Sivu: 34 / 70:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334353644 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 991:stä 1020:een 2095:sta
    Mitenhän nyt vihjaisi?Lähellä on hotelli,kuivilla oleva vene,järvi,huoltoasema monta kauppaa,kirjasto,uimaranta,museo,kirkko
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    Mitenhän nyt vihjaisi?Lähellä on hotelli,kuivilla oleva vene,järvi,huoltoasema monta kauppaa,kirjasto,uimaranta,museo,kirkko
    Sir gixxerman'in luvalla ... vinkkinä tarjotaan ensteks tämmönen ... ko. hakusivu -> Kliks
    Eiku ... siält vaa rohkeesti paikallishakui ... ehtoopuhteeks, nih ... kyl se koht esil tullee
    "Hae" -lokeroon ... kirjoita haluamasi paikkakunnan nimi ... esim. Lohja ja kappas vaan ... tarjolla olevia sitten tutkimaan. Järjestelmä tarjoaa jopa ... kuukkelikarttoja.
    BMW R1100RS -93 ex, K1100LTSE -95 ex.
    Nyt kun meikäläinenkin kädestä talutettuna osaisi jo tuonne niin eikö flunssaa pukkaa
    Nyt ajot pysähtyy täksi viikoksi . Viikonloppuna oltava kunnossa .
    Tropit esille ja peiton alle .
    Triumph Tiger 800 XRX

Lähdin mä tänään tuota katsomaan. Mutta siinä ajellessa aattelin, että mitäs mä tuosta. Ajoin ohi. Aina menee pieleen, kun mä tänne jotain postaan. Sanomista tulee tästäkin.
    Lainaa TUX kirjoitti Katso viesti
    Sanomista tulee tästäkin.
    Mitäs tuosta ,jokainen ajelee niinkuin itelle huvittaa .
    Triumph Tiger 800 XRX

Lainaa Oula kirjoitti Katso viesti
    Mitäs tuosta ,jokainen ajelee niinkuin itelle huvittaa .
    Peukku tälle, tätä kenellekkään muulle tehdä ja toiset saa sanoa mitä lystää
    - juha -
    Lainaa TUX kirjoitti Katso viesti
    Lähdin mä tänään tuota katsomaan. Mutta siinä ajellessa aattelin, että mitäs mä tuosta. Ajoin ohi. Aina menee pieleen, kun mä tänne jotain postaan. Sanomista tulee tästäkin.
    Mikäs itsesäälijuttu tämä ny toikein on
    Tätähän tehdään,että saa ajomotivaation ja syyn,kun ei enää pilluralli kiinnosta ajaa
    Hyvin joutasin käymään mutta mun kuukkeli ei ole vielä paljastanut tätä salia
    Kyllä kuukeli mulle näytti, mutta ei maps
    Suzuki M1500 Intruder
    Vuodesta 1998 Jyväskylä
    Nyt kun meikäläinenkin kädestä talutettuna osaisi jo tuonne niin eikö flunssaa pukkaa
    Nyt ajot pysähtyy täksi viikoksi . Viikonloppuna oltava kunnossa .
    Tropit esille ja peiton alle .
    Käännät vain lämmityslaitetta isommalle ja pyyhkijöitä nopeammalle.Eikös noin uudessa ja hienossa pelissä jo sellaiset ole
    Tämän hakukohteen julkaisun jälkeen on tähän asti tuotettu ... 15 kpl tekstareita ja tämä on 16. ... ilman löytökuvaa
    Turinaturpia tairetaan olla tällä sektorilla sieltä ... parraammasta päästä . Mää mukaan lukien

No, joo ... ilmat on mitä on. Eipä kauheesti kiinnosta lähtee tuonne ... märkään + kuraseen + koleeseen keliin mopoilemaan.
    Toista oli viime syksynä. Jahtikansa kirmaili ympäriinsä, niin ... että-jotta ... ja, kohteet vaihtui tiuhaan.

Vuodet ei ol veljeksii keskennää

Kyl se siit
    Lainaa EsosRS kirjoitti Katso viesti
    Tämän hakukohteen julkaisun jälkeen on tähän asti tuotettu ... 15 kpl tekstareita ja tämä on 16. ... ilman löytökuvaa
    Turinaturpia tairetaan olla tällä sektorilla sieltä ... parraammasta päästä . Mää mukaan lukien

No, joo ... ilmat on mitä on. Eipä kauheesti kiinnosta lähtee tuonne ... märkään + kuraseen + koleeseen keliin mopoilemaan.
    Toista oli viime syksynä. Jahtikansa kirmaili ympäriinsä, niin ... että-jotta ... ja, kohteet vaihtui tiuhaan.

Kyl se siit
    Höö,oli ihan kiva,kurainen,haasteellinen keli ja sielu lepäsi,kun pöläytin tänne

Kyl se siit
    kieltämättä vähän vähemmälle jäänyt ajot nyt
    kuukausi ja kymmenen päivää ollu Honda ja vasta 3300 km kerinny ajella .
    Mutta nyt on pakko pitää ukko kunnossa perjantaiksi.
    Sitten taas lämmöt täysille ,lisää valoa ja
    Triumph Tiger 800 XRX

kieltämättä vähän vähemmälle jäänyt ajot nyt
    kuukausi ja kymmenen päivää ollu Honda ja vasta 3300 km kerinny ajella .
    Mutta nyt on pakko pitää ukko kunnossa perjantaiksi.
    Sitten taas lämmöt täysille ,lisää valoa ja
    Jaa, että ... vasta!? Tuleehan siitä (matikan vajaan oppimäärän mukaan) -> liki 100 kilsaa / päivä ... keskimäärin
    Johan alkaa olla ... öljynvaihdon aika
    Jaa, että ... vasta!? Tuleehan siitä (matikan vajaan oppimäärän mukaan) -> liki 100 kilsaa / päivä ... keskimäärin
    Johan alkaa olla ... öljynvaihdon aika
    http://powersports.honda.com/images/...1M01_large.jpg
    tuolla mennään 12000 km että heilahtaa
    Triumph Tiger 800 XRX

Jatketaanpas sitten.

Laukaasta siis löytyi tuo rakennus.

Sitten helppo, että saadaan taas vauhtia ennen lumia.
    - juha -
    Mitä, eikö kukaan enää ajele? Kävin renkaaat vaihdattamassa ja siinä matkalla tuon räpsäisin.
    - juha -
    Lainaa juhan kirjoitti Katso viesti
    Mitä, eikö kukaan enää ajele? Kävin renkaaat vaihdattamassa ja siinä matkalla tuon räpsäisin.

Näiden sijaitseminen tiellä lisää ainakin omaa kuumotusta siihen pisteeseen että liikenteeseen lähtiessä tulee valittua ennemmin neljä pyörää
    Kawasaki ZX12R
    Onkos tämä sallittua???

Jos on laitan uuden pyöräkuvan, jos ei, poistan tämän.
    Suzuki M1500 Intruder
    Vuodesta 1998 Jyväskylä
    Lainaa ilpom1500 kirjoitti Katso viesti
    Onkos tämä sallittua???
    Minusta tämä on ihan ok, näin kauden vaihtuessa.
    - juha -
    Lainaa ilpom1500 kirjoitti Katso viesti
    Onkos tämä sallittua???

Jos on laitan uuden pyöräkuvan, jos ei, poistan tämän.
    Avataan Keski-suomenkin alueellekin oma ketju .

Eli eka ottaa reissun päältä jostain suht helposti tunnistettavasta kohteesta kuvan kera prätkänsä ja laittaa tänne foorumille. Tämän kuvarastin hakeepi seuraava innokas ja todistaa paikallakäynnin ottamalla kuvan omasta mopostaan samalla paikalla. Sen jälkeen on oikeutettu laittaa uuden rastin jne...
    Näin sanotaan ekassa viestissä,joten eikö noudateta sitä,mitä siellä on sanottu,putoaa muuten pohja pois tältä(Tämä on vain oma mielipiteeni)
    Ei siinä puhuta polkupyöräilystä mitään.
    Joten anna kuvan olla,mutta älä laita uutta,kun et prätkällä ollut paikalla(taas minun oma mielipide vaan)
    Yritin tuota tänään prätkällä hakea,mutta eka aavistus oli erehdys ja aika ei enää riittänyt sen korjaamiseen
    minun puolesta polkupyörällä rastien haku on ok, olen itsekkin ajellut näitä rasteja enemmän polkupyörällä kun moottoripyörällä, mutta en ole kehdannut pistää kuvaa , ei tuonne kaupungille aina jaksa moottoripyörällä lähteä, mutta polkupyörällä kaupungin kaduilla seikkailu on jopa hauskaa
    jeah!
    Taitaa gixxerman olla oikeassa ja onhan noille fillareille omakín foorumi.
    - juha -
    Eiköhän tuo kohta prätkälläkin haeta pois.Olen edelleen sitä mieltä,että ei sotketa munamankeleita tähän.
    Lainaa juhan kirjoitti Katso viesti
    Juhan on aina niin kiireinenEi pidä liian hektistä(hieno muotisana)elämää viettää,tulee pian sydänsuruja.nimim.kokemusta omaava
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    Juhan on aina niin kiireinenEi pidä liian hektistä(hieno muotisana)elämää viettää,tulee pian sydänsuruja.nimim.kokemusta omaava
    Ite oot hetkinen Hae pois niin saadaan puuhaa!
    - juha -
    KäskystäTänään haen.heti duunin jälkeen,ei viitsi ihan keskellä päivää lähteä
    Viimeksi muokannut: gixxerman; 15.10.2012 klo 12:33.
    Viimeksi muokannut: gixxerman; 15.10.2012 klo 20:19. Syy: Kkp
    Muu minun lehmäni,myy minun vuoheni
    jes!! pari minuuttia myöhässä

huomenna uusi yritys! uuden rastinkin ehdin jo hakea,
    jeah!
  30.  
    Hyvä,että tulee syksysäpinää tännekin
Sivu: 34 / 70:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334353644 ... ViimeinenViimeinen