26 000km ajettu otsikon mukainen peli, Yoshimuran full exhaust system paikallaan, ilman pc3:sta, syö öljyä n. 2dl 1000-2000km.
Onko hyviä arvauksia, vastaavia kokemuksia? Tyyppivikoja, vai merkkihuollossa olleet muuten vaan sikoja ja jättäneet venttiilivarren kumit asentamatta.
"Kuuluu asiaan" puheet voi jättää suosiolla. *Minun mopo ei perkele syö öljyä
edit+kuinka lähteä hommaa fiksuiten ratkomaan ->
No purat sen sitten atomeiksi keskellä ajokautta, kun talvella ei kerkiä ja kesällä ei pysty öljyä lisäileen. Dorka, ajat sillä![]()
Kaikki moottorit syövät öljyä, toiset enemmän ja toiset vähemmän, get use to it!
Mut venavarrenkumit, jumissa olevat männänrenkaat vois olla potentiaalisimmat vaihtoehdot, näin äkkiseltään.
Omaan 75 tkm ajettuun Bläkkäriin ei tartte lisäillä öljyä 5tkm vaihtoväleillä, ainakaan vielä.
Tosin myös luulosairaus ja turha öljynlisäily johtaa myös helposti kuvaamasi tilanteeseen...
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
Jos nyt en ihan väärin muista niin tuo peli söi aika paljon öljyä. taitaa olla ominaisuus. Oli aikaisemminkin juttua täällä topiikilla aiheesta.
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Öljynpoltto-ongelma koski lähinnä 2008-mallia. 2006-7 mallissa tuo ongelma ei ole niin yleinen.
-tuomas-
<p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
Jos yrittaa epatoivoisesti pitaa oljyn pinnan full merkissa, saa usein lisata jatkuvasti. Vaan kun antaa sen pudota alle puolen valin niin usein kulutus loppuu siihen. Moni moottori toimii nain.
En vaita etta nain olisi sinun kohdallasi, mutta kokeile. Ja kaikki mopot perkele syo oljya. Maara vain vaihtelee.
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Onko samanlaista öljyä kuin silloin kun ei syönyt sitä? Oma pyöräni (ei tosin Honda) on todella nuuka siitä että minkälaista öljyä siinä käyttää, joitain öljyjä herkuttelee suuriakin määriä ja toisia taas ei yhtään, edes radalla kovemmassa käytössä.
"Nälkä ei lähe, se vaan siirtyy..."
"Täydellisyyteen kannattaa pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta ei vielä ketään..."
Ja kohta mainitaan sana D....c!![]()
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Hondissahan ei vikoja tunnetusti ole, on vaan ominaisuuksia(Timberline @ Heinä. 12 2011,08:30) kirjoitti
![]()
Null
10w 30 motorexin öljyä söi ja pykältäessä pienempää, puhalsi siniset savut putkesta. Nyt vaihdoin jäykemmät 15w50 tb:n superbiket, ja oli ylärajasta pudonnut alarajaan 1000km-2000km matkalla. Sinistä savua ei näy enää. Paikallaan kierrättäessä +8000rpm nakkaa mustot öyhyt pöntöstä ts. seos, syystä tai toisesta kenollaan (yoshi - pc - öljyä palotilassa jne.) *Edellisen omistajan käyttämistä öljyistä saan tiedon illalla, ja hänellä ei puheidensa mukaan syönyt öljyä.(MuZtard @ Heinä. 12 2011,09:56) kirjoitti
Ja tosiaan tämä susi 08- malli on se kovempi öljyn läträäjä. Kun joku sitä täällä tivasi.
Muistaakseni ainakin Honda ja Kawasaki suosittelee mineraaliöljyn käyttämistä laitteissaan.(joonasmi @ Heinä. 12 2011,11:03) kirjoitti
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Jotkut -08 ovat syöneet öljyä LIIKAA, eivät kaikki. Ei pidä yleistää.(joonasmi @ Heinä. 12 2011,11:03) kirjoitti
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Kokeile seuraavaksi mineraali 15-40 tai 20-50. Itsella ollut parikin bikea jotka syntista oljya tai 10-30 joivat enemman kuin kameli keitaalla, mutta jaykemmalla mineraalilla kulutus putosi murto-osaan.
Tuo ylarajasta alas a la 2000km ei ole paha. Yksi % bensiinin kulutuksesta on normaalia. Siita yli ei pitaisi menna.
Olen myos joskus laittanut vanhaa hyvaa STPta enduroon kun on lahdetty arolle ajamaan kuin aikuiset. Vahentaa selvasti kulutusta.
Aikoinaan ostin XJ900 Yamahan joka alkoi oljynvaihdon jalkeen syoda oljya. Laitoin siihenkin STPn sekaan ja kulutus loppui siihen.
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Yleistyksen relevanttiutta pienentää edelleen se, että otsikossa kerrotaan pyörän olevan -06.(lippa @ Heinä. 12 2011,12:45) kirjoitti
Pari desiä 1000-2000 km ei kuulosta niin paljolta, että kannattaisi liikaa päätään vaivata kesken ajokauden.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Tyypillisesti hondissa on kaikkea muuta paitsi vikoja, joten kuulostaa todella pahalta. Oisko kampura poikki tai männässä reikä *![]()
Honda NS 125 R2 --> Gilera SP01 --> Kawasaki ZXR 400 -92 --> Kawasaki ZX-6R -98 --> Ducati 748 S -99 --> KTM 1190 RC8 -08 --> Honda CBR 1000 RR -07