Juu Juu(Tuomas_82 @ Loka. 22 2011,18:07) kirjoitti
Kuva ollut jo pikku ikuisuuden
No ei tarvi vielä laittaa, eiköhän joku paikan tiedä
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
No mitä sitä toisaaltaan pitkittämään etenkin kun näin syksyllä jahtaajiakin on niin vähän, eli vinkki numero 1: paikka on (yllätys yllätys) Järvenpäässä...(tkard @ Loka. 22 2011,18:09) kirjoitti
k1300s
Vihjettä vaan niin päästään kaikki paikalle. *
Otan termarin mukaan niin vedetään sumpit yhessä. *
ZX-6r -04
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Uusi kuva.. Käykö arvon jahtaajille muutama päivä vanha kuva??
Pois tuusula-järvenpäästä..
Jos nillitystä, laitan kuvan kummiskin
Huomiseksi tilattu sähkömies kylään ...Saadaan vähän selvitellä gixxerin sähköjä![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Ja uutta kuvaa.. Pois tuusula, järvenpäästä.. vai onko sittenkään
Joko helppo tai sit ei oo *
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Yksi vihje riitti(Tuomas_82 @ Loka. 22 2011,18:15) kirjoitti
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Jep, mä tiedän tän mut vähän epäilen, että kuvan ottaminen ei onnistu näissä valaistusolosuhteissa... ellen ihan väärin muista toi pihapiiri oli valaistu varsin heikosti. Täytyypä käydä nappaamassa kuva heti huomenissa, ellei joku xsenonit omaava ehdi ensin(tkard @ Loka. 22 2011,19:46) kirjoitti
![]()
k1300s
Jep! Huonosti valaistu+tiet jotka tuonne menevät..(Tuomas_82 @ Loka. 22 2011,20:02) kirjoitti
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Miksi *(Suzu-ukko @ Loka. 22 2011,09:56) kirjoitti
Keskellä kesää!!
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Kipasin vaihteeksi kurvaamassa ilman päämäärää ja se oli pop(tkard @ Loka. 22 2011,20:14) kirjoitti
Viimenen tunti menikin pilkko pimeessä
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Näistä vinkkihommista yleensä, mun mielestä ei kannata pihtailla vinkkejä, pari tunnin päästä kannattaa jo vinkkiä iskeä jos joku ei ole kuvaa hakenut viikonloppuna.(Tuomas_82 @ Loka. 22 2011,18:07) kirjoitti
Tää on on edelleen kuvajahtailua, ei kuvajahkailua.
Meitä on selvästi kahta eri porukkaa jahtailemassa, niitä jotka vie omasta mielestään kuvan mahdollisimman vaikean taipaleen tai kuukkeloinnin taakse eikä millään ilveellä iske vinkkejä, ja sitten niitä jotka tajuavat että pidetään vauhti päällä ja mahdollisimman monta kuvaa haetaan päivän aikana, eli isketään suht helppoja kohteita.
Kesällä on sitten taas aikaa iskeä niitä haastavia, mutta mun mielestä yritettäisiin nyt pitää vauhti päällä eikä oltaisi niin "mustasukkaisia" omasta kuvasta ja eikä pihtailla vinkkejä.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Tää Sonera on taas mennyt parissa kuukaudessa niin alas kuin vain voi...(Tuomas_82 @ Loka. 22 2011,17:52) kirjoitti
![]()
Nyt jo... Pitäiskö?(tonttuj @ Loka. 22 2011,20:56) kirjoitti
[/quote]
Näistä vinkkihommista yleensä, mun mielestä ei kannata pihtailla vinkkejä, pari tunnin päästä kannattaa jo vinkkiä iskeä jos joku ei ole kuvaa hakenut viikonloppuna.[/quote]
*^ *
Lainattua tekstiä yllä... säädän täällä kun mikäkin bittihiiri..
Samaa mieltä, varsinkin kun päivät on jo suht lyhyitä *
Ja tietenkin että vinkkiä pyydellään
Vinkkinä voineen antaa,
Löydät tien, niin et kovin kaukana enään ole
Vaikka tämäkin tie on suht pitkä ja maisemakin vaihtuu
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Mää luulen että olen tuon ohi ajellut, eilen viimeksi.(tkard @ Loka. 22 2011,19:46) kirjoitti
Jos jaksais aamusella ajell tuonne päin, ellei muut ehdi ensin.
Juu, nyt olen sitten ihan varma mikä mesta kyseessä kun luin vinkitkin.(tkard @ Loka. 22 2011,21:17) kirjoitti
Aamulla jos meet, niin eipä sada! Päivällä tulee pientä kuuroa..(tonttuj @ Loka. 22 2011,21:38) kirjoitti
Vinkki vinkki..![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Hehee, vajaan tunnin kuurasin kurapaskaa pois, joten eipä ole sateen kanssa enää väliä...(tkard @ Loka. 22 2011,21:43) kirjoitti
Taitaa joutua ensin kuskaamaan kuitenkin emännä röihin amusella jossain vaiheessa...![]()
Oho kuva ei ole Tuusulasta tai Järvenpäästä![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Just olin lähdössä(Tuomas_82 @ Loka. 23 2011,09:40) kirjoitti
Orotellahan sitten uutta![]()
Eipä jaksakaan orotella, pitää lähteä vaan ajelemaan(tonttuj @ Loka. 23 2011,09:42) kirjoitti
![]()
No niin pitäs kun vaan keksin minne menis..(tonttuj @ Loka. 23 2011,10:36) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Villi veikkaus, suuntaa tuusula-järvenpää akselille(Suzu-ukko @ Loka. 23 2011,10:42) kirjoitti
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Saattahan siinä niinkin käydä...(tkard @ Loka. 23 2011,10:58) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tässä seuraava kuva. Rakennus on kartano. Vihjeitä tulee sitten heti jos on tarpeen...
Niin se taas löytyi, Söderkullan kartano, Sipoo
k1300s
Niin, mikäs sitä järvenpää-tuusula akselillakin on ajellessa, mutta tätä kuvaa tokkopa sieltä löytää(tkard @ Loka. 23 2011,10:58) kirjoitti
![]()
k1300s
Voi kait tuonne koittaa keritä ja jos en kerkii ni käympähän ajelulla
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Aikas monta kartanoa tikkasin läpi, nyt Loviisaan syömään jotain.