Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Pariin autoon olen hakenut,mutta saako pyörään kans?
    Gsf1200 Bandit
    Positiivisuus on Perseestä.
    Saa toki, lähimmältä katsastuskonttorilta. Maksaa alle 20€. Kiinniytysreijät ovat vain toiste päin kuin fin-kilvessä (toisessa leveempi kiinnitysväli ylhäällä ja toisessa vastaavasti alhaalla).
    - PER ASPERA AD ASTRA -
    Miksiköhän?
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
    Lainaa (teem085 @ Heinä. 16 2011,21:56) kirjoitti
    Pariin autoon olen hakenut,mutta saako pyörään kans?
    Miksi?
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Tuo ulkönäköön aika paljon lisää! En uskonu ittekkään ennen ku kokeilin...

Tietenkihän tämä on makuasia mutta...
    Gsf1200 Bandit
    Positiivisuus on Perseestä.
    Onhan se helpompi myydä 10+ vuotiasta Saksa-tuontia Suomi-pyöränä kun on "Finnitön" kilpikin
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    2000 taisi tulla tuo fin kilpi? Itse tykkään kanssa, että jos sitä vanhempi vekotin niin saa olla ajan hengen mukainen ilman finnejä kilpikin.
    Mulla on 2000 tavallisella kilvellä. Alkuperäinen lappu kaiketi. Olisko tullut Fin kilpi 2001 tai kesken vuotta 2000.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
    Uudet EU-kilvet tulivat käyttöön toukokuun alussa 2001.
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
    Saako konttorilta uuteen autoon tai mosaan vanhat kilvet ilman EU-merkintää, jos osaa vain pyytää ?
    Onnistuuko sama, jos haet uuden kilven entisen kadonneen EU-kilven tilalle (2 kpl tottakai) ???
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
    2009 toin mp.n saksasta ja kun halusin kilvet heti enkä mitään siirto/tullin lappuja niin täti sanoi olevan"rekisteri varaston"ja listasi mulle mitä sattui olemaan täällä konttorilla niin sieltähän löytyi omilla nimikirjaimilla varustettu läpykkä ilman finniä ostin oitis ruuvit kiinni ja pois.
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp
  12.  
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"