Sivu: 15 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 823:sta
  1. #421
    Lainaa mkk0 kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan vaihtanut itse rattaita? Huomasin että eteen ei saa hylsyä pohjaan asti, johttuen jostain "prikasta" tai metalli levystä joka on mutterin alla ja hieman mutterin kyljessä hylsyn tiellä ja toisekseen mutteri lienee melko tiukassa? Millähän näitä irroitellaan? Vai onko syytä tyytyä ammattilaisen apuun, kun mopo menossa muutenkin huoltoon.

    Laitetaan tänne vielä jos jotain saattaa kiinnostaa:
    Oma menopelini on menossa myyntiin ensivuoden puolella, ilmoituksen laitan vetämään keväällä kun on kaikki huollot tehtynä. Kyseessä -09 naku, mittarissa 35tkm, suurimmaksi osaksi vakio palikat kiinni, 2-kilpinen, huoltokirja ja 3 avainta.
    Käytönjälkiä ja naarmuja löytyy.
    Se "prikka" tai "levy" joka on hieman siinä mutterin kyljessä on varmistamassa sen, että mutteri ei pääse löystymään, se pitää ensin suoristaa (eli hakata vaikka ruuvimeisselillä/vasaralla suoraksi) jotta mutterin saa pois.

    Mutterin irroituksessa ei sinällään ole mitään epäselvää, laita vanteen läpi esim. pala puuta tai metalliputki käärittynä pyyhkeeseen (joka tukee perään) jotta saat mutterin väännettyä. Toimii myös jos joku painaa kovaa takajarrua, mutta pointti se, että takapyörä/ketju ei liiku.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  2. #422
    Tämmösen laitoin pystyyn https://www.facebook.com/groups/251072071721243/
    Saa liittyä jos haluaa. Sinne voi laittaa omia kuvia ja rakentelun tuloksiakin
    <p>FZ1-S -07</p><p>ex. GSX 650F -08</p>
  3. #423
    Onkos raadilla kokemusta lambda-eliminaattorista... Tilasin ameriikasta käytetyn PC-V:n ja mukana ei tullut lambda-anturin johtoon tulevaa huijauspalikkaa. Eli sytyttääkö moottorin vikavalon, jos lambdan kytkee kylmästi irti ilman tuota palikkaa? Kyseessähän on vain sopivan suuruinen vastus jolla ECUlle kerrotaan että lambda-anturi on pelissä mukana. Oma kulkine mallia 2006.
    FZ1S + TT600
  4. #424
    Lainaa KaunoSaario kirjoitti Katso viesti
    Onkos raadilla kokemusta lambda-eliminaattorista... Tilasin ameriikasta käytetyn PC-V:n ja mukana ei tullut lambda-anturin johtoon tulevaa huijauspalikkaa. Eli sytyttääkö moottorin vikavalon, jos lambdan kytkee kylmästi irti ilman tuota palikkaa? Kyseessähän on vain sopivan suuruinen vastus jolla ECUlle kerrotaan että lambda-anturi on pelissä mukana. Oma kulkine mallia 2006.
    Mulla saattaa olla tuommoinen palikka kotona, varma en oo mut voin ettii. Koska mun fz penkitettiin/säädettiin lambdan kiinni/toiminnassa ollessa.
  5. #425
    Tommonen on kaverin Yammussa kiinni ja ihmetellään että millanen killeri tohon oikein tulee. Joku Akrahan tuo on.


    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #426
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Tommonen on kaverin Yammussa kiinni ja ihmetellään että millanen killeri tohon oikein tulee. Joku Akrahan tuo on.


    Olisko kuiteski Remuksen vaimennin?..
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  7. #427
    Morjensta!
    Olen tässä uutta ketjupakettia tilaamassa pyörään, niin osaattekos te tietävämmät kertoa onko jotain käytännön eroa loppujen lopuksi noilla linkkien ketjuilla muuta kuin hinta ja kullan värinen kalliimpi?

    http://www.leovince-hamburg.de/produ...roducts_id=701

    http://www.leovince-hamburg.de/produ...roducts_id=700

    Niin ja jos jostain löytyy vielä halvemmalla fazuun ketju+ratas pakettia niin kertokaa ihmeessä!
  8. #428
    ^Kultainen on zvm-x, eli did valmistajan vahvin ketju jota suositellaan jopa 1400cc asti. Toinen vx ketju on napsua heikompi, mutta soveltuu 1000cc asti, ja on monenssa japsi 1000cc kyykyssä alkuperäis as ketjuna, eli riittää sekin varmasti Fz:n vaatimuksiin.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  9. #429
    Laittelin viestiä jo tonne R1 puolellekkin mutta onko kellään tietoa käviskö fz1 kytkin ja kaasuvaijerit R1:een vm2007-2008. Todennäköisesti olis vähän Rykkösen vaijereita pidemmät kun on tollanen pystympi malli ja itellä tuli crossistonga clipareiden tilalle niin eipä taida riittää noi R1 vakiot!
    Yamaha R1 2007
    -Piirrä katuun, älä seinään!
    =====================
    Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
    Ex: KTM 625 SMC -04
  10. #430
    Fz1-N 07 omistaja kyselisi että minkälainen homma on vaihtaa pyörän etuiskareiden stefat?
    Eilisellä lenkillä tuli huomattua että vasen putki heittää mehuja pihalle.
    Kannattaako itse edes yrittää vai suoraan johonkin huoltoon?
    Stefa + pölysuojasarja stormilla 39€.
    Onko kenelläkään vastaavasta hommasta kokemusta / jotain suositeltavaa liikettä pääkaupunkiseudulla joka hoitaa homman kunnolla?
    Yamaha FZ1-n 2007 (Musta)
    Yamaha FZ1-n 2007 (Keltainen) ex
    Tunturi SuperSport 1985
    Honda CBR 600 F4i 2004 ex
  11. #431
    Lainaa CNTL kirjoitti Katso viesti
    Fz1-N 07 omistaja kyselisi että minkälainen homma on vaihtaa pyörän etuiskareiden stefat?
    Eilisellä lenkillä tuli huomattua että vasen putki heittää mehuja pihalle.
    Kannattaako itse edes yrittää vai suoraan johonkin huoltoon?
    Stefa + pölysuojasarja stormilla 39€.
    Onko kenelläkään vastaavasta hommasta kokemusta / jotain suositeltavaa liikettä pääkaupunkiseudulla joka hoitaa homman kunnolla?

    Omaani vaihdatin liikkeessä. Alkuperäset kuulemma kestää paremmin ja hintaeroakaan ei ole juuri mitään. Hintaa tuli muistaakseni n.200e alkuperäsillä stefoilla.. Niin ja ei ollu merkkiliike missä vaihdatin.
    1290 superduke
  12. #432
    Ossaako kukkaa neuvoa ton speedohealerin suhteen? vaihdoin välityksiä (-1 +2) ja nakkasin kyytipojaksi healerin kiini. nyt ei oo mitää hajua miten nuita nappeja painellaa ja miten se säädetään meikäläisellä ei sylyki muuta tuo suuhun kun suomen kieltä.

    Yamaha Fz1-N -08
  13. #433
    Lainaa z750z kirjoitti Katso viesti
    Ossaako kukkaa neuvoa ton speedohealerin suhteen? vaihdoin välityksiä (-1 +2) ja nakkasin kyytipojaksi healerin kiini. nyt ei oo mitää hajua miten nuita nappeja painellaa ja miten se säädetään meikäläisellä ei sylyki muuta tuo suuhun kun suomen kieltä.
    Yamaha Fz1-N -08
    Mikä versio, onko v4 vai vanhempi?
  14. #434
    Lainaa zpete kirjoitti Katso viesti
    Mikä versio, onko v4 vai vanhempi?
    Joo v4 luki jossaki lapussa. ei oo pitkä aika kun ostin sen stormilta. voiko kyseinen palikka vaikuttaa käynnistymiseen? meinaa kun aina on lähteny kuin palmun alta ja nyt meinaa hinkuttaa akun melkee tyhjäksi ennenkuin hyrähtää tulille. uus akkukin on laitettu
    Viimeksi muokannut: z750z; 17.03.2014 klo 12:34.
  15. #435
    Moi !

    Tällaista ongelmaa, ohjekirjan mukaa keulaputkien öljymäärä on 545 ml. Kuintenkin vasempaa menee vähän vajaa 500, ja oikeaan menee kyllä se 545, tällöin pinta on sen 91mm korkeudessa. Onko tämä tosiaan näin, vain enkö vain osaa ja taida??

    Edit: on ollut purettuna osiin, joten vanhaa öljyä ei ole, vaimennin patruunoissakaan....
    Viimeksi muokannut: Tommil; 24.03.2014 klo 15:15.
  16. #436
    Lainaa z750z kirjoitti Katso viesti
    Joo v4 luki jossaki lapussa. ei oo pitkä aika kun ostin sen stormilta. voiko kyseinen palikka vaikuttaa käynnistymiseen? meinaa kun aina on lähteny kuin palmun alta ja nyt meinaa hinkuttaa akun melkee tyhjäksi ennenkuin hyrähtää tulille. uus akkukin on laitettu
    Ei oikein asennettu speedohealer kyllä mitenkään voi vaikuttaa käynnistymiseen.

    Itsellä FZ8S oli huono käynnistymään ja sammahteli kylmänä puolenkymmentä kertaa ennen käyntiin jäämistä ihan sen takia, että tyhjäkäynti oli säädetty hieman liian pienelle. En nyt muista oliko tuossa suositus 1100 +/-50 ja todellinen tyhjäkäynti normilämmössä noin 1000, mutta joka tapauksessa hyvin pieni perussäädön muutos auttoi merkittävästi.

    Lisäksi tähän aikaan keväästä on pakko ehdottaa "vanhan bensan" syndroomaa, eli jos tankissa on talven yli seissyttä ainetta, niin tuore menovesi voisi auttaa.
  17. #437
    Lainaa z750z kirjoitti Katso viesti
    Joo v4 luki jossaki lapussa. ei oo pitkä aika kun ostin sen stormilta. voiko kyseinen palikka vaikuttaa käynnistymiseen? meinaa kun aina on lähteny kuin palmun alta ja nyt meinaa hinkuttaa akun melkee tyhjäksi ennenkuin hyrähtää tulille. uus akkukin on laitettu
    Ookko tuon huomioinut,lainattu ohjeesta:

    "Pidä vähintään 2cm (1 ") etäisyys muu elektroniikka, Kutenpyörän ECU tai Power Commander"
  18. #438
    Oletteko laittanu minkälaista akkua alkuperäisen tilalle? Nyt simahti 2007 vuoden akku
    Yamaha mt-09
  19. #439
    Biltemasta hain toissapäivänä geeliakun. 50e maksoi. Löytyi mitoiltaan vastaava. Akku tulee vaakatasoon joten ihan kaikki ei tuohon passaa.
    2007 Suzuki Intruder 1500
  20. #440
    joo pitääpä käydä kysyy ensiksi onko täälläpäin kuinka kallista jos on nii sitten biltema..

    näyttäs olevan tuolla bilteman sivuilla 9ah sopivan kokoinen kooltaan mutta muuten kyllä liian pieni.
    Yamaha mt-09
  21. #441
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JmasterJ kirjoitti Katso viesti
    joo pitääpä käydä kysyy ensiksi onko täälläpäin kuinka kallista jos on nii sitten biltema..

    näyttäs olevan tuolla bilteman sivuilla 9ah sopivan kokoinen kooltaan mutta muuten kyllä liian pieni.
    Ja jos sulla FZ1:n, niin siinä muistaakseni akku "makuu" asennossa?
    Kannattaa sekin ottaa huomioon jos/kun uutta akkua ostaa
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  22. #442
    Kempeleen Biltemasta löyty 11ah geeliakku joka ainoastaan millin verran yhteen suuntaan alkuperäistä isompi.
    2007 Suzuki Intruder 1500
  23. #443
    Lainaa GreyMyHound kirjoitti Katso viesti
    Kempeleen Biltemasta löyty 11ah geeliakku joka ainoastaan millin verran yhteen suuntaan alkuperäistä isompi.
    Joo pitää hakea sieltä jos vaikka olis vielä jääny.

    Et sattuis muistaan tuotenumeroa tai jotain niin tietää ostaa oikean
    Yamaha mt-09
  24. #444
    Hyllypaikka AUTO 7
    Tuotenumero 80832
    Tuote tällä hetkellä loppu. Sama tuotenro myös verkkokaupassa.
    2007 Suzuki Intruder 1500
  25. #445
    kiitoksia tästä ! mulla näkyy että ois vielä kempeleessä akkuja. täytyy käydä sunnuntaina kattoon ko on siellä päin muutenki käyntiä
    Yamaha mt-09
  26. #446
    Kannattaa varmistaa jo valmiiksi niin saavat ehkä vielä tilattua viikonlopuksi.
    2007 Suzuki Intruder 1500
  27. #447
    Lainaa GreyMyHound kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa varmistaa jo valmiiksi niin saavat ehkä vielä tilattua viikonlopuksi.
    kokeilin tuuria ja olihan siellä vielä 1 hyllyssä
    laitoin kotona laturiin ja laturi näytti että ois ollu jo täynny tai ainaki 90%
    Yamaha mt-09
  28. #448
    Mullakin oli täynnä valmiiksi. Käytin varulta myls Ctekin kiinni.
    2007 Suzuki Intruder 1500
  29. #449
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Ei oikein asennettu speedohealer kyllä mitenkään voi vaikuttaa käynnistymiseen.

    Itsellä FZ8S oli huono käynnistymään ja sammahteli kylmänä puolenkymmentä kertaa ennen käyntiin jäämistä ihan sen takia, että tyhjäkäynti oli säädetty hieman liian pienelle. En nyt muista oliko tuossa suositus 1100 +/-50 ja todellinen tyhjäkäynti normilämmössä noin 1000, mutta joka tapauksessa hyvin pieni perussäädön muutos auttoi merkittävästi.

    Lisäksi tähän aikaan keväästä on pakko ehdottaa "vanhan bensan" syndroomaa, eli jos tankissa on talven yli seissyttä ainetta, niin tuore menovesi voisi auttaa.


    Joo ei se vika ollut siinä. tuli vaan semmonen fiilis kun laitto palikan kiini että mitä nyt Uuden akun laitoin niin siinähän se vika sitte olikin. paskana jo valmiiksi. nyt on vanha takas kiini ja hyvin toimii. vielä pitää saada healeri säädettyä kohillee kun valehtelee mittari vielä sen 10km/h
  30.  
  31. #450
    Lainaa z750z kirjoitti Katso viesti
    Joo ei se vika ollut siinä. tuli vaan semmonen fiilis kun laitto palikan kiini että mitä nyt Uuden akun laitoin niin siinähän se vika sitte olikin. paskana jo valmiiksi. nyt on vanha takas kiini ja hyvin toimii. vielä pitää saada healeri säädettyä kohillee kun valehtelee mittari vielä sen 10km/h
    Kappas vaan, ei nyt tuota olisi heti uskonut... Jälkiviisaana jännitemittari olisi varmaan paljastanut tilanteen muutenkin.

    Mitä tuohon healeriin tulee, niin kannattaa miettiä ajotavan mukaan mihin säätää. Itse laitoin yhteen pyörään healerin ratastuksia vaihtaessa ensin niin että mittari oli gps-tarkkuudessa... Tämä oli poliisinpelkoiselle virhe, kun kuitenkin oli ensin kaksi vuotta opetellut ajamaan mittarin mukaan rajoitus +20. Lopputulema oli se, että säädin mittarivirheen samaksi kuin vakioväleillä.
Sivu: 15 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen