Sivu: 29 / 126:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1927282930313979 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 3764:sta
    Voisin melkeen vannoa, et ei menny uuden linkittäminen ihan putkeen... Meinasin ekaks ottaa tosta isosta rantapallosta kuvan, mut siin oli niin monta penskaa leikkimässä ympärillä, et en kehdannu. Tiedä miks mua olis viel luultu, ku lapsosia olisin kuvaillu
    Kawasaki Z750 -08. Vihreä. Tietysti.
    Ex: GSF 600N Bandit -04
    Lainaa unlit kirjoitti Katso viesti
    Voisin melkeen vannoa, et ei menny uuden linkittäminen ihan putkeen... Meinasin ekaks ottaa tosta isosta rantapallosta kuvan, mut siin oli niin monta penskaa leikkimässä ympärillä, et en kehdannu. Tiedä miks mua olis viel luultu, ku lapsosia olisin kuvaillu
    Joo ei näimmä menny.. Vai menikö Jos tää oliki kompa.
    Mietin muuten Salossa et miks et ottanu siitä pallosta kuvaa

Ja ton paikan tietenkin sain ratkaistua ikkunasta heijastuvalla "UIMAH...". Muuten ei olis ollu kyl mitään hajua. Ikinä tuolla käyny ja nytki sai ettii tota uimahallii vaiks olin kartalta kattonu. Eka kävin jäähallilla. Sit hevostallilla ja sit vasta löysin oikeeseen paikkaan.
    Tuliko historian lyhin kuvajahti, vai löytyikö identtinen kaksonen salon hallille uudeksi kuvaksi...
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Tuliko historian lyhin kuvajahti, vai löytyikö identtinen kaksonen salon hallille uudeksi kuvaksi...
    Meinas tulla, mut nyt sain muokattuu.
    Kannattaa varoo sit niitten katurenkaittes kans ku tos joutuu hetki menee hiekalla
    Pari kertaa ajanut tuosta tänään ohi...

Ei vaan ollut kuvaa vielä silloin saatavilla, täytynee hakea aamulla, tänään ei enää tohdi.
    Viksberkin kartanohan löytyy paimiosta, hirvonpääntien varrelta.
    No siinä ei kauaa mennyt
    Sitä on ajoissa lähetty jahtireissulle.
    vauhti korjaa virheet.
    Lainaa kari.k kirjoitti Katso viesti
    Sitä on ajoissa lähetty jahtireissulle.
    Juu, ihan auringon nousun aikoihin
    Onkohan tuo foorumin kello väärässä ajassa kun puhelimen mukaan kuva olisi otettu 6:39 ja viesti kirjoitettu 5:57 foorumin aikaa...
    Ja ihan selvästi vielä muistan että kuva otettiin ensin ja sitten hetken päästä kirjoitettiin viesti.
    Sama juttu tämän uuden kuvan kanssa, ~30min eroa...

Sitten olisi tällainen kansainvälinen tapaus...

Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Voiha per*^#$|£~ per*{$#!¥. Oon monasti kyllä ajanu lippurivin ohi, mut ei hemmetti saa kyllä päähä...

No niiih, niin kuin meinasin niin monasti olen ohi ajanu ja ny on paikkakin tiedossa JO...
    Viimeksi muokannut: Pavel Pude; 15.04.2012 klo 00:50.
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
    Juu, ihan auringon nousun aikoihin
    Onkohan tuo foorumin kello väärässä ajassa kun puhelimen mukaan kuva olisi otettu 6:39 ja viesti kirjoitettu 5:57 foorumin aikaa...
    Ja ihan selvästi vielä muistan että kuva otettiin ensin ja sitten hetken päästä kirjoitettiin viesti.
    Sama juttu tämän uuden kuvan kanssa, ~30min eroa...
    Joo mulla on sama juttu. Eli on se kello väärässä. Sit koitin säätää asetuksista sitä kelloo ja sain sen vielä enemmän väärään.
    Lainaa Pavel Pude kirjoitti Katso viesti
    Voiha per*^#$|£~ per*{$#!¥. Oon monasti kyllä ajanu lippurivin ohi, mut ei hemmetti saa kyllä päähä...
    [...]
    Tää on kyllä just semmonen hieno kuvajahtikohde. Varmaan aika moni menny ohi ja kiinnittäny huomiotakin lippuriviin...mut itelläkään ei mitään muistikuvaa, et missä toi on
    Jospa minä avitan...
    Liput

Uusi kuva
    Poikkesin ilta-ajelun yhteydessä tämän hakemassa. Eli paikka on Teollisuusmaalaamo Fingerroos, joka sijaitsee Piikkiössä Ohikulkutien varrella.

Tässä sitten ihmeteltäväksi uusi, helpohko(?) jahtikohde.

Viimeksi muokannut: Alpenpassbiker; 17.04.2012 klo 11:42.
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
    Nuijasodan muistomerkki Marttilassa (ja paikka googlemapsissa):

Ja sitten uusi. Mistä löytyy tällaista maisemaa?

Jos haluaa zuumailla tarkempaa kuvaa, niin löytyy täältä: picasa.

En oikein muista, et onks tää ollu jo. Älähtäkää jos on ollu, ni pistän varakuvan
    Viimeksi muokannut: unlit; 17.04.2012 klo 21:36.
    En oikein muista, et onks tää ollu jo. Älähtäkää jos on ollu, ni pistän varakuvan
    Ei käryäkään paikasta, joten tuskin on ollut

Muistakaa nämä kartat, 2011 ja 2012
    Löytyy ekasta postauksesta, niin ei tarvii ettiä muualta. Melko helppoa ja vaivatonta tarkistaa menneet paikat (ainakin kuluvalta vuodelta).

Ja sitten vielä se pieni pyyntö, että laittakaa ne karttalinkit löydöistä (mieluiten Google maps) niin mun on helppo kerätä toi karttadata, kiitti. Paria paikkaa joutunut etsimään vähän pidempään

Helpoiten tämä käy (kaikille) kun etsii paikan kartalta, painaa hiiren oikeaa namiskaa ja sitten valitsee "Mitä täällä on?".
    Kartta keskittyy korrdinaatteihin ja siitä voi sitten sen ketjunappulan avulla ottaa sen linkin. Menee kerralla sinne minne pitää ja mulle tai illuZi0nistille riittää kun napataan koordit, kumpi sitä karttaa sitte päivittääkin.
    Nuijasodan muistomerkki Marttilassa: https://lh6.googleusercontent.com/-A...417_160907.jpg

Ja uusi: mistä löytyy tällaista maisemaa https://lh3.googleusercontent.com/-V...417_165145.jpg

Taas joutuu kiipeemään mäen päälle
    Lainaa fayout kirjoitti Katso viesti
    Taas joutuu kiipeemään mäen päälle
    Tuo oli vaihtoehtona lipuille, mutta oli mäki vielä sen verran jäässä etten kehdannut laittaa...
    Lainaa ravennium kirjoitti Katso viesti
    Muistakaa nämä kartat[...]

Ja sitten vielä se pieni pyyntö, että laittakaa ne karttalinkit löydöistä (mieluiten Google maps) niin mun on helppo kerätä toi karttadata, kiitti. Paria paikkaa joutunut etsimään vähän pidempään
    Juu muistin kartat, en vaan jaksanu tarkastaa matkan päältä kännykällä

Onks toi mun googlemaps-linkki hyvä, vai sotkeeks streetviewin (tai lyhennetyn linkin) käyttö jotenkin teiän karttojen päivittelyä?
    Tuo oli vaihtoehtona lipuille, mutta oli mäki vielä sen verran jäässä etten kehdannut laittaa...
    Ei oo enää jäässä. Tai no pikkasen oli, mut ajourat ihan sulat. Ja yllättävästi mäki oli paljon paremmassa (tiukemmassa) kunnossa mitä kesäisin.
    Onks toi mun googlemaps-linkki hyvä, vai sotkeeks streetviewin (tai lyhennetyn linkin) käyttö jotenkin teiän karttojen päivittelyä?
    Menee noinkin, joutuu klikkailee muutaman kerran enemmän ite vaan
    mut nou hätä.
    Tämä oli niin mielenkiintoinen, että oli pakko käydä hakemassa. En ollut tällä paikalla koskaan aikaisemmin käynyt, vaikka olen lukemattomia kertoja tuolla päin ajellut. Paikka löytyikin juuri tuttujen maisemien avulla. Oli muuten FJR:n kanssa vähän kampeamista pois tuolta kalliolta...

Eli kyseinen näköalapaikka löytyy 10-tien varrelta Tarvasjoelta.

Tässä seuraava, eli kahvipaikka suositun mutkapätkän varrelta.

Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Eli kyseinen näköalapaikka löytyy 10-tien varrelta Tarvasjoelta.
    Jep, kyseinen näköalapaikka on Tielaitoksen (tai siis Destian) hiekkavaraston yläpää. Niiden metalliluukkujen takaa olisi siis paljastunut vain suuri hiekoitussora-astia Kallion alapäässä on lastauspaikka.

Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Tässä seuraava, eli kahvipaikka suositun mutkapätkän varrelta.
    Onpas taas tutun näköinen, mutta ei soita kelloja.
    Jep, kyseinen näköalapaikka on Tielaitoksen (tai siis Destian) hiekkavaraston yläpää. Niiden metalliluukkujen takaa olisi siis paljastunut vain suuri hiekoitussora-astia Kallion alapäässä on lastauspaikka.
    Kiitos taustatiedoista! Näin ne metalliluukut ja yritin päätellä paikan funktiota, mutta tuota en kyllä keksinyt. Aina oppii uutta, eipä ollut hukkareissu.
    Tämä taisikin olla kinkkisempi kuin kuvittelin, koskapa kukaan ei käynyt tätä sunnuntainakaan hakemassa, vaikka oli niin mahtavat ajokelit. Niinpä tässä tulee vinkkiä, että saadaan hommaan vähän eloa. Eli kyseinen kahvipaikka sijaitsee Google mapsin mukaan 54,2 kilometrin päässä Turun kauppatorilta...
    Viimeksi muokannut: Alpenpassbiker; 23.04.2012 klo 11:58.
    Kyllä tämä tuttu paikka ,mut ajot ollu eri suunnalla.
    vauhti korjaa virheet.
    Kyllä paikka on tiedossa. Ongelmana löytää se pari tuntia ajoaikaa
    Täällä mä istuskelen kyseisessä lounas kahvilassa ja prätkä olis ihan kuvauskunnossa, mut kamera ei toimi!! Joku muu saa hakea tällä kertaa...
  30.  
    Hienot kelit olis tänäänkin ajella, vaan eipä ole aikaa. Ei sen puoleen, enhän mä edes tiedä missä toi on
Sivu: 29 / 126:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1927282930313979 ... ViimeinenViimeinen