Tää on hakuammuntaa, ajelin nuo paikalliset jo läpi, ei täsmännyt maisemat, ei jaksa enää.(calle @ Heinä. 31 2011,11:23) kirjoitti
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Nää hevostallit on kaikki niin saman näkösii et ei oo ainakaa jääny mielee et missä vois olla , varmaa jossai espoossa, mut enhä mä siel päin kovin usein ajelekkaan![]()
Polttaa, polttaa..
Kehä 3 sisäpuolelta ei kannata hakea, mutta ei oo kyllä kovin paljon ulkopuolellakaan.
<p>=D</p>
Helppohan tämä taas olis, muttei pääse ainakaan ennen iltaa hakemaan.
KTM SD R 2012
KTM Super Duke (2011)
Suzuki GSX 750F (2008-2011)
Katoppas ku tärppäs street viewllä *Pitäs varmaa harkita salapoliisin uraa. Ehtisköhä sitä hakee
Kyl joku muu saa nyt tällä kertaa hakee, nyt ei jaksa lähtee kehä3 seikkailee
Ja oli sikamaisen vaikea, Högnäs, 230 kilsaa ja 7 kertaa ajoin ohi...
**Kartan tapainen Paciuksentielle**
LOL...(tonttuj @ Heinä. 31 2011,14:51) kirjoitti
Toivottavasti onnistumisen ilo oli sitten sitäkin suurempi, kun jahti oli noin haastava..
(tonttuj @ Heinä. 31 2011,14:51) kirjoitti
Ja mä kun pyörin kans ympäri ämpäri noita kehän kulmia mutta en sitten tonne eksyny, monta muuta heppatallia kyllä bongasin...
Honda CB1000R -09
Uusi jahdattava:
http://porvoonwanharautakauppa.fi/
**Vanha Hämeenlinnantie 5 Porvoossa**
Tuo Högnäs oli todella vaikea, olin juuri käynyt tällä viikolla siellä ja muistin että se on hiekkatietä, sitten ajattelin että oliskko arkistokuva tai sitten asfaltti on vedetty takaisin.
Mutta toi kuva oli niin hyvin rajattu.
Mutta tulihan kierrettyä KAIKKI tietämäni heppatallit läpi pk-seudulla...![]()
Ajoitkos sinä mun perässä Bodomilta Velskolan läpi?(ReQ @ Heinä. 31 2011,15:34) kirjoitti
Ja on tämä jahti muuten helkutin paljon vaikeampaa pelkällä kännykällä... kokeilin nyt senkin... kuvat ovat ihan erilaisia tietsikan näytöillä...
En ollu minä, kävin kyllä sielläkin mutta edessä ei mennyt ketään...
Honda CB1000R -09
Hepparasti vei mehut sen verran tehokkaasti että jaksaiskohan sitä enään tänään lähteä hakemaan, tällä kertaa sentään helpompi. *(tonttuj @ Heinä. 31 2011,16:22) kirjoitti
Honda CB1000R -09
Pitkällisen kuuklettamisen tuloksena vastaukseksi on varmistunut: Pieksämäen vanha rautatieasema
Tai sitten lähden Porvoonjokkee pitkin seilaamaan...
- PER ASPERA AD ASTRA -
Viime, vai toissa viikolla, vedin kanssa tankin aivan kuivaksi.. mutta pääsin huoltsikalle asti.(KTE @ Heinä. 31 2011,10:45) kirjoitti
Tuolla kuvajahdin kohteessa on kuvitettu Turhapuron Uunon yksi parhaimmista (ja pisimmistä) sketsikohtauksista.(Hadar @ Heinä. 31 2011,20:07) kirjoitti
Ja on Hämeenlinnantien varrella...![]()
Vinkkiii rapsahtelee tuleen ja ehkä jo paikan tiedän mut huomenna tapahtuu kamalauus klo 7:00 .....lomat lusittu
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Siis mitämitä??(tonttuj @ Heinä. 31 2011,21:14) kirjoitti
Puhutko sä nyt tästä viimesimmästä kuvasta? Tosta Juna-asemasta? Eihän se missään Hml:n tien varrella ole??
Vai ymmärränkö jotain väärin? Itäänpäin tota asemaa pitää lähtee jahtaamaan...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Kyllä se vaan on Vanhan Hämeenlinnantien varrella(Go-Za @ Elo. 01 2011,10:23) kirjoitti
![]()
Ja se on rautakauppa, ei mikään juna-asema...![]()
Kappas vaan juu, niinpäs onkin.(tonttuj @ Elo. 01 2011,10:41) kirjoitti
![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tämähän osoittautui vaikeaksi.(tonttuj @ Heinä. 31 2011,16:22) kirjoitti
Järjestän opastuksen Kehä III:lta kohteeseen huomenna iltapäivällä![]()
![]()
sitten jotain bussipysäkkiä etsimään.
KTM SD R 2012
KTM Super Duke (2011)
Suzuki GSX 750F (2008-2011)
Ei kai tuo liian vaikea ollut, mutta itseäni ei ainakaan kovinkaan paljon kiinnosta lähteä hakemaan tälläisiä jo foorumilla valmiiksi esijahdattuja kohteita, parhaimmmillan jo postaillaan siidereissään googlemaps-linkitkin(tonttuj @ Elo. 01 2011,19:18) kirjoitti
![]()
Toiseksekseen olin eilen 10 tuntia ajemassa lasten kanssa Linnanmäen laitteilla
Ei jaksanut enää illalla vetää nahkoja päälle...
Jospa nyt
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
(tonsuuri @ Elo. 01 2011,19:41) kirjoitti
![]()
Höh, samanarvoisen sulan siitä saa kypäräänsä vaikka asiassa on vähän jeesattukin.(KTE @ Elo. 01 2011,20:18) kirjoitti
Sitä paitsi kuvahaku tuntui jo jämähtäneen paikoilleen kun jo 1vrk on mennyt ilman uutta etsittävää kohdetta![]()
- PER ASPERA AD ASTRA -
jep, tåmä on kuvajahtailua, ei kuvajahkailua.(Hadar @ Elo. 01 2011,21:07) kirjoitti
Mä odotan pari tuntia ja sitten tippuu vihjeitä ettei jahti hidastu.