Kattelin että kikserin 2011 peilit ovat paljon nätimmät kuin nuo mun Ninjan peilit ja ajattelin että vaihtaisin peilit paremman näköisempiin. Onko kellään tietoa sopiiko ne heittämällä kiinni vai tartteeko viritellä kiinnityksen kanssa. Ninja mallia 2008 ja 10R.
Ota mitta käteen ja kato ruuvireikien väli. Jos täsmää niin heitä kiinni.
990 SM -08
Kysyin sen takia että ei tarvitse lähteä mittailemaan kun pyörä on liikkeessä. Joten jos ei ole mitään järkevää vastausta esitettyyn kysymykseen, arvostaisin että ei läheteltäisi tämänkaltaisia vastauksia.(NinjaSamu @ Heinä. 11 2011,12:58) kirjoitti
Minulla -04 10r:ssä -05 gsxr 1000:n peilit kiinni. Vähän piti porakonetta/viilaa näyttää, että ruuvin reiät ja vilkunjohto sujahti läpi. Olisikohan yksi millimetri ollut eroa peilin pulteilla. Vilkkujen liittimet ei ihan parit keskenään ole mutta sopivat silti yhteen ilman muutoksia.
Syy tähän modofikaatioon oli lähinnä se, ettei tarvitse erillisiä vilkkuja laittaa kuitukatteisiin.
zx-10r -04
No miksi et kysy noita vatun tietoja suoraan mallikohtaisista ketjuista niin ei tarvitsis edes tälläsiä turhia ketjuja avata?(opmdevil @ Heinä. 12 2011,10:42) kirjoitti
Omalla aloitusviestillä voi lisäksi aika paljon vaikuttaa vastauksien tasoon. Esimerkiksi mun ennustuspallo ei valitettavasti kerro sitä mikä Ninja sinulla on tai minkä vuoden GSX-R:n peilit on sinun mielestä paremman näköiset. Siihen nähden saamasi vastaus on varsin loistava.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
rohkenisin väittää, ettei myöskään kysymys ollut järkevä siltä osin, että kun on kyse tekniikasta, niin termit "ninja" ja "gixxer" voivat tänä päivänä tarkoittaa aika montaa mallia ja vuosimallia.(opmdevil @ Heinä. 12 2011,10:42) kirjoitti
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Antakaa nyt ihmisen kysyä neuvoa. Täällä tuntuu olevan enemmän arvostelijoita kuin asiantuntijoita. Oletteko kuulleen sanontaa ettei ole tyhmiä kysymyksiä? Ei tartte heti vetää hernettä nenään jos jotain kysellään. Tuollaiset kommentit vaan ruokkii trollaajia.
CBR 600F -93
alkup. kysyjähän ne palkokasvit taisi samantien vetää sieraimeensa?
eikä tuota nyt tarvi ottaa minään *ttuiluna, mutta jos ei kerro riittävän tarkasti, mistä laitteesta/laitteista on kyse, niin silloin toiveet saada kovin hyviä apujakaan on aika laihat.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Vähän samat kokemukset kuin tuossa edellä, mulla oli saksantuonti 1100F:ssä kiinni jotkut Kawan peilit. Pulttijako heitti varmaan tuon millin, eli sen suhteen kohtuu helppo sovittaa. Tosin ei noista Kawan peileistä mitään nähnyt, tarvikkeena ei tohon F:ään peilejä saanut, joten tarvikepeilejäkin joutui viilailemaan aika tavalla.
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Mun kristallipallo kertoi että ei sovi. Oisin halunnut vaihtaa -02:seen gixxeriin -05:n peilit ja yritys oli tuhoon tuomittu. Jos ei sovi mallin sisällä, niin tuskin menee merkkienkään välillä![]()
Litranen sisävessa
Niinpä. Tuota joutui tuon F:n kanssa muokkaamaan dremelillä ja hiomalaikalla enemmänkin, että sai peilien säätövarat riittämään. Alkuperäisiä ei saanut oikein mistään (pari havaintoa viime vuosien aikana EvilBayssä), ja tehdasuudetkin tais olla loppuunmyydyt.(Ytsför @ Heinä. 13 2011,20:47) kirjoitti
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?