Sivu: 21 / 164:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1119202122233171121 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 4896:sta

Täältä löytyy

Mylly/pato Haarajoella komeassa auringonnousussa.

Lähenkin aamuajellulle hakemaan uutta kuvaa

Noniin, ja tässä olisi uusi kuva:

Tein tuohon oman pikku taideteoksen. Sen nimi on 'Tikku paskassa'.
    Raportoikaa oliko se vielä ehjä.

Jaahans, tän sijainnista saattais olla pieni aavistus, muttei töiden takia ehdi lähteä ettimään kun vasta illalla, jolloin joku sen on jo löytänyt...

Edit: Ääh, ei onnaakkaan etsiminen tänään, onkin taas torstai ja pitää mopoilla suvirantaan Turenkiin.

Tota noi, toivottavasti et kuitenkaan luonut tota taideteosta ihan alusta alkaen ainakaan tuossa pysäkillä ollessasi? Siinä olis nimittäin voinu ohiajavat katsella hetken aikaa kummissaan...

k1300s
    Jotenki noi dösäpysäkit ja pellot on niiiiiin samanlaiset ihan joka puolella Suomea... Toi vois olla mistä vaan mun mielestä kun siinä ei oo paikalle ominaista tunnusmerkkiä. Paska ei ole kestonähtävyys
    Suzuki Gsxr 1000cc
    Honda CBF 1000cc
    Honda CBF 600 N
    Kawasaki 500 EN
    Yamaha 250 Virago
    Suzuki GS 500
    Kawasaki 250, vm 1972 3-cylinder

"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin."
    Tuo kallio on mielestäni ihan tunnistettavissa. Ainakin itselle jäänyt mieleen tuon reitin varrella. Luonnossa se näyttää paljon 'jylhemmältä'. *

Teosta ei tarvinut ihan alusta asti alkaa luomaan, joku oli tehnyt pohjatyön tunteella. Ei tarvinut kuin tehdä se viimeinen silaus.

Tiedetään tiedetään... mutta kerkeenkö hakea?
    Honda VTR1000F

Mä tunnistin heti ton, ton, ton paskakasan! Mä oon eläny lapsuuteni tossa lähistöllä ni nää jutut on tuttuja! Eli paikkahan on Lepsämäntie...

Honda VTR1000F
    Ja tässä uutta!

Honda VTR1000F
    Ihmetteliköhän kukaan ohikulkija kun asettelit hanskasi paskakasan viereen ja kuvasit sen "Hulluja nuo motoristit!"
    Vihdoin pääsi päivittelemään.

Uudenmaan .ORG kuvajahti päivitettynä *
    Honda CB600 Hornet -10 -> Honda CBR600ABS -09
    Lainaa (aketin @ Kesä. 30 2011,17:55) kirjoitti
    Ihmetteliköhän kukaan ohikulkija kun asettelit hanskasi paskakasan viereen ja kuvasit sen * *"Hulluja nuo motoristit!"
    No kukaan ei pysähtynyt kysymään, tosin johtui varmaan siitä että olin polvillani paskakasan edessä. Ne varmaan ajatteli et sekopää motoristilla on meneillään jonkin sortin riitti...
    Honda VTR1000F
    Lainaa (RBA @ Kesä. 30 2011,17:39) kirjoitti
    Ja tässä uutta!

Nyt ei ole mikään lamppu leimahtanut, ei siis mitään hajua mikä tunnettu rakennus tai paikka kyseessä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Joo o aivan hukassa tuon kanssa olen ...uutta kuvaa tässä oottelen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Ei löytynyt kovallakaan googletuksella...joten nahat niskaan ja satunnaiseen suuntaan.
    Johtolangat vähissä, ei googletus oikein tuota tulosta.
    Alkais varmaan olla vinkkien paikka, kun ei meille kuvasta aukene tämä *

- Kari
    BMW HP2 Megamoto -07
    Ei löydy ei
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
    Jep nyt alkais tosiaan olemaan oljenkorsi paikallaan, aivot kuluu kohta loppuun liiasta miettimisestä Jotenkin on sellainen hyvin hatara tunne, että jossain oon ton valkosen tönön nähnyt, mutta tietenkään koordinaatit eivät tule just nyt mieleen.
    Jos pitäs ihan lähtee ajelemaan ja tuurilla ettimään, alkaisin varmasti metsästämään espoosta jostain laaksolahti-bemböle akselilta kehä3:sen kupeesta, mutta todennäkösesti arvaus menis mettään ja pitkälle...

k1300s
    Olis jonkinlainen hytinä tuon paikan mahdollisista koordinaateista.

Nyt kun alkaa eilen hankitut olotilat olemaan kärsitty, voisi kurvailla kattomaan josko löytyisi ja saisi pelin sekä auki omalta osaltani että jatkumaan...
    Honda CB1000R -09
    Lainaa (Tuomas_82 @ Heinä. 02 2011,20:31) kirjoitti
    Jotenkin on sellainen hyvin hatara tunne, että jossain oon ton valkosen tönön nähnyt, mutta tietenkään koordinaatit eivät tule just nyt mieleen.
    Toi on joku todella helppo sitten kun se paljastuu ja me saadaan nolostella.
    Lainaa (ReQ @ Heinä. 02 2011,20:38) kirjoitti
    Olis jonkinlainen hytinä tuon paikan mahdollisista koordinaateista.

Nyt kun alkaa eilen hankitut olotilat olemaan kärsitty, voisi kurvailla kattomaan josko löytyisi ja saisi pelin sekä auki omalta osaltani että jatkumaan... *
    Hae pois ja saat rispektit.
    Kaikki muut ovat olleet piirakanpaloja, mutta tämä täyttä Hebreaa.
    Lainaa (tonttuj @ Heinä. 02 2011,20:42) kirjoitti
    Lainaa (Tuomas_82 @ Heinä. 02 2011,20:31) kirjoitti
    Jotenkin on sellainen hyvin hatara tunne, että jossain oon ton valkosen tönön nähnyt, mutta tietenkään koordinaatit eivät tule just nyt mieleen.
    Toi on joku todella helppo sitten kun se paljastuu ja me saadaan nolostella.
    Jep, sitä itsekin pelkään, saadaan hävetä vielä oikeen kunnolla ettei löydetty tota heti kättelyssä
    k1300s

Velskolan Monitoimikeskus tms. Bongaan jotain uutta...

Edit: Kyseessä siis Velskolan Toimintakeskus, ja sijaitseepi täällä.

Honda CB1000R -09
    Lainaa (ReQ @ Heinä. 02 2011,21:54) kirjoitti
    Velskolan Monitoimikeskus tms. Bongaan jotain uutta...
    No heh heh, tosta on tullut ajettua ohi joka helkutin päivä tällä viikolla, myös tänään.
    Nappasin ohi ajaessa tällaisen jonka pitäisi olla aika helppo kummasta suunnasta vaan tullessa. Uutta asfalttia, peuroja ja jäätelönmyyntipiste bongattu myös matkalla.

Honda CB1000R -09
    Tää on taas ni tätä...haju on mutta ei pääse ei..

Muoks: Nätti fillari!

Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!

Hirsala Golf.
    Hirsalantie 215, Kirkkonummi.

- Kari
    BMW HP2 Megamoto -07
    Lainaa (KTE @ Heinä. 02 2011,13:52) kirjoitti
    Alkais varmaan olla vinkkien paikka, kun ei meille kuvasta aukene tämä *

- Kari
    Olin koko viikonlopun netin ulottumattomissa enkä arvannut että tää näin vaikeeks osoittautuu :-) ja sehän on vaan hyvä jos teille kerrankin oli kunnolla haastetta
    Honda VTR1000F
    Kilsan päässä tuosta taas jo aamulla...

Mä olin ihan varma että se oli Kurk, ja sieltä sitten suuntasin Porkkalaa kohti ja matkalla välähti tuo Hirsalan uusi asfaltti.
    Taas liian myöhään...
  30.  
    Ja seuraava...

Trollbergan Traktori- ja maatalousmuseo
    Nybyggetintie 21, Vantaa

- Kari

BMW HP2 Megamoto -07
Sivu: 21 / 164:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1119202122233171121 ... ViimeinenViimeinen