Sivu: 155 / 164:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55105145153154155156157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4621:stä 4650:een 4896:sta
    Kuvajahdin sivujuonne omaksi ketjuksi eli Supojahti. Tässä jahdissa tavoitteena Upata kuva Supoilijasta

Siinä onkin sitten tekemistä että saat ekana kuvan kuvajahdista mutta et joudu Supojahdissa kohteeksi
    Not bad day to drive

Lainaa (Anu.nukka @ Marras. 12 2011,23:10) kirjoitti
    Kuvajahdin sivujuonne omaksi ketjuksi eli Supojahti. Tässä jahdissa tavoitteena Upata kuva Supoilijasta *

Siinä onkin sitten tekemistä että saat ekana kuvan kuvajahdista mutta et joudu Supojahdissa kohteeksi *
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Laitettu yv:tä tuomas/kte.. Paaaljon parempaa ehdotusta tuli mieleen ... Tonttuj:lle tästä ei voi yv:tä edes laitella

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
    aikaisempaa viestiä lainattu.. vvv

Kunpa vaan jollakin rastilla ei kävis niin että tonttuj kompastuu omaan nokkeluuteensa ja joutuu itse supoilun uhriksi [/quote]
    Järjestely kysymys.. Laitan yv:tä *

Editoinut tkard Marras. 12 2011,23:19

gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Lainaa (Anu.nukka @ Marras. 12 2011,23:10) kirjoitti
    Siinä onkin sitten tekemistä että saat ekana kuvan kuvajahdista mutta et joudu Supojahdissa kohteeksi *
    Juu toi kuvaosuus on varsin simppeli, ajetaan vain paikalle ekana ja napataan kuva. Supojahdilta välttyminen tuntuu olevankin sitten kertaluokkaa vaikeempaa, mm. allekirjoittanut on tainnut olla tällä viikolla supoilun kohteena melkein joka rastilla vaikka oon kyllä tutkinut kuvapaikat ja lähistöllä olevat puskat varsin tarkasti... Supoilijat ilmestyy paikalle aina kuin tyhjästä just sen muutaman sekunnin aikana kun erehtyy vilkasemaan kännykän näyttöä
    k1300s
    Mikä tää supoilujuttu oikein on? Alkaa mennä tän ketjun tarinat vähä sisäsiittoiseksi.
    Lainaa (eikka99 @ Marras. 12 2011,23:47) kirjoitti
    Mikä tää supoilujuttu oikein on? Alkaa mennä tän ketjun tarinat vähä sisäsiittoiseksi.
    nyt jahdataan jo jahtaajiakin *

ihan puskista lähti kokohomma ja puskissa on jahtaajat vieläkin

ja tonne voi laittaa mielipiteen tän hetken kuvajahti menosta

Not bad day to drive

**supoilu**
    Lainaa (tonttuj @ Marras. 12 2011,23:55) kirjoitti
    **supoilu**
    *reps*

Supersupoilu
    Not bad day to drive

Lainaa (Anu.nukka @ Marras. 12 2011,23:58) kirjoitti
    Lainaa (tonttuj @ Marras. 12 2011,23:55) kirjoitti
    **supoilu**
    *reps* *

Supersupoilu
    Teilt löytyy näköjää wiki artikkelit ihan joka lähtöön
    k1300s
    Mä tein meille supojahtaajile JA kaikille muille mölisijöille oman kakanjauhanta ketjun

Laitetaanko tälle sivulle vaan kuvat ja supoillaan sitten täällä.

Pysyy jahti *jahtaamisena eikä ei-supoilijoiden tarvitse katsoa aina että tuliko uusi kuva kun me irvitään toisillemme.

Not bad day to drive

Lainaa (Anu.nukka @ Marras. 13 2011,00:28) kirjoitti
    Mä tein meille supojahtaajile JA kaikille muille mölisijöille oman kakanjauhanta ketjun

Pysyy jahti *jahtaamisena eikä ei-supoilijoiden tarvitse katsoa aina että tuliko uusi kuva kun me irvitään toisillemme.
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Lainaa (Anu.nukka @ Marras. 13 2011,00:28) kirjoitti

Heiiii . . .

Suzu-Ukko tehnyt jo tänne saman idean eli poistan ton edellisen ketjun ja siirrytään vastavakoilemaan tänne :
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=133917

Tänk juu dizzyspell
    Not bad day to drive

gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Missä uusi kuva? Täällä ollaan ihan liekeissä radalle lähdössä
    Big Katoom
    Sori kun kuvan laitto kesti. Isänpv ja muuta ohjelmaa jahdin ohessa.
    Tässä uus helppo.
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Huusulassapa taas, ei se jahti kauaa jäkessä pysyny Tätä tuskin oisin tienny muuten mut koitin yks ilta iteki kuvailla onnelan päärakennusta jahtiin mut valo ei riittäny pimeellä ja sit piti mennä kuvaamaan ne tykit

k1300s
    Alkää turhaan laittako uusia kuvia,niin nopeasti.Kelikin on niin huono.että vituttashan se kuvia ettiä.
    Big Katoom
    Tässä seuraava, pahoittelut että kesti pitkään, kuvauslaitteet kävi kettuilemaan ihan tosissaan

Tää paikkahan on helppo, jokainen on ajanut varmasti useammankin kerran ohi... Ja jahtikaupunkihan on sama missä nyt on pyöritty viime aikoina urakalla.

Tässä vähän ratkaisevaa lisävinkkiä jahtaajille jotka ei tunne huusulaa hyvin:

Paikka: Rusutjärven koulu, Tuusula

k1300s
    Ei mun mielestä.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Go-Za:lta tuttuun tapaan helposti tunnistettava kuva.
    ZX-6r -04
    Lainaa (Lelupete @ Marras. 13 2011,19:16) kirjoitti
    Go-Za:lta tuttuun tapaan helposti tunnistettava kuva. *
    Mä voin käydä, kun ei muita näy kiinnostavan...

- Kari
    BMW HP2 Megamoto -07
    Kun Go-Za:n uusi kuva tuli ei ensin ollut kyllä hajuakaan,mutta taustalla olevat taulut paljastivat paikan.
    Big Katoom
    Lainaa (KTE @ Marras. 13 2011,19:20) kirjoitti

- Kari
    On ollut ilo seurailla Helsingin kuvajahtia. Viime kuukauden kuvajahti pyöritys on ollut todella mukavan nopeata ja hyvällä huumorilla olevia jahtikuvia jotka on ollut helposti tunnistettavia. Porukka on hyvin tutustunut keskenään ja kuka vaan olisi noita kuvia pystynyt hakemaan.

Ihmettelin miksi tänään ei kuvat ole vaihtunut, luulin syyksi isäinpäivää mutta huomasin että eilen porukka hiljentyi "uuden" moden viestin jälkeen?
    Luin ajatuksella viestin ja katsoin tämän foorumin säännötkin. Mielestäni kukaan, siis kukaan! Ei heistä ole kirjoittanut mitään halventavaa tai ketjusta poikkeavaa viestiä, vaan ainoastaan jakanut päivän jahtitunnelmia. Mikä taas puoltaa foorumin sääntöjäkin. Ei ole iso asia näin loppukautena selata muutamaa sivua läpi ja etsiä tuorein jahtikuva?

Mielestäni tulevan moden kannattaisi miettiä miten asiat tuo julki.
    Rakentavalla keskustelulla olisi saanut porukan ymmärtämään mikä häntä niin häiritsee keskustelu ketjussa.
    Aikuismaisesti olisi ilmoittanut että p-jauhannassa olisi avattu ketju ot keskusteluille ja olisi mukavampi seurata jahtikuvia ilman ylimääräisiä löpinöitä. Turha uhkailu ja purukan hiljentäminen näin talviaikaan ei tuo mitään positiivista mieleen! *Jahtaajia ei ole montaa jäljellä ja kesällä vastaavaa ot keskustelua ei edes ollut??

Ei mulla tässä muuta, mukava on ollut seurailla talvijahdin etenemistä ja toivon että joku löytää uusimman kuvan, että jahti jatkuisi asiallisesti eikä loppuisi tuollaiseen vaikeaan kuvaan joka on mielestäni keskikesän kuvia, kun jahtaajiakin on 10*määrä tämän hetkisiin??
    Korvessahan tämä...

Hotelli Korpilampi
    Korpilammentie 5, Espoo

- Kari

BMW HP2 Megamoto -07
    Seuraava...

- Kari
    BMW HP2 Megamoto -07
    No nyt mäkin tietäsin...
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Joku tässä nyt hämmentää urakalla kun kuvia lähettelee tänne ja siihen paskanjauhantaketjuun.
    Ota tästä nyt selvää enää mihin niitä laitetaan.
  30.  
    Lainaa (Go-Za @ Marras. 13 2011,21:05) kirjoitti
    Lainaa (mp_77 @ Marras. 13 2011,20:04) kirjoitti
    Lainaa (KTE @ Marras. 13 2011,19:20) kirjoitti

- Kari
    On ollut ilo seurailla Helsingin kuvajahtia. Viime kuukauden kuvajahti pyöritys on ollut todella mukavan nopeata ja hyvällä huumorilla olevia jahtikuvia jotka on ollut helposti tunnistettavia. Porukka on hyvin tutustunut keskenään ja kuka vaan olisi noita kuvia pystynyt hakemaan.

Ihmettelin miksi tänään ei kuvat ole vaihtunut, luulin syyksi isäinpäivää mutta huomasin että eilen porukka hiljentyi "uuden" moden viestin jälkeen?
    Luin ajatuksella viestin ja katsoin tämän foorumin säännötkin. Mielestäni kukaan, siis kukaan! Ei heistä ole kirjoittanut mitään halventavaa tai ketjusta poikkeavaa viestiä, vaan ainoastaan jakanut päivän jahtitunnelmia. Mikä taas puoltaa foorumin sääntöjäkin. Ei ole iso asia näin loppukautena selata muutamaa sivua läpi ja etsiä tuorein jahtikuva?

Mielestäni tulevan moden kannattaisi miettiä miten asiat tuo julki.
    Rakentavalla keskustelulla olisi saanut porukan ymmärtämään mikä häntä niin häiritsee keskustelu ketjussa.
    Aikuismaisesti olisi ilmoittanut että p-jauhannassa olisi avattu ketju ot keskusteluille ja olisi mukavampi seurata jahtikuvia ilman ylimääräisiä löpinöitä. Turha uhkailu ja purukan hiljentäminen näin talviaikaan ei tuo mitään positiivista mieleen! *Jahtaajia ei ole montaa jäljellä ja kesällä vastaavaa ot keskustelua ei edes ollut??

Ei mulla tässä muuta, mukava on ollut seurailla talvijahdin etenemistä ja toivon että joku löytää uusimman kuvan, että jahti jatkuisi asiallisesti eikä loppuisi tuollaiseen vaikeaan kuvaan joka on mielestäni keskikesän kuvia, kun jahtaajiakin on 10*määrä tämän hetkisiin??
    Ketjun otsikko eli aihe on "Kuvajahti" ja säännöt tähän kuvajahtiinkin on alussa annettu. Periaatteessa kaikki muu kuin itse kuvien julkaiseminen on "aiheen ulkopuolelta" eli OT.
    Säännöissä tästä mainitaan pykälässä 6: "Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen".
    Käytännössä kaikki OT viestit vaikeuttavat itse aiheen seurantaa eli onko viimeisin kuva haettu tai onko uusi kuva julkaistu. Ongelma kärjistyy kun joku on lähtenyt kotoaan ajelemaan ja jahtaamaan kuvia. Mukana on moottoripyörä ja kännykkä... näistä jälkimmäisellä siinä sitten yritetään netissä moto.orgin sivuilla surffailla ja seurata miten jahti etenee. Seuraaminen on lähes mahdotonta kun ketju on täynnä kaikkea muuta kuin itse aiheeseen kuuluvaa, eli kuvia.
    Tätä juuri tarkoitin, mitä itsekkin kirjoitit. Foorumin säännöissä EI ole mitään epäselvää?

Pykälä 6. --> "Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen".

Näinhän tämä on mennytkin? Jahtaajat on kirjoitellut päivän tai päivien jahti tapahtumia? On kommentoitu päivän hauskoja kömmällyksiä ja niitä asioita joita on yhdessä koettu? Kaikki tämä on liittynyt juuri sen päivän kuvajahtiin? Mistään suomi-ruotsi pelistä ei ole käsittääkseni puhuttu joka olisi oikeasti OT???

Itse seuraan tätä hauskaa ajan vietettä kännykän näytöltä. Muista en tiedä, mutta ei ole minulle ollut ongelma seurata uusinta kuvaa ja "ot kirjoittelua" .. Talvijahdista puhutaan muutenkin? Eli kuvaajia EI ole yli kymmentä?? Ymmärrän p-jauhannan osion, jos tälläistä "ot" olisi paljon kesällä. Mutta siitäkin olisi voinut asiallisesti ilmoittaa? Vai kuinka?

Jotenkin tuntuu että tässä on jotain henkilökohtaista, jotain jahtaajaa tai jahtaajia koskien?
    Tarkoitan tällä tätä..
    Eihän kukaan tämän hetkinen mode ole viesteihin puuttunut??

Mitään riitaa en keskusteluilla halua aiheuttaa, haluan vain tuoda oman mielipiteeni esiin, niinkuin sinä toit.
    Tuntuu että aikuiset eivät mahdu samalle hiekkalaatikolle vaikka se on uudenmaan kokoinen!!

Järkevällä keskustelulla ja avoimella puheella saadaan aikaan kaikkia tyydyttävä ratkaisu? --Oletko samaa mieltä?

Minulle ei ole hankaluuksia 120e puhelimella pitää p-jauhanta sivua ja jahtisivua samaan aikaan auki. Haluan vain sen huomauttaa että p-jauhantaa en pysty lukemaan jos en ole kirjautunut orggiin?? Tuli siis kirjauduttua tämän takia.
Sivu: 155 / 164:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55105145153154155156157 ... ViimeinenViimeinen