Tietoa kyllä olis, mut ei myöskään pääse hakemaan.
Noilla vinkeillä kyllä helppo löytää.
KTM SD R 2012
KTM Super Duke (2011)
Suzuki GSX 750F (2008-2011)
Lähtisin hakemaan samantien mutta saan mopon pajalta renkaanvaihdosta vasta huomenna...
Täytyy muuten sanoa, että hienon vinkin annoit KTE, ei ollut liian helppo oljenkorsi, vaan piti hetken miettiä ennenku tajus mistä oli kysymys
k1300s
Tänään on ollut kuran kuurauspäivä viikonlopun kura-ajelujen jälkeen.
Ja huomenna aamulla oletettavasti sataa kaatamalla, eli iltakukkujat liikenteeseen paikkaa bongaamaan![]()
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Tietysti piti sitten sataa....
**Laamannintiellä Hesan puolella Vantaan Tammiston kupeessa**
Ja paikka oli Haltialan Kartano eläinpuistoineen
Valaisepa tuo vinkkisi, kiitos?(KTE @ Heinä. 18 2011,06:44) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Haltialan uudeksi emännäksi tuli Seija Paakkola-Kuusinen (valittu Miss Suomeksi 1978), joka harrastaa moottoripyöräilyä. Olisko se MMM tuossa?(Köpi @ Heinä. 19 2011,08:53) kirjoitti
- PER ASPERA AD ASTRA -
Kuka täs lukemaan kerkii kun mopoa pitäs ohjata pitki teitä? Oisko jo vinkki kohta kohdallaan kun ei edes luotto bongaaja KTE ole kuvaa kipassu?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Miltei voisin lainata näitä sanoja(KTE @ Heinä. 06 2011,22:35) kirjoitti
![]()
Ja viikko sitten erään neitosen polttareissa ajelutin tuosta Paris Hiltoniakin ohi![]()
Ehkä se haetaan illemmalla.(KTE @ Heinä. 12 2011,17:49) kirjoitti
Joo, ei näillä vinkeillä tuota kirjastoa haeta illemmalla ja tuskin vielä huomisaamunakaan...(tonttuj @ Heinä. 19 2011,20:44) kirjoitti
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Eipä taida päästä enää lähemmäksi tuota sinun "maailman ensteks helpointa rastia", kivellä voisi voimamies heitellä kohti.(KTE @ Heinä. 19 2011,22:29) kirjoitti
Tästähän tuli yllättävän haastava rasti, vaikka takuuvarmasti me jahtikansana kaikki olemme tuosta parin viikon sisään ajelleet ohi ainakin kerran.
Mä olin satavarma että KTE, Suzu-ukko, Go-Za tai weke nappaa tuon jo ennen puolta päivää.
Jaksaiskohan aamulla herätä, ajoissa meinaan...(tonttuj @ Heinä. 19 2011,22:35) kirjoitti
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Vähän on pimeetä...
seuraava
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
**Siuntion Kunnankirjasto**(tonttuj @ Heinä. 19 2011,08:39) kirjoitti
**Osoitteessa Asemantie 2** Siuntion "pääkadulla".
Matinkylän Jäähalli MAtinkylän urheilukeskuskessa.(DizzySpell @ Heinä. 20 2011,02:50) kirjoitti
**Osoitteessa Matinkartanontie 9-11**
Ja seuraavaksi tunnettu talo, joka ollut laareillaan jo 1800-luvun alusta alkaen.
![]()
Aika nöyräksi vetää tää kuvajahti kun huomaa että hemmetti enhän mä tiedä mitää paikkoja![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tuossa välissä oli mulle muutama tosi vaikea, mutta nyt nuo on ollut ainakin mulle aika helppoja, tällainen ikäloppu wanhus on kai sit nähnyt niin paljon niin jää mieleen.(Suzu-ukko @ Heinä. 20 2011,09:44) kirjoitti
![]()
Ihan samaa mietiskelin juuri tässä itsekin, todella paljon oon ollut tienpäällä, mutta mitään en oo nähnyt tai ainakaan mitään en enää muista(Suzu-ukko @ Heinä. 20 2011,09:44) kirjoitti
![]()
k1300s
Ajatte liian kovaa "kohteiden" ohi(Tuomas_82 @ Heinä. 20 2011,10:07) kirjoitti
![]()
Täytyy sanoo et kovin montaa en ois ilman Googlea tiennyt. Varsinkaan noita susirajan sisäpuolella olevia kohteita. Ei ole noita kilometrejä vielä hirveästi ehtinyt kertyä. Lohjan suuntakin on aika hukassa. No, ehkä se tästä. Tässähän sitä tulee ajeltua silmät auki kun on kuvan perässä.![]()
Hehee, mää oon ajellut paikkojen ohi tosi nolona muutaman kerran... muka silmät auki...(aketin @ Heinä. 20 2011,10:47) kirjoitti
Kun kohteena oli se GRankullan VPK niin mietin et jossain mä oon ton nähny prkl, ei muistunu mielee. Vasta kun paikka kerrottiin tajusin, että ajoin tuosta ohi ja oikein hämmästelin tuota torppaa silloin kun hain sen Grankullin aseman.....(tonttuj @ Heinä. 20 2011,10:50) kirjoitti
![]()
Se Mäntsälän Pohjoisen liittymän oikoradan ylitys oli mulle viime viikolla huvittavan nolo, istuttiin syömässä Shellillä ja kurkkasin kännykällä kuvan kun aketin sen lisäsi ja aattelin että ei hajuakaan missä kohde on, risteyksessä lähtiessä KTE:n supermoto pyyhki edestä ohi, eikä silloinkaan kellot kilissyt.(aketin @ Heinä. 20 2011,10:54) kirjoitti
Vasta kun näki tietsikan näytöltä sen ison kuvan, pikkasen nauratti.