Jos on PC V ja se säädetty tietylle kokoonpanolle penkissä ja lambdat samalla eliminoitu, niin:
Jos pakoputkistoa muutetaan rankasti, miten reagoi syöttöpuoli? Eli tässä tapauksessa suht avarat vaimentimet poistetaan kokonaan. Meneekö laihalle, rikkaalle, vai reagoiko PC mitenkään? Eihän se käsittääkseni kerää lambda dataa. Eli antaako seoksen samanlaisena kuin ennenkin?
Retired
Antaa samana, tarvii autotunen jotta muuttelis arvoja itse.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Voihan se olla että virtaus paranee, pysyy samana, tai heikkenee. Ja myös ecu ehkä reagoi siihen jollain tavalla/ jos pakopuolen virtaus vaikuttaa imupuolen virtauksiin/ paineisiin. Muita antureita tuolla imupuolella ei taida olla kuin paine/paine-ero ja lämpötila(TwinTenox @ Heinä. 07 2011,22:46) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Oli aavistuksen liian kovat äänet suorina.. Pistin sitten e hyväksytyn GPR:n. Perstuntumalta ei eroa KessTech, suorat, GPR välillä.
Edit: Hieman enemmän ajaneena vaikuttaisi aavistuksen tukkoisemmalta yläpäästään. Veikkaan, että johtuu Y osasta, joka ei ole täysin symmetrinen.
Retired