Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Olisko mahdollista lyödä moottoripyörän papereihin, jos pistää täys tehoseksi eli noin 30-35hp? Etu-jarrusylinterin olen vaihtanut tonnisen suizan versioon. Onhan toi meikäläisen Skyteam Monkey 125:kin moottoripyörän papereissa, mutta se tapahtui ensi rekisteröinnin yhteydessä.



    Tämän hetken pyörät: Hyosung Comet 650 GT, Suzuki RG 125 F, Skyteam Monkey 125, MBK Mach G 50cc, Qinqi Zoner 50cc, Aprilia Amico 86cc, Tunturi Supersport 50cc, Samurai Cross 50cc. Omistetut pyörät: Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki PV 60cc.
  2. #2
    Onhan piikkikin moottoripyörän papereissa, kuristettuna tai täysitehoisena. Täysitehoisena se on tyyppikatsastettu, joten ei tehojen otteeseen kirjaamisessa pitäisi olla mitään ongelmaa.
  3. #3
    Selvä, kiitos vastauksesta..
    Tämän hetken pyörät: Hyosung Comet 650 GT, Suzuki RG 125 F, Skyteam Monkey 125, MBK Mach G 50cc, Qinqi Zoner 50cc, Aprilia Amico 86cc, Tunturi Supersport 50cc, Samurai Cross 50cc. Omistetut pyörät: Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki PV 60cc.
  4. #4
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Eikös RG't oo vielä sitä ikäluokkaa mitä myytiin täysitehoisena? Vai joko ne oli kuristettuja?
    Dirty Nasty Furriner
  5. #5
    Täystehoina myytiin, erikseen piti kuristaa kevarin papereihin.
    Tämän hetken pyörät: Hyosung Comet 650 GT, Suzuki RG 125 F, Skyteam Monkey 125, MBK Mach G 50cc, Qinqi Zoner 50cc, Aprilia Amico 86cc, Tunturi Supersport 50cc, Samurai Cross 50cc. Omistetut pyörät: Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki PV 60cc.
  6.  
  7. #6
    Kyllähän ne kevareita (125cc) on ollunna kokoajan, sitten A1-tehoihin eli alle 11kw on kuristettu jälkikäteen;)