Jaa-a, jaa-a, ei oo kyl taas mitään hajua.
Vois tulla kuvia taas täältä korvesta niin ehkä tietäis, ei ole tuo kehäIII sisäpuoli kovin tuttua.![]()
Sanotaan vinkkinä että on juuri KehäIII:sen sisäpuolella,(aketin @ Kesä. 17 2011,00:19) kirjoitti
melkein kiinni...
KTM SD R 2012
KTM Super Duke (2011)
Suzuki GSX 750F (2008-2011)
Hmmmm, ehkä aavistuksen näyttäisi tutulta... Jos sitä töiden jälkeen jaksais käydä tsekkaamassa, osuiko veikkaus oikeaan.
<p>Hävittäjälentelijä vuodesta 2011. Supermatoilija vuodesta 2008.</p>
En sit tiedä onko mulla alkava sokeus vai mikä hemmetti vaivaa mutta just veivasin kolmosta ees taas ja ei mun silmä tollasta huomaa...![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Etin kanssa eilen yli pari tuntia, ei osunut mitenkään silmään.(Suzu-ukko @ Kesä. 18 2011,10:59) kirjoitti
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Tuo lienee jossain siinä Tikkurila/Heikinlaakso akselilla.
Hiukka tuntuu että on harhauduttu alkuperäisestä ideasta:
Nyt jengi ottaa kuvia jostain bussipysäkeistä ja jostain tönöistä jotka ei ketään kiinnosta?kirjoitti
Luulis Uudenmaanalueella olevan oikeasti jotain kuvauksellisiakin paikkoja... vai eikö ?
Dirty Nasty Furriner
Turhaan itkette.
Mielestäni niin helppo paikka,
ettã viitsiikö edes vaivautua...
Ainakaan näin sateella
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
juu kun sade lakkaa, niin kilpaa hakee kuvia tosta...
Muutamia kertoja ton nähnyt. Ei vaan heti sytytä missä
Ehkäpä se taas ajoreissulla lamppu syttyy ja muistaa.![]()
Sieltä parkkipaikalta saattaisi jotain löytyä(CJ @ Kesä. 18 2011,13:56) kirjoitti
![]()
KTM SD R 2012
KTM Super Duke (2011)
Suzuki GSX 750F (2008-2011)
Jos sais ton mopottimen huollosta ensiviikolla niin vois alkaa ajeluttamaan jannuja...![]()
Dirty Nasty Furriner
Taas päsee heittämään kommentteja, ajaminenhan ei meille maistu ja kelikin on aivan *, kuvasta puhumattakaan...
Tämähän on osoitteessa Toinen Linja 6, Helsinki.
Leikkipuisto Linja
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Käy hakee pois tuon mun tämänpäiväinen räpsy,(Suzu-ukko @ Kesä. 18 2011,10:59) kirjoitti
se on niin helppo, että lapsikin sen tietää
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Hep, helppo!
Mutta en pääse hakemaan.![]()
Tajusin just et ois pitäny ottaa suzu-ukosta kuva ku se räpläs mokkulaansa tossa![]()
Sielukkaassa pyörässä on Rock'n'rollia, patinaa, fuck you -meininkiä, se ei lähde käyntiin kun tekisi mieli ajamaan, ja kun on vikaa etsiessä juonut lavan kaljaa ja polttanut puoli kartonkia röökiä ja päätät taas kokeilla niin laakista tulille.
-JaZZo
No niin nyt tulee uutta ja sen verran helppoa kuvaa että ei tartte ku ajaa ja hakee!! *Kesti nyt pikkasen tää kuvan laitto kun mokkulan kerpele sano sopparin irti..
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tietäsin paikan mut onkohan joku jo hakemassa? Ettei taas käy niin et oon minuutin myöhässä![]()
Samaa mietitään täällä(aketin @ Kesä. 18 2011,21:40) kirjoitti
Pitäiskö lähteä kilpa-ajoille
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Kaikki ajatteli et kai joku muu hakee ni kukaa ei hakenu, huomen siel on ruuhka. mut nyt jatkuusitte baarii
Nämä voisi joku moderoida tuohon ketjun aloitusviestiin?(Go-Za @ Huhti. 29 2011,13:27) kirjoitti
Hmm taidan tietää mistä tuo kuva on otettu...pitäsköhän hakea...![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Kotiinpäinvetoa(Suzu-ukko @ Kesä. 19 2011,09:24) kirjoitti
![]()
Ja paikkahan oli **Vessööntie 897** Porvoon Sondbyssä.
Eipä taida tonttuj hakea kuvaa uudeltamaalta vaan himppisen pidemmän matkan takaa ....![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Jospa nyt onnistuisi kunnialla...
Niin tapahtu .... no jos mä oisin sit se eta itkumies ...en tiiä paikkaa
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!