Olisko mahdollista lyödä moottoripyörän papereihin, jos pistää täys tehoseksi eli noin 30-35hp? Etu-jarrusylinterin olen vaihtanut tonnisen suizan versioon. Onhan toi meikäläisen Skyteam Monkey 125:kin moottoripyörän papereissa, mutta se tapahtui ensi rekisteröinnin yhteydessä.
Tämän hetken pyörät: Hyosung Comet 650 GT, Suzuki RG 125 F, Skyteam Monkey 125, MBK Mach G 50cc, Qinqi Zoner 50cc, Aprilia Amico 86cc, Tunturi Supersport 50cc, Samurai Cross 50cc. Omistetut pyörät: Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki PV 60cc.
Onhan piikkikin moottoripyörän papereissa, kuristettuna tai täysitehoisena. Täysitehoisena se on tyyppikatsastettu, joten ei tehojen otteeseen kirjaamisessa pitäisi olla mitään ongelmaa.
Selvä, kiitos vastauksesta..
Tämän hetken pyörät: Hyosung Comet 650 GT, Suzuki RG 125 F, Skyteam Monkey 125, MBK Mach G 50cc, Qinqi Zoner 50cc, Aprilia Amico 86cc, Tunturi Supersport 50cc, Samurai Cross 50cc. Omistetut pyörät: Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki PV 60cc.
Eikös RG't oo vielä sitä ikäluokkaa mitä myytiin täysitehoisena? Vai joko ne oli kuristettuja?
Dirty Nasty Furriner
Täystehoina myytiin, erikseen piti kuristaa kevarin papereihin.
Tämän hetken pyörät: Hyosung Comet 650 GT, Suzuki RG 125 F, Skyteam Monkey 125, MBK Mach G 50cc, Qinqi Zoner 50cc, Aprilia Amico 86cc, Tunturi Supersport 50cc, Samurai Cross 50cc. Omistetut pyörät: Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki PV 60cc.
Kyllähän ne kevareita (125cc) on ollunna kokoajan, sitten A1-tehoihin eli alle 11kw on kuristettu jälkikäteen;)