Ostin honda cbr 1000f ja siinä on scottoileri laitettu edellisen omistajan toimesta elikä ongelma on että miten saan sen täytettyä kun ohjeen mukaan siitä huohotusletkusta painaa ruiskun kanssa öljyä säiliöön ja säätö prime asentoon niin öljyn pitäisi mennä säiliöön vai??
Mutta kun ei mene niin ei mene.
Auttaa kun irrottaa kaikkiletkut ja laittaa vaikka ase öljyä sisään ja huuhtelee. säätö max asentoon ja puhaltaa pillillä sisään niin että alipaine mäntä lähtee liikkeelle. Sen jälkeen takaisin paikoilleen ja oilerin omaa öljyä sekaan ja kovaa ajoa. Oilerin pullo on muutenkin kätevä kun sopii siihen liitokseen ei tarvitse Ruiskujen kanssa pelata
Niin ja mä täytän omani ainakin siitä huohotus putken alimmasta liitoksesta.
Elämä on onneksi mutkikasta
Joo,huohotusletku irti ja mömmöt säiliöön sen liitosreiästä.
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
^ Se on sitten siinä, pakko lähtee baanalle tänään. Ei auta muu.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Kiitosta vinkeistä täytyy ottaa se irti ja koittaa räplätä sitä josko alkaisi toimimaan.
Kumipatukka, jossa letku - taitaa olla just huohotusletku - irti säiliön yläosasta ja siitä reiästä öljy sisään. Helpoin täyttää, jos pistät öljyt johonkin öljykuikkaaan ihan sitä varten - Vaikka Piltemasta alle 3 euroa. Täyttö kestää varmaan joku 5 sekuntia sillä menetelmällä.
Ja jos se säiliö on nyt ehtinyt mennä tyhjäksi joudut ilmaamaan tsydeemin, jotta öljy lähtee taas kulkeen.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Nyt on 20km koelenkki ajettu,kyllä sieltä ketjuille öljyä tulee mutta jouduin säätään sen melkein isoimmalle että jotain edes tulee.
Sen öljyn pitäisi ihan kevyesti ja helposti mennä sinne säiliöön huohotinletkun kautta painaen ruiskulla?
Mulla on varmaankin sitten se mäntä vähän jumissa, sillä sai tosissaan painaa että sinne sai öljyä edes vähän sisään.
Ainaki mulla oli aina helv. raskas painaa huohotinletkun kautta - meni kylläkin. Siitä letkun reiästä se taas meni hyvin ku otti sen letkun irti sen kumitulpan kaa.
Oikea säätö on muistaakseni 1-2 tippaa minuutissa pitäsi tippua putken päästä maantieajokieroksilla. Näet jos pyörä huoltopukilla tai keskituella. Jos letkuun jää joku kupla se tietty hidasta hieman virtausta. Tai jos letku lintassa.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Noniin nyt ajettu noin 500km ja toimiihan se,taisi olla ilmaa vaan putkissa kun niin tahmeesti tuli.
Näyttää kyllä vähän ruiskivan vanteelle asti 2asennossa,täytyy vielä säätää se 1asentoon jos se olisi hyvä.
Itsellä on tuo Esystem versio.
Antaa yhden pulssin (tipan) 80 sekunnin välein.
Tuohon määrään olen ollut tyytyväinen. Nokkana on DualInjector.
(jos öljyn visko muuttuu on syytä myös tehdä säätöä sen mukaan)
-k-
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Scottoiler eSystem hajosi.
Huomasin keväällä asentaessani oileria uuteen pärrään että jokin siellä ohjausyksikön sisällä oli irti, eli helisi.
Soitin Asiasta Reliatecille ja kyselin pitäisikö laite vaihtaa takuuseen. Heidän mukaansa ei, koska kerran muutoin toimii normaalisti. No tänään vempain meni sitten kokonaan jumiin. Poltti vain Scottoilerian logoa näytöllä eikä reagoinut mihinkään. Akunkenkä irti ja takaisin kiinni. Nyt näyttö heräsin mutta kiihtyvyys lukemaan mukaan ajan pyörälläni kokoajan 200km/h pitkin mukulakivikatua. Että hulluksihan tuo nyt sitten tuli. Onko muilla käynyt moista ?
Laitoin nyt postia Reliatecille ja laitoksen maahantyuojalle. Toivottavasti saan uuden nopeasti sillä SS2000 Finland lähestyy !
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011