Mä nappaan 15:01.(-ahven- @ Loka. 05 2011,08:41) kirjoitti
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Miten tän nyt kaikki tietää? Noo ainakin saadaan jahti jatkumaan![]()
Honda VTR1000F
Pullahiiriä, pullahiiriä oomme kaikki(RBA @ Loka. 05 2011,09:19) kirjoitti
![]()
Minusta hyvä ajatus, että jos varmaksi tietää niin voi varata kuvausajan, pääsee työssä olijatkin kuvaamaan.(tonttuj @ Loka. 05 2011,09:05) kirjoitti
Olisiko siinä ideaa, että mahdollisuuksien mukaan seuraava kuva olisi jo etukäteen otettuna, että seuraavat hakijat pääsisivät liikkeelle pian?
No ei... tästä on jankattu jo muutamaan otteeseen...(Aarra @ Loka. 05 2011,10:32) kirjoitti
Oon muutaman kerran antanut uudelle jahtaajalle vapaan ladun vaikka olen ollut paikalla, mutta perusperiaatteena kaiketi se joka kuvan tänne iskee ensin ilman aikavarauksia, iskee seuraavankin kuvan jonka voi hakea parin tunnin hakuajoilla ihan hyvin.
Eiköhän tonttuj tehdä niin että törmätään kolmelta tuolla ja hierotaan strategiaa pullakahvien merkeissä. Vinkkinä muille että tuolta saa uudenmaan parhaat leivät ja kahvit.
Now playing: K7
Piällikkö istuttaa lapaverissa hiukan vajaa nelejään asti, alunperin piti livistellä kahden jälkeen jo tien päälle, eli hilpaisen joka tapauksessa tuonne suhveelle ennen puolta viittä ruuhkasta riippuen, muistaakseni tuo on avoinna viiteen asti kun siitä ohi ajelin.(-ahven- @ Loka. 05 2011,11:02) kirjoitti
Lihapiirakat on ton mestan ehdotonta kermaa, suosittelen!(-ahven- @ Loka. 05 2011,11:02) kirjoitti
Mä oon liikkeellä taas joskus neljän aikoihin ku pitää broidille lähteä näyttämään reittejä. Katotaan jos seuraava osuis vaikka reitille.
Honda VTR1000F
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Juuri kävin nappaamassa kuvan Uudenmaan leivän pihalla. Dizzy prkl![]()
Ei olisi pitänyt hukata aikaa munkkien perään...
Now playing: K7
Juu, ja mulla duunipäivä venyy... ei pääse kahveelle...
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tulitko tonttuj vastaan hämeenlinnanväylällä kehäkolmosen eteläpuolella vähänmatkaa tossa ~puolenviiden aikaan? Olin bongaavinani tutun näköisen pyörän ja reippaan sormimoron(tonttuj @ Loka. 05 2011,15:59) kirjoitti
![]()
Massey Ferguson 148 hupiin.
MB Atego romunkuljetin velvollisuuksiin.
Jep jep, nyt kahveella Roosassa.(olharius @ Loka. 05 2011,17:12) kirjoitti
Taas mennään helpolla.
T Ä Ä L L Ä ! !
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Nyt olis kyllä helppo, mutta vein pyörän seisomaan maalle. Perjantain Dubliniin pariks viikoks ni tuskin enäää ajellaan tänä kautena. Kiitos kaikille jahtaajille mukavasta jahdista ja keväällä sitten taas![]()
Honda VTR1000F
Mun on pakko antaa pyörän hetken jäähtyä, se on niin paskainen kauttaaltaan muutamien edellisten päivien kura-ajelujen jälkeen että on pakko puunata hiekat pois ennen venttiilikoppien avaamisia huollossa.
Ei ole täsmälleen sama paikka, mutta sama vesitorni, joten kelvannee.
![]()
"Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
Tallissa: 350EXC-F
Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
Seuraavaksi ihailin tällaista kerrostaloa:
Kerrostalo löytyy täältä Ison Omenan takaa.
"Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
Tallissa: 350EXC-F
Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
Hyvin otettu kuva!![]()
Fillari
Helppojen kuvien päivä näyttää jatkuvan![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Arkena just tällaiset on parhaita.(Suzu-ukko @ Loka. 05 2011,19:50) kirjoitti
![]()
Koska kuvaaja tarkoitti varmaan tuota julkista peilissä, pimeällä ei onnistunut, mutta sama paikka
Arkistokuvaa sunnuntailta, selvyyden vuoksi sanottava, että vain tuo punainen moottoripyörä päivystää ko. alueella
Ihmettelin kun paria edellistä kuvaa ei näy vaikka mitä tekisi, mutta tietsikalla ne näkyy ok, mutta kännykän Opera Minillä ei näy yhtään mittään...(Aarra @ Loka. 05 2011,21:14) kirjoitti
![]()
Olisiko siinä, että nämä kuvat on liitetty sivuun (n 40 kb) kun useimmilla näyttäisi olevan linkin takana. Tekniikkaa osaamattomalle helpompaa, mutta täytyy päivän päätteeksi laittaa linkin taakse, vaikka toivonkin, että on jo silloin löytynyt.(tonttuj @ Loka. 06 2011,08:33) kirjoitti
Vähän tekisi mieli kommentoida tätä kuvahakua...(Aarra @ Loka. 05 2011,20:17) kirjoitti
Siis tokihan kuva on otettu tavallaan samasta paikasta, mutta villhon ottamassa kuvassa oleva kerrostalo ei näy vaan eri kadulla oleva Iso Omena. Ehkä tää on hiuksen halkomista, mutta tuli vaan mieleen!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi