Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
  1. #1
  2. #2
    Poliisi kertoo samasta aiheesta:

    Polliisi
    hooondaaa
  3. #3
    HONDA CBR 1000 F 1000cc vm1990
    Noita on mukava vaklata tuolta Allrightin sivuilta, kun klikkaa sinne hakuun rekkarin,niin sieltä se "sun" pyörämalli ilmestyy...

    Ps. Vaik kaikkihan sen tietty tietää...



    KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
  4. #4
    Mikä hemmetin "kolari" ??
    Eikö kolari ole tapahtunut vasta silloin jos on myös toinen osapuoli?
    Jos mopo on mettässä yksinään eikö se silloin ole ulosajo?
    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
  5. #5
    Lainaa (Pandemia @ Heinä. 04 2011,17:50) kirjoitti
    Mikä hemmetin "kolari" ??
    Eikö kolari ole tapahtunut vasta silloin jos on myös toinen osapuoli?
    Jos mopo on mettässä yksinään eikö se silloin ole ulosajo?
    KO toimittaja tuskin tietää mitä eroa on kolarilla ja ulosajolla..
    Muutamia vuosia jo seurannut tämän tätin kirjoittelua....

    Oisko humalassa vähän ajeltu ja tässä lopputulos. Kohta varmaan pyörä on "varastettu"
    [
  6. #6
    ...ja havaintoja tullee ihan varmasti ilmotetuksi poliisille. Suuressa osassa luultavasti ajettu yli kolmeasataa. Ainaki.

    Jos kuski selviää "vähin vammoin", niin ei lie koivikkoon rysähtäminen kovin lujalla vauhilla ole voinu tapahtua... (miettii kuolintapausta viime syksyltä)
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  7. #7
    Lainaa (VKO @ Heinä. 04 2011,18:12) kirjoitti
    Oisko humalassa vähän ajeltu ja tässä lopputulos. Kohta varmaan pyörä on "varastettu"
    Todennäköisyys hengissä selviämiseen omalla pyörällä selvinpäin on lähellä nollaa.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  8. #8
    Lainaa (LeWe @ Heinä. 04 2011,17:28) kirjoitti
    kun klikkaa sinne hakuun rekkarin,niin sieltä se "sun" pyörämalli ilmestyy...

    Ps. Vaik kaikkihan sen tietty tietää...
    Eipä tullut mitään.........
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  9. #9
    Mihinkäs tämä kuljettaja nyt on syyllistynyt?

    59§
    Ilmoitusten tekeminen

    Liikenneonnettomuuteen osallisen tienkäyttäjän on toisen osallisen tai onnettomuudessa vahinkoa kärsineen vaatimuksesta ilmoitettava nimensä ja osoitteensa sekä annettava tietoja tapahtumasta.

    Milloin onnettomuudessa on joku kuollut tai vaikeasti loukkaantunut, siihen osallisen on ilmoitettava siitä ensi tilassa poliisille.

    Jos omaisuutta on vahingoittunut eikä paikalla ole ketään, joka voi ottaa vastaan tietoja ja selvityksiä, onnettomuuteen osallisen on viipymättä ilmoitettava tapahtumasta vahinkoa kärsineelle tai poliisille.

    Siis kuolleita tai vaikeasti loukkaantuneita ei ole, kukaan ei ole ilmeisesti ollut vaatimassa ilmoitusta, eli kuljettaja on nyt ilmeisesti laiminlyönyt velvollisuutensa ilmoittaa koivun omistajalle vahingosta?

    No tietenkin poliisin tulee nyt käydä nappaamassa kortti pois ja antaa törkeästä liikenteen vaarantamisesta 50 päiväsakkoa ja 3-6 kk ajokieltoa.

    Ja ajonopeudella ei ole oikeastaan edes väliä. Sehän riittää että ajat ulos. Siitä tulee vähintään liikenteen vaarantaminen, siellä ojassahan olisi voinut olla vaikka päiväkotiryhmä pilkillä.

    Mutta mukavampihan se nyt on poliisin saada samalla vaivalla törkeä. Jos ei kuka ilmoittaudu, niin aina voi sanoa että pyörä pomppasi törkeän korkealle, joten törkeä vaarantaminenhan se.



    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  10. #10
    Lainaa (VKO @ Heinä. 04 2011,18:12) kirjoitti
    KO toimittaja tuskin tietää mitä eroa on kolarilla ja ulosajolla..
    Muutamia vuosia jo seurannut tämän tätin kirjoittelua....
    Selvä kolari. Koivu ajautui kaarteessa motoristin käyttämälle reitille.

    Annetaan kuitenkin pisteet kuljettajalle joka onnekkaasti putosi kyydistä tai jopa itse älysi luovuttaa ajoissa ja vain pyörä meni koivuun.

    Lähes kaikki olisivat roikkuneet stongassa kiinni koivuun saakka ja todennäköisesti henki olisi siinä mennyt.

    Ajoissa ajoneuvosta luopumisesta pisteet ja niinpä paikalta poistuttiinkin omin avuin.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  11. #11
    Lainaa (jannep @ Heinä. 04 2011,20:53) kirjoitti
    Lainaa (VKO @ Heinä. 04 2011,18:12) kirjoitti
    KO toimittaja tuskin tietää mitä eroa on kolarilla ja ulosajolla..
    Muutamia vuosia jo seurannut tämän tätin kirjoittelua....
    Selvä kolari. Koivu ajautui kaarteessa motoristin käyttämälle reitille.

    tai jopa itse älysi luovuttaa ajoissa ja vain pyörä meni koivuun.
    Ettei tuossa olisi ollut kyseessä hallittu kaato?

    edit: aika jyrkkä kurvi, saattaa yllättää itse kunkin



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  12. #12
    Kaaharihulttiorikollisen uhriksi joutuneet koivut:

    Google maps

    Ettei vain kuski lojuisi vieläkin jossain tien toisella puolella hirvenkarvoja, linnunsulkia tjms. kypärässään.
    hooondaaa
  13. #13
    poliisiahan kiinnostaa eniten se että tässä on mahdollisesti tapahtunut Maailman Kauhein Asia, ylinopeus.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  14. #14
    Mistään mitään tiedä, mut jos ajautuu vasemmalle kaartavassa mutkassa hiekalle, niin eipä siinä etusta saati takajarrua paljon painella, jos pystyssä yrittää pysyä. Eiköhän se ole tähtäystä ja tasapainoilua... Ja tuokin Honda ei oo mikään hanaa lisää moto...
    KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
  15. #15
    Hetkinen! Minä itse ajan omalla pelilläni kaseikkoon ja kärsin vahingot itse, omasta lompuukistani, hammasta purren. Mitä v...a siitä posliinille muka tarttee ilmottaa? Ihan kun noilla ei muka sitä p..apaperia olisi jo ihan riittävästi kaiken maailman fillarivarkauksista ja ilkivallanteoista jotka ei yksikään kuitenkaan koskaan selviä, tekijöitä ikinä saada kiinni. Ei ummarra
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  16. #16
    ^ Koska poliiseilla (ja kukkahattutoimittajilla) sormet syyhyää kun olisi mahdollista kirjoittaa yhteiskunnanvihollisellenumeroyksi sakot. Resursseista ei liene pulaa tätäkään tutkiessa, kuten vaikka kaahaajapupun tapauksessakaan.
  17. #17
    Ei tossa jutussa kuitenkaan kerrottu että onko pyörän omistaja löytynyt tai tavoitettu mutta kaiketi se kuitenkin on.
  18. #18
    Lainaa (HiTec @ Heinä. 05 2011,09:11) kirjoitti
    Hetkinen! Minä itse ajan omalla pelilläni kaseikkoon ja kärsin vahingot itse, omasta lompuukistani, hammasta purren. Mitä v...a siitä posliinille muka tarttee ilmottaa? Ihan kun noilla ei muka sitä p..apaperia olisi jo ihan riittävästi kaiken maailman fillarivarkauksista ja ilkivallanteoista jotka ei yksikään kuitenkaan koskaan selviä, tekijöitä ikinä saada kiinni. Ei ummarra
    No katsos kun se että ajat ojaan, ihan nopeudesta riippumatta on tieliikenteen vaarantamista. Joku abstrakti olisi voinut jäädä alle.

    Niinpä siitä tulee 20-50 päiväsakkoa ja voihan se korttikin mennä hyllylle riippuen siitä millä tuulella poliisi on.

    Tietenkin kannattaa hankkia vähintään todistaja joka kuuli että kovaa ajettiin. Sitten todetaan että kun katteellinen pyörä liukuu tuossa nurmikolla kuin pulkka, niin vauhtia on täytynyt olla noin noin puoli miljoonaa.

    Näin tuleekin kyseeseen törkeä liikenteen vaarantaminen, lisää sakkoa ja pidempi ajokielto.

    Eli talvellakin kannattaa olla oma vinssi ja vaijeri mukana jos liukuu autolla ojaan. Kuopion seudulla tulee muuten kunnon päiväsakot liikenteen vaarantamisesta jos tilaat hinurin nykäisemään ylös ojasta.

    Hallinnan menetys = liikenteen vaarantaminen. Kyllä penkkaan ajamisesta yksi kuukausipalkka voidaan veloittaa ja valittaminen on turhaa.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  19. #19
    tuo liukuminen 80istä on muuten totta, sitä ei usko kuinka pitkälle pyörä liukuu asfaltilla 80in vauhdista. nurmikolla kitka on varmasti vielä pienempi. joku voisi kokoilla jossain pellolla paljonko liukuu 80istä. todennäköisesti satoja metrejä. varsinkin kun kyseessä on lähes 300kg pyörä
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  20. #20
    Lainaa (jannep @ Heinä. 05 2011,12:16) kirjoitti
    Lainaa (HiTec @ Heinä. 05 2011,09:11) kirjoitti
    Hetkinen! Minä itse ajan omalla pelilläni kaseikkoon ja kärsin vahingot itse, omasta lompuukistani, hammasta purren. Mitä v...a siitä posliinille muka tarttee ilmottaa? Ihan kun noilla ei muka sitä p..apaperia olisi jo ihan riittävästi kaiken maailman fillarivarkauksista ja ilkivallanteoista jotka ei yksikään kuitenkaan koskaan selviä, tekijöitä ikinä saada kiinni. Ei ummarra
    No katsos kun se että ajat ojaan, ihan nopeudesta riippumatta on tieliikenteen vaarantamista. Joku abstrakti olisi voinut jäädä alle.

    Niinpä siitä tulee 20-50 päiväsakkoa ja voihan se korttikin mennä hyllylle riippuen siitä millä tuulella poliisi on.

    Tietenkin kannattaa hankkia vähintään todistaja joka kuuli että kovaa ajettiin. Sitten todetaan että kun katteellinen pyörä liukuu tuossa nurmikolla kuin pulkka, niin vauhtia on täytynyt olla noin noin puoli miljoonaa.

    Näin tuleekin kyseeseen törkeä liikenteen vaarantaminen, lisää sakkoa ja pidempi ajokielto.

    Eli talvellakin kannattaa olla oma vinssi ja vaijeri mukana jos liukuu autolla ojaan. Kuopion seudulla tulee muuten kunnon päiväsakot liikenteen vaarantamisesta jos tilaat hinurin nykäisemään ylös ojasta.

    Hallinnan menetys = liikenteen vaarantaminen. Kyllä penkkaan ajamisesta yksi kuukausipalkka voidaan veloittaa ja valittaminen on turhaa.
    nämä liikennesakot on mennyt jo kauan sitten yli hilseen. Eihän näissä ole enää mitään järkee.
    Ja sitten ihmetellään kun lähdetään poliisia karkuun.

    Tänäänkin katselin kun pyörä tuli toista puolta moottoritietä vastaan Sipoonlahden jälkeen Helsinkiä päin, siviiliauto ja panda vilkut päällä molemmilla. Oli meinaan pyörällä kova kiire.

    Jos nuo sakot olis vähän kohtuullisempia, vois olla ettei tuo kynnys lähteä karkuunkaan olis niin matala kuin se nyt näyttää olevan.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  21. #21
    Lainaa (qazwsx @ Heinä. 05 2011,21:00) kirjoitti
    Jos nuo sakot olis vähän kohtuullisempia, vois olla ettei tuo kynnys lähteä karkuunkaan olis niin matala kuin se nyt näyttää olevan.
    Ehkäpä ei ole kyse sakoista sinänsä....

    Vaan tuo automaattisakko moottoripyöräilijälle liikenteenvaarantamisesta, >>> kaadut teknisen vian takia, väistäessä eläintä tms. mitä nyt vaan voi sattua odottamatta? Sakko tulee automaattina liikenteenvaarantamisesta, jos kutsut/joku kutsuu jepet paikalle....ei mahdu oikeustajuun täällä

    Alkuperäisestä häpeninkistä ei tiiä...enkä kommentoi
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  22. #22
    "Eräs tyyppikin" veti busan lepikkoon, piiloitti mopon ja haki kotoo kuljetuskaluston/kuljettajan sekä uuden mopedin ajokamoineen, siivoili romut pois hiljaisuudessa....
    Ja jatkoi sunnuntai lenkkiä Aurajoen rantaan kafferille niin kuin ei olis tapahtunu mitään.
    Sakkoja ei tullu

    Olis tonkin hemmon kannattanut piilottaa romu uteliailta....
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  23. #23
    Lainaa (qazwsx @ Heinä. 05 2011,21:00) kirjoitti
    Jos nuo sakot olis vähän kohtuullisempia, vois olla ettei tuo kynnys lähteä karkuunkaan olis niin matala kuin se nyt näyttää olevan.
    No tuo nyt on jo vähän... Meinaan se toinen, ehkä jopa todennäköisempi vaihtoehto on nostaa tuota karkaamisen rangaistusta ja homma viimeistellään haltijavastuulla tms. Tällöin jos edes yrität karkuun, se on esim. pitkä kakku ehdotonta laakista ja pelkkä rekkari riittää. Posliinillehan se on se ja sama istutko mopon omistajana itse sen kakun vai se oikea kuljettaja = tekee prätkän pöllimisestä entistäkin "kalliimpaa" omistajalleen
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  24. #24
    Lainaa (qazwsx @ Heinä. 05 2011,21:00) kirjoitti
    Tänäänkin katselin kun pyörä tuli toista puolta moottoritietä vastaan Sipoonlahden jälkeen Helsinkiä päin, siviiliauto ja panda vilkut päällä molemmilla. Oli meinaan pyörällä kova kiire.
    Kaverin kanssa puhelimessa, kun se näki saman homman Porvoontiellä, mut sanoi pyöriä olleen kaksi ja autot tuli pitkänmatkaa perässä. Liekö siviilipoliisipyörä liittynyt leikkiin mukaan... Kuka tunnustaa??
    KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
  25. #25
    Lainaa kirjoitti
    Hallinnan menetys = liikenteen vaarantaminen
    ja se, että pysyy hallinnassa, mutta vähän ylinopeutta, on törkeä liikenteen vaarantaminen.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  26.  
  27. #26
    Lainaa (jaket @ Heinä. 06 2011,18:37) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Hallinnan menetys = liikenteen vaarantaminen
    ja se, että pysyy hallinnassa, mutta vähän ylinopeutta, on törkeä liikenteen vaarantaminen.
    Totta kai. Sehän on harkittu teko rikkoa virkamiespäätöstä.

    Se on ankarammin rangaistavaa.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008