Missäköhän nämä leijonat nukkuu...
Jan Magnus Janssons plats, Toukola, Helsinki
Honda CBR1100XX
Helppo olis mutta joo edelleen jatkuu päivystys..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Där vilar...
Praktikum/Arcada Arabiassa
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Oli näköjään helppo ja nopea. miten ihmees sait pyörän ton korokkeen päälle?(CJ @ Elo. 11 2011,21:02) kirjoitti
Honda CBR1100XX
Äskeisen rakennuksen vieressä asustaapi kummilapsi.
Sori vaan sille Kotari-kuskille, joka myöhästyi minuutin... *
Itse myöhästyin aikaisemmasta kuvasta hieman.
Tässä seuraava:
vaikkei mun trumppa tiikeri olekaan, niin on se aika hyvä kiipeämään.(Hytz @ Elo. 11 2011,21:17) kirjoitti
Tämä vinkiksi, jos haluaa saman kuvakulman kuin mulla tässä uudessa kuvassa. Takaisin tullessa sitä mäennousua tarvitaan...
Minen nää mittään *(CJ @ Elo. 11 2011,21:20) kirjoitti
![]()
-nomen est omen-
Juu ei kyl näy mittään, eli kuva taitaa olla kaputt
Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.
Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
Ei, mä veikkaan et vika on siinä et kuvan osoitteessa on liikaa pisteitä ennen jpg:tä (ei-kovin-kaukana...jpg)(CJ @ Elo. 11 2011,21:20) kirjoitti
-nomen est omen-
Laitoin uuden linkin, nyt näkyy mulla??(Kriisi @ Elo. 11 2011,21:46) kirjoitti
Nyt näkyy(CJ @ Elo. 11 2011,21:48) kirjoitti
![]()
-nomen est omen-
sen siitä saa kun ajaa rauhallisesti(CJ @ Elo. 11 2011,21:20) kirjoitti
en viittiny lähteä seuraamaan, ois ollu seuraava liian helppo![]()
Hissukseen minäkin köröttelin...
Haagan Shellillä kävin kaffella mutkan kautta, kun myöhästyin edelliseltä kuvalta.
Kaffella ollessa selailin kuvajahtia, ja sieltä bongasin. Tosin vaimo kotona hieman auttoi, kun tuo Elisan yhteydet on välillä hitaat. E7 pyörittää Operaa koti-WLANissa huomattavasti nopsemmin...![]()
Olet cj sairas mies. monttumopoo tähä ois tarvittu.
CJ laittoikin tarkan kuvauksen mistä löytyy... Tästä kuitenkin kun zoomaa lähemmäksi niin selviää ehkä paremmin vielä:
Eniro Kopteri
Honda CBR1100XX
Onneks ei ole hajuakaan ku joutuu töissä istumaan. mielellään sitä itekin köröttelis ja kaffettelis, mut nää ikiihanat 16h päivät is back =/
Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.
Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
Ei se alamäki, mutta ton lankkulattian alta kuului kohinaa??
En viittinyt kokeilla noiden luukkujen "trumpan-kestoa"...
Täällä on Viikintien ja Hämeentien risteys. Kuvan portista sisään ja alamäkeen.
Kuva itse museosta tai sen pihalla olevasta laitteesta olisi ollut huomattavasti vaikeampi bongata...
Tämä lienee tutumpi näkymä Vanhankaupungin koskeen...
Nopsaan toi Hytz mestan löysi, taitaa kulmat olla tutut...?
Ja ei ku läheiselle shellille kahville. sanokaa jos tarvii muita vinkkejä *
Kiitoradantie, Vantaa
Honda CBR1100XX
Kävin itse asias ensin museon pihal mut rappuset vastassa. Koulua käyny noilla nurkilla joten paikkaa tiesin heti. ei tosin kuvakulmaa niin kesti vähän aikaa sitä ettiä.(CJ @ Elo. 11 2011,22:27) kirjoitti
Honda CBR1100XX
Onks toi "läheinen" Shell lähellä sua vai suhteessa edelliseen paikkaan..?
Vai oisko lähellä tuota kuvanottopaikkaa ja myöskin mua...(CJ @ Elo. 11 2011,23:54) kirjoitti
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Lähellä kuvanottopaikkaa, oiskohan matkaa 1km. Luulin jo pariin otteeseen et oli noutaja tulossa kun polttelin tupakit uppaamisen jälkeen ja pari pyörää suhasi ohi, että melko suosittu Shelli tuolla lähistöllä. Vähän joutuu välillä jäädä junnaamaan paikalleen että sais puhelinta ladattu kun hieman haastavaa ajon aikana sitä tehä. Kohta on taas virtaa ettei muuta kun hakekaa toi pois ja uutta kehiin *(CJ @ Elo. 11 2011,23:54) kirjoitti
Rupesin itekkin miettii että ehkä turhan vaikea. Jostain syystä aina itse vain kiinnittäny huomiota tohon valomainokseen niin halusin siitä kuvan... Tällä vinkillä löytää ainakin perille.
Honda CBR1100XX
Aika vaatimattomasti sanottu kyseisestä paikasta...(Hytz @ Elo. 12 2011,00:06) kirjoitti
Olis kolme kilsaa matkaa (ja Shellille kaksi), muttei viitsi yöllä enää uutta kuvaa hakea ja aamulla ei ehkä ehdi
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Eikös se ole ABB:n logo eikä Pametonin, joka on taustalla...?
aamun ajokunto saattaa olla heikko, joten näillä vihjeillä aikainen tipu saa matoa takuulla.![]()
Huomenna(siis tänään) ei muutenkaan ajoa, kun on hääpäivä.
On muuta ja keksittyä ohjelmaa...
E: suluissa olevat...
Kiitoradantien valomainos?
edit: käännetty oikeinpäin
Sijainti on **Tuusulantien kupeessa Kiitoradantiellä**
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Noni, löytyihän se!(tonttuj @ Elo. 12 2011,12:23) kirjoitti
![]()
Honda CBR1100XX
varsin mielenkiintoinen kuvakulma, kuvaaja kallellaan??![]()
Seuraavaa
**Lauttasaarentiellä Drumsö:ssä**
Olipa hauska aamu, emännän kanssa tultiin suoraan reissusta ja aatosteltiin että haetaan Russan Shelliltä kahveet ennen kuin mennään Jumboon ostoksille, katoin nopeasti viimeisen kuvan ja ihmettelin että onpa helppo, eikun Pametolle.
Nappasin kuvan ja juuri kun olin uppaamassa sitä, luinkin kännykällä muutamat viestit taaksepäin.
Ja kun tajusin että Pameto olikin vihje, eikun oikeaan kohtaan uudestaan zoomailemaan.