Tikkakosken matonpesupaikka, eilen jo olin menossa mutta Kirrissä tuli kaatamalla vettä joten palasin takaisin
http://maps.google.com/maps?q=Tikkak...204.37,,0,9.82
Huom. Vilkut muuttuneet kirkkaiksi
ja nyt uusi
Tätä ei enää kauan ole, tarkoitan tuota rakennusta
Viimeksi muokannut: UKSIL1; 21.07.2012 klo 13:00. Syy: Linkin lisäys
Suzuki Intruder M1500 2012
Jkl ratapihalta
ja uusi
![]()
Viimeksi muokannut: UKSIL1; 21.07.2012 klo 20:37. Syy: linkin korjaus
Piru kun piti ottaa tuo olut niin ei voi hakee nyt tuota
ois vaan sopivasti pomon mökkitien varressa..![]()
Ducati ST2 -98
NSU 50ccm -56
SiinäEn ihan eteen voinut ajaa pentujen vuoksi.Oikarintie tämä kait on
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...423655&lang=fi
Viimeksi muokannut: gixxerman; 25.07.2012 klo 00:09. Syy: karttalinkki
Uusi:silta ja vanhan sillan paikkaSe vanha silta on kulkenut tuossa katoksen vasemman reunan kohdalla
Viimeksi muokannut: gixxerman; 25.07.2012 klo 09:23.
1h50min ja lenkki kaks päällä 140km kesti hakea tuo
http://goo.gl/maps/aX6Zv
Missäs tämä
![]()
Viimeksi muokannut: UKSIL1; 25.07.2012 klo 20:15.
myöhässä jälleen, ajattelin ettei vesisateessa kukaan lähde tuonne ajamaan, mutta olitkin käynyt siellä jo päivällä![]()
![]()
jeah!
n. 15:30 lähdin mamma kyydissä Hankasalmen kautta Väinölästä, paluu Äijälän ja Laukaan kautta. Nähtiinkö? Laukaasta lähdettäessä hieman pisaroi ja Laakkosen kohdalla mutta ei kastuttu.
kuudelta lähdin jyväskylästä, hain uuden rastin ja jatkoin laukaa-kuusaalle, olet todennäköisesti just tullut kaupunkiin kun minä olen sieltä lähtenyt, konnevedellä tuli aika reippaasti vettä mutta muuten tihku sadetta
jeah!
Liekö UKSIL1:n kuva tältä Puuppolankoskentien mastolta:
Melko lämmin aamupäivä oli kurvailla
Ja uusi:
![]()
Oikea paikka on. Tuon uudenkin jo tiedän mutta en taida ennättää lähteä tänään. Ja viikonloppu menee Vaasassa
Tässä uusi,ei ole tänään otettu,jos häiritseee,käyn huomenna hakemassa tuoreen kuvan,kaljanhimo voitti,en lähtenyt enää tuonne uudelleen(onko hyväksyttävä selitys?)Ai niin,pikkumatkan joutuu ulos asfaltilta
![]()
Hyvä aavistus on paikasta, taidanpa käydä huomenna tarkistamassa onko vainu kohdillaan
Edit: ellei nopeat siis syö hitaita ennen sitä![]()
Vahva vainu on kohteesta, jonka haku nopeinta reittiä olisi 54 km:n päässä. Sillä suunnalla vaan on par'aikaa käynnissä tien kunnostus ja eilen kotilolla ajettaessa muutama kilsa sepelillä, niin ... ja vaihtoehtoreitille tulisi matkaa 40 km lisää, joten ... sitä nyt tässä aamutuimaan arpomaan, että
![]()
?
BMW R1100RS -93 ex, K1100LTSE -95 ex.
Eipäs nyt jaaritella,ylös,ulos ja ajelulle hakemaan tuo,ei vaihtoehtoja ole kauhean monta![]()
Mää tiedän tuon mutta oon töissä. Jos illalla tarkenis![]()
lauantaina käytiin cruorin kanssa ajelemassa ja katsottiin että missäs tämä vesitorni oiken on, mutta nyt kun katsoin kuvaa kunnolla niin eihän se mikään vesitorni olekkaan, kaiken lisäksi ajettiin tuosta ohi silloin lauantaina
![]()
jeah!
IMG_5800.jpg
Rautahepo porhalsi juuri yllä pään kun olimme ´juka´:n kanssa yht´aikaa rastilla.
Punamäentie -> http://goo.gl/maps/nxEyD
Osuiko ja ... upposi-ko?
Uutta tulee, kunhan se ensin löytyy![]()
Jopa näin satunnainen ohikulkija olisi tiennyt, että tuo on legendaarisen tutkasuoran rautatiesilta Korpilahden pohjoispuolella. Siihenhän on vielä nyt tulosvastuupaineiden alla laitettu 80 km/h rajoitus.
PS Gixxerman, Vaihdat pyörää melko tiheään, eikö meinaa löytyä mieluista?![]()
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
En vaihda,mulla on se hulluus,että nuo ovat omiani,koska ei joka paikan höylää ole löytynyt,kerran päätin,että sitten useampi pyörä
ja tässä sitä ollaan
.Tuo hopeinen Adventure on elämänkumppanini pyörä ja siihen minulla on myös käyttöoikeus ja huoltovastuu
![]()
Uusi kohde on
´juka´:n valitsema kohde sijaitsee kaupunkialueella ja 10 m assulta.
dodiin yksi kolmi jalka masto tarkastettu mutta mutta koppi oli väärä värinen eikä ollut aitaa ympärillä joten jatketaan![]()
-Sujuvasti sorapolkuja pitkin -
Soneran koppi, oisin sammuttanut nuo valot mutta ne onkin automaatilla, eli jotain vikaa koska palavat.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...435775&lang=fi
Tässä keskisuomalainen kesätanssipaikka, maantie näkyy hieman vasemmassa reunassa.
![]()
Juupas, niin jäätiinki ... melekoonen selevännäkijä(kin) tairat olla
´Junakolarin´ vaurioita:
1: Kaverin pyörän oik. takajalkatapin siirtyminen ylös ja pakari lyttyyn + sen suojus särki IMG_5801.jpg
2: ´Pertun´ kolhuja + kuskin polvivaurio, jota vihreä sorja sisar paikkasi terkkarissa.
IMG_5803.jpg
Se, et kuis nää sit iha oikeesti sattu tänäpänä.
! ! ! Olkaa varovaisia valoristauksissa. Minä en ollut riittävän varovainen ja ... ajoin perään, kun en ehtinyt jarruttamaan ajoissa ja väistämään riittävästi.
! ! ! Tourulan ristausalue on ... mitä on
Nyt kävi näin. Onneksi ei pahemmin. Matka jatkui molemmilla ja uusi jahtikohdekin saatiin eetteriin.
Turvallisiin kulkuilemisiin,
No,voi voimaalasinko piruja seinälle
Ei ollut tarkoitus,ihan oikeasti sitä tehdä,piti olla huumorin kukka se kaanein kukka
![]()