12060008.jpg
Saarelan kauppa Västilässä, Orivedellä Google maps.
12060010.jpg
Ja uutta putkeen.
Viimeksi muokannut: terwo; 10.06.2012 klo 21:33.
Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
Kulmasarviksen parkki Hatanpäällä.
Untitled by antti.keskitalo, on Flickr
http://goo.gl/maps/Q7CM
Viimeksi muokannut: ktalo; 10.06.2012 klo 23:16. Syy: kuva korjattu, gmap lisätty
Ja uusi. Olisin taas ajanu kauemmas, mutta kun alkoi vettä sataa. Sade toki loppui kun viitsin pysähtyä pukemaan sadetakin.
Tuossa kun pysähtyy, voi samalla ihastella viereisessä aitauksessa käyskenteleviä lampaita.
Vesilahdentien opastepaikka Lempäälän eteläpuolella.
http://maps.google.fi/maps?hl=fi&cp=...ed=0CAkQ8gEwAA
Viimeksi muokannut: TTT; 11.06.2012 klo 16:36.
Triumph T-bird 900 Sport -03
Katsotaan hakeeko Ktalo tämän työmatkallaan
![]()
Okei. Nyt kun on jo 3 kandia hakemaan, niin annettaan vihje, niin cebaristi ei ole ihan yksin.
Kyseessä nuorisoseurantalo ja paikkakunnan nimestä voisi kuvitella että sieltä saisi vaikka esim ketjurataspaketin.
Nuorisoseuran talo Stormissa
gmaps
weppisivu
Viimeksi muokannut: ktalo; 11.06.2012 klo 20:51. Syy: kartta lisätty
No sori!Kaikkia vastaan tulevia mopoja kyllä kattelin "sillä silmällä", olettaen, että ovat just tulossa tuolta ja mää myöhässä olen.
Tosta uutta. Taas tämmönen idyllinen pieni kauppa.
IMG_20120611_185610.jpg by antti.keskitalo, on Flickr
Nyt ruvetaan oleen sen verran kaukana, etten ihan heti tuonne kerkiä.
Tuotaa, nyt ihan vilpittömästi kysyn, kun en oikein tiedä: Onko jotenkin paheksuttavaa heittää noita rasteja tuonne maakunnan rajoille? Tai viedä usein jonnekin huitsin nevadaan? Tai ylipäätään kauheella kiireellä paahtaa tommosen kuvan perässä?
(Niin, ja näin mä tuolla lenkillä jossain pihassa mopojakin - niillehän tommoset rastit on tosi lähellä. Mutta onkohan siellä internettiä...)
Just, 74km kotoo tuonne. Ei taida jaksaa singahtaa...
Musta on kans ainakin vaan hauskaa, kun rasti on jossain vähän kauempana tai sit semmonen, ettei se ihan heti aukea. Pärräilyhän tässä on se tärkein asia, ei niinkään valokuvaus. Samalla tulee ajeltua paikoissa, joihin ei muuten välttämättä edes eksyisi. Arkena en itse viitsi lähteä ajelemaan kauemmas töiden vuoksi, mutta viikonloppuna normilenkkikin saattaa olla muutama sata kilsaa muutenkin. Kuvan räppäys on siihen vaan pelkkä mukava lisä. Plus ei kai kukaan ota tätä kauhean vakavasti?![]()
<p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 'isoveikka' ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri 'pikkusikko'</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
Kuka niitä kaikkia pyöriä enää luettelemaan ...
Viimeisin hankinta Royal Enfield D 350
No hyvä, että konsensus tuntuu olevan se, että syrjemmäs Tampereelta saa rasteja viedä. Mulla ainakin on näiden takia ihan kivasti tullu kilometrejä tässä - vissiin sama tänä vuonna kun koko viime kesänä![]()
Uskoisin, että tuo viimeisin ei vihjeitä kaipaa (= löytyy vaikka googlella aika helposti). Mutta hakua auttaa esim. kun arvaa että tuo on päivittäistavarakauppa
Tuonnekin pääsee kivoja teitä. Voi samalla kattella peuroja, mä en tosin nähny pois tullessa kuin kaksi.
Hakekaa ny joku toi, ettei tää mee vallan keskusteluksi ilman kuvia.![]()
Triumph S3 955i
Ja tässä seuraavaa..Ei pitäisi olla vaikea tämänkään.
edit:tulipa pienet kuvat,en vaan osaa tehdä kuvien lisäystä oikein.