Sivu: 7 / 164:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 4896:sta
    Lainaa (PDMF @ Touko. 17 2011,20:03) kirjoitti
    En sitten ehtinyt ajoissa, kun ajelin ottamaan seuraavan kuvan saman tien. Olis ollut valmiina laitettavaksi.
    Tuo on tuttua "hitaudellani" olen missannut viitisen kuvaa
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Lainaa (Artsi @ Touko. 17 2011,19:08) kirjoitti
    Kiitos Suzu-ukolle. Mitähän mä teen väärin, kun en saa kuvaa näkymään?
    En usko, että teet mitään väärin. Ei taida toi kuvat.fi hyväksyä kuvan suoraa liittämistä. Rasittaa serveriä...
    Lainaa (Pectusfortuna @ Touko. 17 2011,20:08) kirjoitti
    En usko, että teet mitään väärin. Ei taida toi kuvat.fi hyväksyä kuvan suoraa liittämistä. Rasittaa serveriä...
    kuvat.fi palvelusta ne munkin kuvat on ja suoraan ne saa..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 17 2011,19:00) kirjoitti
    Artsin puolesta

Kliks

Tässä vielä paikka kartalla
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 17 2011,20:11) kirjoitti
    Kas pärkkele. Klikkaa Artsi sitä kuvaa hiiren oikealla korvalla, valitse "näytä kuva" ja linkitä se osoite.
    Itse käytän tuon lisäksi välillä aijaa.comia, toimii mukavasti ja kuvat saa näppärästi
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Lainaa (Pectusfortuna @ Touko. 17 2011,20:16) kirjoitti
    Kas pärkkele. Klikkaa Artsi sitä kuvaa hiiren oikealla korvalla, valitse "näytä kuva" ja linkitä se osoite.
    Just kattelin niin oikella klik ja siinä valikossa "kopioi kuvan osoite".
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (tkard @ Touko. 17 2011,20:08) kirjoitti
    Lainaa (PDMF @ Touko. 17 2011,20:03) kirjoitti
    En sitten ehtinyt ajoissa, kun ajelin ottamaan seuraavan kuvan saman tien. Olis ollut valmiina laitettavaksi.
    Tuo on tuttua "hitaudellani" olen missannut viitisen kuvaa *
    Eli pitää jättää se seuraava kuva ottamatta.
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 17 2011,20:18) kirjoitti
    Lainaa (Pectusfortuna @ Touko. 17 2011,20:16) kirjoitti
    Just kattelin niin oikella klik ja siinä valikossa "kopioi kuvan osoite".
    Toinen ja myös helppo, siis aijaa.com
    -Valitse tiedosto
    -Skaalaa kuva 800px kokoon
    -Lataa
    -Kuva tulee hetken päästä sivun vasemmalle
    -Avaa kuva isommaksi, kliks
    -Hiiren oikealla napilla kopio kuvan url osoite
    -Liitä orgin imageen, (poista alusta, orgin http: hässäkkä ja lähetä, se on siinä
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Tuossa olisi jatkoa. Bongataan uusi kirkko. Kiitokset avusta kuvan liittämisen kanssa. *

- Engine MC -
    Lainaa (tkard @ Touko. 17 2011,20:06) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 17 2011,20:01) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Touko. 17 2011,19:27) kirjoitti
    Miten tai mihin asti tuo kuva/kuvakulma pitää viedä, että sitä ei löydetä alta aika yksikön? *

Seuraavan kun saan napattua, niin pitääpi vähän pähkäillä *
    Äää tartteeko niitte välttis vaikeita olla?? Vie vaikka sellaseen paikkaa että joutuu väkisin nauttiin mutkista *
    Vaikea tais olla väärä sana Hämmästelen vaan kun kuvan nappasee, niin ei mene kun hetki kun joku on jo paikan löytänyt

Kun itse pähkäillyt , et tulikohan nyt liian vaikea kuva, jne.. Sitä tarkoitin aikaisemmin Mut se on näköjään ihan sama mistä hirsimökistä kuvan nappaa, niin muutama tunti eteenpäin, niin johan sekin on löytynyt Ja mutkapätkät, juu!! Niitä yritän kuvata ja tätä lisää *
    Eihän tuota ilman Googlea olisi löytänyt millään. Olin lähdössä ajelulle, kun kerrankin oli koko ilta aikaa. Juuri ennen lähtöä huomasin, että oli uusi kuva ilmestynyt.
    Olin aivan varma, että joku ehtii ennen minua. Minulla meni matkoihinkin melkein tunti per sivu. Tien päältä, kun ei minun liittymälläni kuvia liitellä. *

On siinä maatalon isäntä ihmetellyt mikä siinä ladossa kiinnostaa, kun kuvaajia pyörii ihan ruuhkaksi asti. * *

Hieno idea tällainen kuvajahti.
    - Engine MC -
    Kyllähän siinä meni hetki selvitellä, että missähän tuo kirkko mahtaa olla Mielenkiintoisuutta lisäsi se, etten koskaan ole nähnyt kyseistä rakennusta, eikä ollut mitään käryä missä päin se voisi olla. Internet on kuitenkin ihmeellinen työkalu Katsotaan jos huomenna saisi lähdettyä tuota hakemaan...
    Ducati 848 '10
    Lainaa (Artsi @ Touko. 17 2011,22:23) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Touko. 17 2011,20:06) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 17 2011,20:01) kirjoitti
    Miten tai mihin asti tuo kuva/kuvakulma pitää viedä, että sitä ei löydetä alta aika yksikön? *

Äää tartteeko niitte välttis vaikeita olla?? Vie vaikka sellaseen paikkaa että joutuu väkisin nauttiin mutkista *
    Vaikea tais olla väärä sana Hämmästelen vaan kun kuvan nappasee, niin ei mene kun hetki kun joku on jo paikan löytänyt

Kun itse pähkäillyt , et tulikohan nyt liian vaikea kuva, jne.. Sitä tarkoitin aikaisemmin Mut se on näköjään ihan sama mistä hirsimökistä kuvan nappaa, niin muutama tunti eteenpäin, niin johan sekin on löytynyt Ja mutkapätkät, juu!! Niitä yritän kuvata ja tätä lisää *
    Eihän tuota ilman Googlea olisi löytänyt millään. Olin lähdössä ajelulle, kun kerrankin oli koko ilta aikaa. Juuri ennen lähtöä huomasin, että oli uusi kuva ilmestynyt.
    Olin aivan varma, että joku ehtii ennen minua. Minulla meni matkoihinkin melkein tunti per sivu. Tien päältä, kun ei minun liittymälläni kuvia liitellä. *

On siinä maatalon isäntä ihmetellyt mikä siinä ladossa kiinnostaa, kun kuvaajia pyörii ihan ruuhkaksi asti. * *

Hieno idea tällainen kuvajahti.
    Isännät varmaan ihmeissään, kun kuvia napsitaan Eilen jäniksenlinnantiellä, ihmeteltiin mikäs tota motoristia vaivaa

Vähänhän tähän on koukuun jäänyt Seuraava kirkotuskin löyty... Hitsi!! Ei vaan oo ihan omilla nurkilla... Saakos ton varata huomiseen klo17asti
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Huomenna ois aikaa vaikka heti aamusta lähtee hakee, katsotaan antaako flunssa sen verran myöten
    Ducati 848 '10

Mulla on yksi paha mielessä. Jossakin vaiheessa kesää...
    Aikainen lintu madon nappaa...

Siis Siuntion kirkko kyseessä.

Siuntion kirkko

- Kari

BMW HP2 Megamoto -07
    Ai se oli Siuntio... miljoona kertaa siitä ajanu ohi, mutta kellotapuli oli mun mielestä vääränlainen.
    Hyvä muistutus!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Ja uutta matoa koukkuun...

Ja tämä kalastuspaikka on Viikissä:

Viikki, Jokisuuntie

- Kari

BMW HP2 Megamoto -07
    Höh!! Tää kone ei suostu näyttämään kuvaa.... Eli voin sanoa että aika haastava kohde
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Siellähän se.

Haen matkalla uuden kuvan ja päivitän sijainnin kotona.

-Sijainti sieltä tulikin jo. Oli taas aika haastava paikka, alkutiedolla nolla lähdettiin hakemaan Noin kymmenen minuutin työn jälkeen googlen haun ja street view:n avustuksella uskalsin lähteä ajelemaan. Hieman hämäsi, kun loppumatka piti ajaa kuoppaista hiekkatietä... Kerran jo käännyin pois kun epäilin eksyneeni. *Mielenkiintoista kyllä tutustua lähiseutuun tarkemmin tällä tavalla *

Ducati 848 '10
    Jatketaan teemalla vesi.

Ducati 848 '10
    Koittakaa saada kuvat skaalattua tai leikattua max 800p leveyteen!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Pahoittelut liian suurista kuvista! Tein vasta eilen tunnukset photobucketiin ja latailin nuo kuvat puhelimella, joten vähän opetellessa tämä vielä menee. Ainakin photobucketin sivuilta noita kuvien kokoja näyttää pystyvän säätämään helposti, mutta ei ainakaan vielä ollut päivittynyt tähän foorumille uudet koot...
    Ducati 848 '10
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Kännyköistähän voi säätää kuvan kokoa kameran asetuksista, ei tartte säätää enää enempää photobucketissa.
    Dirty Nasty Furriner
    Ei tää i-puhelin ainakaan osaa säätää mitään...

Hej!! Kerkesin

Ja uusi kuva, piakoin *Tässä tämän kuvan tiedot. ja paikka

gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Ja uusi kuva.
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Lainaa (dasurpha @ Touko. 18 2011,15:17) kirjoitti
    Ei tää i-puhelin ainakaan osaa säätää mitään...
    Steven Iluurista saa säädettyä koon helposti ainakin, jos lähettää kuvan sähköpostilla eteenpäin. Useat noista kuvapalveluista tai kuvia näyttävistä palveluista ottaa myös sähköpostitse toimitettuja kuvia vastaan (esim. flickr, fb).

Keravan vankila, Lahdentie 711

Keravan vankila

- Kari

BMW HP2 Megamoto -07
  30.  
    Ette sitten taida raataa töissä niin kuin tälläiset tavikset, ettekä ainakaan joka päivää ylitöissä. Yhden kuvan paikka olisi päivällä näkynyt melkein kodin parvekkeelta, mutta ei työpaikalta. Jäi sitten siis sekin väliin.
Sivu: 7 / 164:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757107 ... ViimeinenViimeinen