Apuva!! Honda on ruvennut tärisemään kun ajaa yli 80 kymppiä. Kytkin pohjaan, niin tärinä loppuu kun seinään... Auttakaas vähän mistä lähtisin vikaa ettimään. Pyöränlaakerit katottu ja molemmat renkaat tasapainotettu äskettäin. Ketjut ja rattaat silmämääräsesti ok. Voiko kytkin aiheuttaa tärinän? Mopolla ajettu 40tkm.
Ei riemulla rajaa, kun Kwaakalla ajaa
tarkista, että moottorin pultit on kiinni.
ketju se yleisin täristäjä kuitenkin on.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Pultit on kaikki tarkastettu. Ketjut kävi ittelläki mielessä, mut ne on ihan ok näköset ja kiristysvaraakin viel vaikka kuin. Ehkä pitää sijottaa uusiin ketjuihin ja sit tutkii enemmän jos ei tutinat häviä.
Ei riemulla rajaa, kun Kwaakalla ajaa
Pystytkö kuvailemaan vikaa vielä tarkemmin? Tärinän laatu? Täristääkö paikallaan/pinissä nopeuksissa kytkin pohjassa/vapaalla kierroksia nostettaees? Täristääkö vain osakaasulla vai myös kaasu auki? Täristääkö eri vaihteilla?
Se on semmosta terävää tärinää. Ei nää enää eteenpäin kun rupee olee reilu 100 lasissa. Kytkin pohjaam, niin tärinät häviää... Ja ihan sama mikä vaihde on, kunhan on tarpeeks vauhtia. Alle 80 kymppiä ajelee mielikseen. Outoo..
Ei riemulla rajaa, kun Kwaakalla ajaa
Minäkin veikkaisin ketjua, jossain kohti on jäykkä kohta lenkeissä ja se alkaa täristämään. Ei muuta kun ketjut polttoöljykylpyyn ja pesun kautta uuteen öljyyn niin luulis tokenevan, tai sitten uusi ketjurataspaketti.
XTZ 750 Super Tenere '90 -kaik on mänt
Cbr 929rr Fireblade '00 -tämäkii män
Bandit 1200 '99 -sekkiin män
Gsx-R 1100w '93 -ol ja män
Hoplaa... Uudet ketjut ja rattaat asennettu. Heti helpotti tutina. Eipä niissä vanhoissa ollu lenkkwjä jumissa tai mitään muutakaan vikaa. Ei honda digannu reginan ketjuista. Ei muuta kun kovaa ajoo
Kiitti vinkeistä
Ei riemulla rajaa, kun Kwaakalla ajaa