-mäinen homma etenkin kun pitäisi alaspäin pudotella ohittaessa... Tekee tätä siis molempiin suuntiin, mutta yleensä alas. Kytkimen säädöt tsekattu ja kytkin pitää ja irroittaa oikein. Myös öljyä vaihdettu tuloksetta.. Mikä neuvoksi?

    Kampe siis -06 fz1n 32tkm ja ollut pääsääntöisesti kuulemma leppoisessa "matka-ajossa"......
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  12. #492
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    FZ8:ssa flekti lähti muistaakseni 101 asteessa pyörimään, ja taisi laskea lämmöt 95:een kunnes pysähtyi käynnistyäkseen taas 101:ssä.

    Mitä noihin vikakoodeihin tulee, niin onko ne kokeiltu nollata pois? Meinaan ettei olisi kyse mistään asennuksen aikaisesta tai muuten tilapäisestä häiriöstä...

    Onko nuo ilmanpaineen anturiarvot saatu kone käydessä vai sammuksissa? Ilmaboksin modaushan ei vaikuta kuin ajossa, joten sammutetun koneen poikkeavat anturiarvot johtunevat anturiviasta tai sähköhäikästä.
    Koodeja on nollattu ainakin huollossa mutta tulevat uudelleen. Nollasin juuri, oli koodit 19 ja 20, kun laitoin virta-avaimen uudelleen kiinni ja virrat päälle tulee kellon tilalle koodi 42?

    Ilmanpaineen arvojen mittauksesta ei ole tietoa.. Pitää koettaa selvittää ja mitata itse manualin ohjeiden mukaan.

    Pyörässä on myös akran putkisto ja pc3.
  13. #493
    Lainaa fayries kirjoitti Katso viesti
    Koodeja on nollattu ainakin huollossa mutta tulevat uudelleen. Nollasin juuri, oli koodit 19 ja 20, kun laitoin virta-avaimen uudelleen kiinni ja virrat päälle tulee kellon tilalle koodi 42?

    Ilmanpaineen arvojen mittauksesta ei ole tietoa.. Pitää koettaa selvittää ja mitata itse manualin ohjeiden mukaan.
    Hmm. Nopeusanturin koodi vois teoriassa olla päällä kunnes pyörällä on koodien nollauksen jälkeen ajettu tiettyä nopeutta jotta boksi voi varmistua signaalin tulosta. Healerin ei luulisi aiheuttavan koodeja oikein asennettuna, jos siis kyseessä on ko pyörämalliin sopiva laite oikein kytkettynä.

    Noilla ilmanpaineen mittausarvoilla viittasin noihin lukuihin 100 ja 102 jotka tuossa viestissäsi oli. Ihan mutuarvauksella nuo voisi tarkoittaa 1000 mbar ja 1020 mbar mittausarvoja, mutta voi toki olla jotain ihan muutakin. Joka tapauksessahan koodi viittasi noiden keskinäiseen eroon.
  14. #494
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Hmm. Nopeusanturin koodi vois teoriassa olla päällä kunnes pyörällä on koodien nollauksen jälkeen ajettu tiettyä nopeutta jotta boksi voi varmistua signaalin tulosta. Healerin ei luulisi aiheuttavan koodeja oikein asennettuna, jos siis kyseessä on ko pyörämalliin sopiva laite oikein kytkettynä.

    Noilla ilmanpaineen mittausarvoilla viittasin noihin lukuihin 100 ja 102 jotka tuossa viestissäsi oli. Ihan mutuarvauksella nuo voisi tarkoittaa 1000 mbar ja 1020 mbar mittausarvoja, mutta voi toki olla jotain ihan muutakin. Joka tapauksessahan koodi viittasi noiden keskinäiseen eroon.
    Koodit on nyt pari kertaa nollattu ja ajettu 500km päälle. Kun laittaa virrat päälle vilkuttaa kellon tilalla koodeja 42 ja 20. Koodit häviää kun nollaa mutta tuo 42 tulee heti kun käyttää avaimesta virrat päälle, 20 vähän myöhemmin.
  15. #495
    Löytyykö vikakoodi luettelo (pyörän omat koodit siis)jostain + ohjeet vanhojen vikojen lukemiseen ja nollaamiseen.
    ei näkyny ensimmäisessä postauksessa missä oli kyllä muuta hyödyllistä tietoa.

    Nyt on tullut parikertaa kostealla kelillä lämpömittarin paikalle A21,A22,A27,A28
    hävinnyt sitten kun on pysähtynyt ja käynnistänyt pyörän uudelleen.

    nämä huollot ei tietysti suostunut antamaan moisia tietoja
    toisessa huollossa sanottiin että liittyy ilmansuodatin antureihin ja toisessa huollossa väitetään ABS anturin antamiin vikoihin.Ota noista nyt sitte selvää

    edit:
    jotakin listaa löytyy kyllä mutta ei taida olla täydellinen

    1) Turn key to off
    2) Turn ignition kill switch to run
    3) Hold the select and reset button at the same time
    4) Turn the key to run
    5) Continue to hold the two buttons and count to about 10 at this point the display will show "d1"
    6) Release the two buttons
    7) Repress both buttons for 2 sec and the display will show d:01_____17

    The 17 that I get, can be anything from 15-18. This is the throttle position reading. As you S L O W L Y roll on the throttle, the number on the dash has to roll smoothly up to between 95 and 100 at WOT

    If you get any jumping or holes in the numbers the TPS is the issue and must be repaired.

    Here is all of the codes that I have found as you scan thru them.

    01 - Throttle position sensor signal
    02 - Atmospheric pressure Displays the atmospheric
    03 - Intake air pressure Displays the cylinder-#1
    05 - Intake air temperature Displays the intake air temperature.
    06 - Coolant temperature Displays the coolant temperature.
    07 - Vehicle speed pulse 0–999 Check that the number
    08 - Lean angle sensor Remove the lean angle
    09 - Fuel system voltage
    20 - Sidestand switch Set ON/OFF the sidestand
    21 - Neutral switch Set ON/OFF the neutral
    30 - Cylinder-#1 ignition coil Actuates the cylinder-#1 ignition
    31 - Cylinder-#2 ignition coil Actuates the cylinder-#2 ignition
    32 - Cylinder-#3 ignition coil Actuates the cylinder-#3 ignition
    33 - Cylinder-#4 ignition coil Actuates the cylinder-#4 ignition
    36 - Injector #1 Actuates the injector #1 five
    37 - Injector #2 Actuates the injector #2 five
    38 - Injector #3 Actuates the injector #3 five
    39 - Injector #4 Actuates the injector #4 five
    48 - Air induction system solenoid
    50 - Fuel injection system relay Actuates the fuel injection
    51 - Radiator fan motor relay Actuates the radiator fan
    52 - Headlight relay Actuates the headlight relay
    53 - Exup servo motor Actuate the servo motor turns
    56 - Sub-throttle servo motor Actuate the servo motor turns
    60 - EEPROM fault cylinder No
    61 - Malfunction history code
    62 - Malfunction history code
    63 - Malfunction code reinstate

    And here are the ECU error codes

    11 - Cylinder identification sensor
    12 - Crankshaft position sensor
    13 - Intake air pressure sensor
    14 - Intake air pressure sensor hose line
    15 - Throttle position sensor (open or short circuit)
    16 - Throttle position sensor (stuck)
    17 - EXUP servo motor potention circuit
    18 - EXUP servo motor (stuck)
    19 - Sidestand switch (open circuit in the
    20 - Intake air pressure sensor or atmospheric
    21 - Coolant temperature sensor
    22 - Intake air temperature sensor
    23 - Atmospheric pressure sensor
    24 - O2 sensor No normal signal is received from the O2 sensor.
    30 - Lean angle sensor (latch up detected)
    33 - Cylinder-#1 ignition coil
    34 - Cylinder-#2 ignition coil
    35 - Cylinder-#3 ignition coil
    36 - Cylinder-#4 ignition coil
    39 - Injector (open circuit)
    41 - Lean angle sensor (open or short-circuit)
    42 - Speed sensor No normal signals are received from the speed sensor.
    43 - Fuel system voltage (monitoring voltage)
    44 - Error in writing the amount of CO adjustment
    46 - Vehicle system power supply
    47 - Sub-throttle servo motor potention (open
    48 - Monitor the operation of the sensors and
    48 - Sub-throttle servo motor (lock)
    50 - ECU internal malfunction (memory check error)
    Viimeksi muokannut: make200; 03.07.2014 klo 15:28.
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  16. #496
    Hei palstalaiset,

    onko kukaan teistä hommannut itselleen jonkin FZ1:n ECU:n säätösoftan kaapeleineen? Etsiskelin noita hieman netistä, ja löysin yhden esimerkin:

    https://ftecu.com/shop/06-09-fz1-den...flashing-kits/

    Lähinnä olen kiinnostunut siitä, onko noista mitään hyötyä kokemattomalle säätäjälle, vai onko pyörän rampauttaminen todennäköisempää? Onko esim. helppo poistaa pyörästä ns. "fuel cut" -toiminto, voiko niiden avulla ladata pyörään vaihtoehtoisia valmiita polttoainekarttoja (cruising/aggressiivisempi ajo), jne. Mainospuheissa kaikki on helppoa ja nopeaa, ja hyödyt mittavia, mutta miten on todellisuudessa.
  17. #497
    Olisko kellä tietoa miten nuo Yamahan pehmeät laukut istuu katteelliseen malliin, jossa on nuo takamatkustajan kahvat? Voiko noiden kanssa olla kakkosmatkustaja mukana?

    http://www.yamaha-motor.eu/fi/access...00/details.acc
  18. #498
    Ja seuraavaa kyssäriä perään, tuntuu tuo ohjaustanko resonoivan tietyillä kierroksilla tässäkin, sama oli vanhemmassa mallissa, herkät kädet kun on niin tuntuu Värinätön alue on n. 3000-4800 r/min eli isoimmalla vaihteella luokkaa 80-110km/h? Omassa on välejä lyhennetty niin tärrää niin mahoton jo 110 km/h vauhdissa että pitää laittaa nyt alkuun vakio välit takaisin ja katsoa miten muuttuu. Onko joku täyttänyt tankoa, laittanut vaimennettua riseria tai mikä poppaskonsti tuohon ylipäänsä tepsisi??
  19. #499
    Dodiin. Tuli hankittua vm 06 fz1n, 19tkm ja todella tyytyväinen kyseiseen mopetiin Aikaisemmin on tullut omistettua useampi vuosi sitten vm -00 ja -02, R1. Onkos kukaan löytäny, fasuun korjausopas kirjaa?
  20. #500
    Lainaa Juzelius81 kirjoitti Katso viesti
    Dodiin. Tuli hankittua vm 06 fz1n, 19tkm ja todella tyytyväinen kyseiseen mopetiin Onkos kukaan löytäny, fasuun korjausopas kirjaa?
    Näyttäis löytyvän tuolta avausviestistä
  21. #501
    Lainaa SAM66 kirjoitti Katso viesti
    Näyttäis löytyvän tuolta avausviestistä
    Thänks. Melkonen puusilmä se minäki välillä oon
  22. #502
    Kytkinvaijeri tuli tiensä päähän (fz1n). Kulkee melko syvällä ruiskurunkojen vieressä, sinne asti olen nyt purannut. Onko kellään kokemusta vaihdosta? Miten sujui? On monta mutkaa ja ahtaat paikat. Mietin jos kiinnittäisi uuden vaijerin vanhaan kiinni ja koettaisi varovasti kuljettaa niitä peräkkäin siten, että vanha ohjaa/vetää oikeaa linjaa pitkin. Siten ei täytyisi purkaa niin paljon sieltä ruiskurunkojen tienoilta. Tilatessani uutta vaijeria (91€) sanoivat heiltä menevän n. 1.5-2 tuntia työhön. Poliisipyöriin ovat niitä vaihtaneet. jos jollain on kokemusta, niin saa neuvoa...
    Bmw r1200gs -08
    Bmw r1200c -01
    Yamaha fz1-n -08
    Harley Davidson Dyna low rider -98
    Bmw r1150 rockster -03
    Bmw r1150r -01
    Yamaha Tdm 850 -98
    Yamaha xs 650 se -81
    Bmw k100rs -86
    Honda vf 750 -84
    Vespa sprint 150 -69
    Tunturi Super Sport -77
  23. #503
    Lainaa Jounikustaa kirjoitti Katso viesti
    Kytkinvaijeri tuli tiensä päähän (fz1n). Kulkee melko syvällä ruiskurunkojen vieressä, sinne asti olen nyt purannut. Onko kellään kokemusta vaihdosta? Miten sujui? On monta mutkaa ja ahtaat paikat. Mietin jos kiinnittäisi uuden vaijerin vanhaan kiinni ja koettaisi varovasti kuljettaa niitä peräkkäin siten, että vanha ohjaa/vetää oikeaa linjaa pitkin. Siten ei täytyisi purkaa niin paljon sieltä ruiskurunkojen tienoilta. Tilatessani uutta vaijeria (91€) sanoivat heiltä menevän n. 1.5-2 tuntia työhön. Poliisipyöriin ovat niitä vaihtaneet. jos jollain on kokemusta, niin saa neuvoa...

    Viimekesänä tuli tohon exään vaihettua. Oiskohan siinä parisen tuntia menny tupakoineen ja ihmettelyineen. Vaijerihan kulkee sitä rungon viertä ja kääntyy sinne koneen uumeniin,siellä on yks kiinnike mihin vaijeri tulee kiinni. Sen kiinnitys jutun huomaat siitä uudesta vaijerista. Tilaa ei kyllä ole yhtään liikaa
    Loppupeleissä ei ollu mikää mahoton homma kun vähän aikaa mietti ja ihmetteli.
    1290 superduke
  24. #504
    Sain homman tehtyä. Kiinnitin uuden ja vanhan vaijerin toisiinsa ja uusi sujahti oikeaan paikkaan moottorin takapuolelta eteenpäin työntäen. Tai oikeastaan ei sujahtanut vaan vaati aika paljon suuntaamista ja auttamista ja paikat on ahtaanpuoleiset. Vaijerin keskikohdassa oleva säätöosa menee mielestäni liian syvälle ruiskurunkojen väliin säätämistä ajatellen. Vielä kun osaisi säätää. Onko niin, että kytkimen päässä olevat mutterit ovat vain kiinnittämistä varten ja säätö tapahtuu kahvan ruuvista tai vaijerin keskivaiheilla olevasta säätömötikästä?
    Bmw r1200gs -08
    Bmw r1200c -01
    Yamaha fz1-n -08
    Harley Davidson Dyna low rider -98
    Bmw r1150 rockster -03
    Bmw r1150r -01
    Yamaha Tdm 850 -98
    Yamaha xs 650 se -81
    Bmw k100rs -86
    Honda vf 750 -84
    Vespa sprint 150 -69
    Tunturi Super Sport -77
  25. #505
    Lainaa fayries kirjoitti Katso viesti
    Koodit on nyt pari kertaa nollattu ja ajettu 500km päälle. Kun laittaa virrat päälle vilkuttaa kellon tilalla koodeja 42 ja 20. Koodit häviää kun nollaa mutta tuo 42 tulee heti kun käyttää avaimesta virrat päälle, 20 vähän myöhemmin.
    Pääsin vikakoodeista eroon!! Koodi 20 johtui yhdestä väljästä liittimestä imusarjan anturin ja FCE:n välillä. Koodi 42 lähti kun poistin speedohealerin, vielä on epäselvää onko tuo rikki vai väärän mallinen, mukana pyörän papereissa oli ohjeet hondaan eli voiko olla väärän mallinen? Liittimet kuitenkin on käypäiset.

    Onko porukka saanut ignition modulilla hyötyjä? Lähinnä mietin jos flashaisi ecun ja saisi sitä kautta sytytyksen kohdalleen + muita hyötyjä.. http://www.ivansperformanceproducts.com/2006fz1.htm

    Pyörässä nyt
    - Akran täysputkisto
    - PC3
    - Ivan's FCE
    - Imuboksi avattu + vapaavirtaussuodatin
    - Toisioläpät lukittu auki
    - YAM.EE
    Viimeksi muokannut: fayries; 24.08.2014 klo 09:57.
  26. #506
    Lainaa ppontinen kirjoitti Katso viesti
    Hei palstalaiset,

    onko kukaan teistä hommannut itselleen jonkin FZ1:n ECU:n säätösoftan kaapeleineen? Etsiskelin noita hieman netistä, ja löysin yhden esimerkin:

    https://ftecu.com/shop/06-09-fz1-den...flashing-kits/

    Lähinnä olen kiinnostunut siitä, onko noista mitään hyötyä kokemattomalle säätäjälle, vai onko pyörän rampauttaminen todennäköisempää? Onko esim. helppo poistaa pyörästä ns. "fuel cut" -toiminto, voiko niiden avulla ladata pyörään vaihtoehtoisia valmiita polttoainekarttoja (cruising/aggressiivisempi ajo), jne. Mainospuheissa kaikki on helppoa ja nopeaa, ja hyödyt mittavia, mutta miten on todellisuudessa.
    Noissahan ei tule karttoja mukana ja ilman asiaan perehtyneisyyttä voi olla hankala saada hyötyjä irti..
  27. #507
    Lainaa fayries kirjoitti Katso viesti
    Olisko kellä tietoa miten nuo Yamahan pehmeät laukut istuu katteelliseen malliin, jossa on nuo takamatkustajan kahvat? Voiko noiden kanssa olla kakkosmatkustaja mukana?

    http://www.yamaha-motor.eu/fi/access...00/details.acc
    Eipä sovi kuin N-malliin. Tai toki sopii mutta takamatkustajan kahvat ovat tuon penkin yli heitettävän nauhan tiellä, eli estää niiden käytön..
  28. #508
    Lainaa fayries kirjoitti Katso viesti
    Ja seuraavaa kyssäriä perään, tuntuu tuo ohjaustanko resonoivan tietyillä kierroksilla tässäkin, sama oli vanhemmassa mallissa, herkät kädet kun on niin tuntuu Värinätön alue on n. 3000-4800 r/min eli isoimmalla vaihteella luokkaa 80-110km/h? Omassa on välejä lyhennetty niin tärrää niin mahoton jo 110 km/h vauhdissa että pitää laittaa nyt alkuun vakio välit takaisin ja katsoa miten muuttuu. Onko joku täyttänyt tankoa, laittanut vaimennettua riseria tai mikä poppaskonsti tuohon ylipäänsä tepsisi??
    Onkos kellä kokemusta näistä http://www.vibranator.com/

  29. #509
    Onkos kellään foorumilaisella toi mun entinen fz1-n -08? Lähti viime vuoden kesäkuussa ruttutukkuun ja tais joku ostaa sieltä sen ennen kuin ehti edes nettisivuille.
    Vasemmalle puolelle kaaduttu mustan värinen, etuvalo tummalla kalvolla, musta fätbari, neonpunanen takajousi, tummaa takavaloa ja muuta pieniä tuunauksia..

    Kiinnostais vain tietää mitä mopolle nykyään kuuluu?
  30.  
  31. #510
    Onko ominaisuus että vilkku menee päälle joskus vasta n. sekunti siitä kun nappia painaa? Joskus välähtää heti lyhyesti ja lähtee toimimaan normaalisti mutta soisin kyllä että vilkku lähtisi päälle heti ja täydellä vilkautuksella..?

    Vielä on mopossa työtä.. jonkun edellisen omistajan jäljiltä piuhat niin huonosti vedetty että joutuu uusimaan monta monta liitosta
Sivu: 17 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen