Tuo on tuttua(PDMF @ Touko. 17 2011,20:03) kirjoitti
"hitaudellani" olen missannut viitisen kuvaa
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
En usko, että teet mitään väärin. Ei taida toi kuvat.fi hyväksyä kuvan suoraa liittämistä. Rasittaa serveriä...(Artsi @ Touko. 17 2011,19:08) kirjoitti
kuvat.fi palvelusta ne munkin kuvat on ja suoraan ne saa..(Pectusfortuna @ Touko. 17 2011,20:08) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Kliks(Suzu-ukko @ Touko. 17 2011,19:00) kirjoitti
Tässä vielä paikka kartalla
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Kas pärkkele. Klikkaa Artsi sitä kuvaa hiiren oikealla korvalla, valitse "näytä kuva" ja linkitä se osoite.(Suzu-ukko @ Touko. 17 2011,20:11) kirjoitti
Itse käytän tuon lisäksi välillä aijaa.comia, toimii mukavasti ja kuvat saa näppärästi(Suzu-ukko @ Touko. 17 2011,20:11) kirjoitti
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Just kattelin niin oikella klik ja siinä valikossa "kopioi kuvan osoite".(Pectusfortuna @ Touko. 17 2011,20:16) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Eli pitää jättää se seuraava kuva ottamatta.(tkard @ Touko. 17 2011,20:08) kirjoitti
Toinen ja myös helppo, siis aijaa.com(Suzu-ukko @ Touko. 17 2011,20:18) kirjoitti
-Valitse tiedosto
-Skaalaa kuva 800px kokoon
-Lataa
-Kuva tulee hetken päästä sivun vasemmalle
-Avaa kuva isommaksi, kliks
-Hiiren oikealla napilla kopio kuvan url osoite
-Liitä orgin imageen, (poista alusta, orgin http: hässäkkä ja lähetä, se on siinä![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Tuossa olisi jatkoa. Bongataan uusi kirkko. Kiitokset avusta kuvan liittämisen kanssa. *
- Engine MC -
Eihän tuota ilman Googlea olisi löytänyt millään. Olin lähdössä ajelulle, kun kerrankin oli koko ilta aikaa. Juuri ennen lähtöä huomasin, että oli uusi kuva ilmestynyt.(tkard @ Touko. 17 2011,20:06) kirjoitti
Olin aivan varma, että joku ehtii ennen minua. Minulla meni matkoihinkin melkein tunti per sivu. Tien päältä, kun ei minun liittymälläni kuvia liitellä. *
On siinä maatalon isäntä ihmetellyt mikä siinä ladossa kiinnostaa, kun kuvaajia pyörii ihan ruuhkaksi asti. * *
Hieno idea tällainen kuvajahti.
- Engine MC -
Kyllähän siinä meni hetki selvitellä, että missähän tuo kirkko mahtaa ollaMielenkiintoisuutta lisäsi se, etten koskaan ole nähnyt kyseistä rakennusta, eikä ollut mitään käryä missä päin se voisi olla. Internet on kuitenkin ihmeellinen työkalu
Katsotaan jos huomenna saisi lähdettyä tuota hakemaan...
Ducati 848 '10
Isännät varmaan ihmeissään, kun kuvia napsitaan(Artsi @ Touko. 17 2011,22:23) kirjoitti
Eilen jäniksenlinnantiellä, ihmeteltiin mikäs tota motoristia vaivaa
Vähänhän tähän on koukuun jäänytSeuraava kirkotuskin löyty... Hitsi!! Ei vaan oo ihan omilla nurkilla... Saakos ton varata huomiseen klo17asti
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Huomenna ois aikaa vaikka heti aamusta lähtee hakee, katsotaan antaako flunssa sen verran myöten![]()
Ducati 848 '10
Mulla on yksi paha mielessä. Jossakin vaiheessa kesää...(tkard @ Touko. 17 2011,19:27) kirjoitti
Aikainen lintu madon nappaa...
Siis Siuntion kirkko kyseessä.
Siuntion kirkko
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Ai se oli Siuntio... miljoona kertaa siitä ajanu ohi, mutta kellotapuli oli mun mielestä vääränlainen.
Hyvä muistutus!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Ja uutta matoa koukkuun...
Ja tämä kalastuspaikka on Viikissä:
Viikki, Jokisuuntie
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Höh!! Tää kone ei suostu näyttämään kuvaa.... Eli voin sanoa että aika haastava kohde![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Siellähän se.
Haen matkalla uuden kuvan ja päivitän sijainnin kotona.
-Sijainti sieltä tulikin jo. Oli taas aika haastava paikka, alkutiedolla nolla lähdettiin hakemaanNoin kymmenen minuutin työn jälkeen googlen haun ja street view:n avustuksella uskalsin lähteä ajelemaan. Hieman hämäsi, kun loppumatka piti ajaa kuoppaista hiekkatietä... Kerran jo käännyin pois kun epäilin eksyneeni. *Mielenkiintoista kyllä tutustua lähiseutuun tarkemmin tällä tavalla *
Ducati 848 '10
Jatketaan teemalla vesi.
![]()
Ducati 848 '10
Koittakaa saada kuvat skaalattua tai leikattua max 800p leveyteen!!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Pahoittelut liian suurista kuvista! Tein vasta eilen tunnukset photobucketiin ja latailin nuo kuvat puhelimella, joten vähän opetellessa tämä vielä menee. Ainakin photobucketin sivuilta noita kuvien kokoja näyttää pystyvän säätämään helposti, mutta ei ainakaan vielä ollut päivittynyt tähän foorumille uudet koot...
Ducati 848 '10
Kännyköistähän voi säätää kuvan kokoa kameran asetuksista, ei tartte säätää enää enempää photobucketissa.
Dirty Nasty Furriner
Hej!! Kerkesin
Ja uusi kuva, piakoin *Tässä tämän kuvan tiedot. ja paikka
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Steven Iluurista saa säädettyä koon helposti ainakin, jos lähettää kuvan sähköpostilla eteenpäin. Useat noista kuvapalveluista tai kuvia näyttävistä palveluista ottaa myös sähköpostitse toimitettuja kuvia vastaan (esim. flickr, fb).(dasurpha @ Touko. 18 2011,15:17) kirjoitti
Keravan vankila, Lahdentie 711
Keravan vankila
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Ette sitten taida raataa töissä niin kuin tälläiset tavikset, ettekä ainakaan joka päivää ylitöissä. Yhden kuvan paikka olisi päivällä näkynyt melkein kodin parvekkeelta, mutta ei työpaikalta. Jäi sitten siis sekin väliin.