lakas(tkard @ Loka. 28 2011,20:13) kirjoitti
mun pitäis kertoo sulle yks juttu ...
Not bad day to drive
Eiku toi on ihan hyvä, meinasin itekin käydä hakemassa just ton tonttuj:n tuupakan kohteen jälkeen mut sit laiskana päädyinkin tohon uudenmaan herkkuun joka oli selkeästi lähempänä(Anu.nukka @ Loka. 28 2011,20:33) kirjoitti
![]()
k1300s
Juu!(Tuomas_82 @ Loka. 28 2011,20:37) kirjoitti
Mut nyt on helppo
Jos aamulla hakisi *
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Kuvajahti kisaan mä sen verran että, jos koko kesän mittainen kisa, niin jää kyllä kesän muut menot kilpailuhenkisimmiltä väliin.
Mutta jos esim olisi juuri kolme tai neljä viikonloppua jolloin olis kuvajahtia pisteillä ja viikonloppujen yhteen lasketut pisteet sitten ratkaisisi niin uskaltaisi lähteä jonnekin pääkaupunkia kauemmas lomallekin ??
Not bad day to drive
Odotamme innolla sitä juttua.....(Anu.nukka @ Loka. 28 2011,20:35) kirjoitti
![]()
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Mulla on aina vielä lähempää kotiota, kun en pidemmälle osaa(Anu.nukka @ Loka. 28 2011,20:33) kirjoitti
Ja helpot on kivoja kun kuva vaihtuu pari kertaa tunnissa valoisaan aikaan![]()
No ei kuvajahtia ehkä ihan noin vakavasti kannata kenenkään ottaa(Anu.nukka @ Loka. 28 2011,20:47) kirjoitti
Itellä ollu sellanen periaate, että jahtaan sillon kun ehin ja kun on muuta menoa niin sitten meen enkä ainakaan vielä ole lomareissuja perunut tämän vuoksi vaikka jahtaaminen onkin pirun mukavaa.
k1300s
Mut jos jaetaan ryhmät? Vaikka niin että ryhmässä olisi neljä? Eli ryhmä saisi pisteen jne..(Tuomas_82 @ Loka. 28 2011,20:55) kirjoitti
Sit pääsisi tarpeen mukaan *
Ja voisi antaa vinkkiä ryhmässä oleville..
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Kyl mää ehrin nährä muutaman toooodella fanaattisen, ja siksi muutaman kerran ojensin kuvan ihan tarjottimellakin.(Tuomas_82 @ Loka. 28 2011,20:55) kirjoitti
Juu!(tonttuj @ Loka. 28 2011,20:59) kirjoitti
Kesällä oli aika taistoa tuo kuvan ottaminen muutaman kerran![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Noi fanaattisimmat jahtaajat on kyllä mennyt meikäläiseltä ihan ohi, ainoostaan pistin muutaman kerran merkille että jotkut jahtiin osallistuneet nuoremmat kaverit käytteli aika rajuja nopeuksia rasteille ajellessa mut muilta osin homma on vaikuttanut ihan siivolta... Tai sit en vaan tiedä kaikkea kulisseissa tapahtunutta, sekin on täysin mahollista(tonttuj @ Loka. 28 2011,20:59) kirjoitti
![]()
k1300s
Juu, mää supoilin monia aika monta kertaa, oli se hauskaa(tkard @ Loka. 28 2011,21:01) kirjoitti
![]()
Mut sit pitäis saada jengi herätettyä ajoissa keväällä ja entäs kun kesken kauden joku haluaisi mukaan.. *(Tuomas_82 @ Loka. 28 2011,21:01) kirjoitti
Kisat ihan erikseen ja kuvajahti sit omanaan koko kesän ilman mitää ihmeempää kisaamista?
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
(tonttuj @ Loka. 28 2011,21:09) kirjoitti
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Pahimmat oli ne kirkot missä oli karmeata kilpa-ajoa ja aivan vääriin paikkoihin, ja se Lintuvaara, olin Keilaniemessä silloin tyoreissulla ja kun supoiltiin siinä ikkunassa jahdin aikana niin siellä kävi pyörimässä uskomaton määrä pyöriä.
Meitä kun on niin moneen junaan, mä ainakin voisin kuvitella pitäväni pisteistäni niin kovaa kii että jäis ruåttin risteilyt väliin
Näin leikkimielisenä kisana on saattanut pahimpina sateina jäädä kottiinkin ...
Mutta pieni kisa silloin tällöin tai tiettynä aikana vois kyllä olla jees
Toivon mukaan tässä muodossa nyt kuitenkin pyörii tää normikisa ensi kaudellakin![]()
Not bad day to drive
Kyllähän tuo idea vaatii vielä jatkojalostusta mm. just tuon osalta jos ryhmään tulee porukkaa tai siitä lähtee, mut peruskonsepti kyllä vaikuttaa hyvältä ja kehityskelpoiselta(tkard @ Loka. 28 2011,21:09) kirjoitti
k1300s
reps(tonttuj @ Loka. 28 2011,21:12) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Kiitos panulle tästä jahdista(Anu.nukka @ Loka. 28 2011,21:13) kirjoitti
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Talvi aikaa kehitellä.(Tuomas_82 @ Loka. 28 2011,21:14) kirjoitti
GuessWhoo ja tonttuj viestit poikivat vielä hyvän ensi kauden![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Mää lähen sinne ritseilylle sun puolestasi, olikos se tyttöjen ritseily nelejän hengen hytissä(Anu.nukka @ Loka. 28 2011,21:13) kirjoitti
?
Ja myös meille kaikille, lukijoille ja ajelijoille.(tkard @ Loka. 28 2011,21:16) kirjoitti
Kyllä(tonttuj @ Loka. 28 2011,21:19) kirjoitti
Hauskaa on ollut ja tulee olemaankin![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Okeij, ollaan tiimi mä(tonttuj @ Loka. 28 2011,21:18) kirjoitti
kuvia ja sä ulkoistettuna mun tiimi matkoilla
![]()
Not bad day to drive
Mä en oo teidän tiimissä sit(Anu.nukka @ Loka. 28 2011,21:21) kirjoitti
Toinen vaan risteilee![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Tos oiskin ideaa, kuvajahtia laivalla(tkard @ Loka. 28 2011,21:24) kirjoitti
![]()
missä sää oot(tonttuj @ Loka. 28 2011,21:33) kirjoitti
Not bad day to drive
Onhan tässä kuvajahdissa vielä kehitettävää
Toiset jahtaa risteilyllä ja toiset jahtaa tosissaan kun toiset vaan harrastuksen eli ajamisen ilon vuoksi.
Itse jahtaan ajamisen ilosta ja hauskaa on ollut etsiä kuvia joko helppoja tai sit vähän vaikeampiakin. Go-zan kuvista jäänyt muutamat hyvin mieleen, ei ole ollut liian helppoja (kaikki), mut vinkit ollut loistavia (kun niitä on tarvittu) ja niitä kun hetken päässä miettinyt niin tajunnut mitä hakee takaa, ja se taas tuonut itselleen tähän jahtaamiseen lisä fiilistä että onko muut tajunnut missä kuva on. Tontulla ja sukiukollakin on ollut omia loistavia ajatuksia kuvien otossa. En tiedä, ajattelnko liian laajasti nyt tätä.....
Tietenkin nämä vaikeat kuvat on hyvä sijoittaa keskelle kesää kun ilmat on hyvät jne..
Olen huomannut samanlaista sanailua muidenkin aktiivisten osallistujien kesken ja tämä sopii mulle!
Tätä lisää
Kuvajahti voisi minun puolestani jatkua juuri tälläisenä mitä se on tämän kesän ollutkin.
Vaikeaa kuvaa ja siihen päälle helpompaa.. Kunhan vinkkiä tulee tarpeen vaatiessa että jengillä ei mene kiinnostus jahtaamiseen ja kuva vaihtuu tarpeeksi usein.
Jahti palkinnoilla, pisteillä?? Ei huono sekään, mut tiedän että keskuudessa on kaiken maailman suhareita jotka tuntevat paikan kun paikan.. tälläinen jahti tulee mielestäni olemaan sellaista että tulee olemaan top10 kuskit ja hakevat kuvia minkä kerkeävät?? Siksi ehdotin tähän hätäisesti joukkueita.. Eli ryhmän sisällä olevat voisivat laittaa/soittaa että tiedän missä kuva on pääsetkö hakemaan, itse en pääse.. jne.. Tasoittaisi jonkun yksilön/ryhmän kuvajahtia ja jahdin mielenkiinto ei loppuisi siihen että ei yksilönä pärjää..
Mut tiedä toimiiko kummiskaan.. Kunhan ajatuksia tähän rustailen![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Ja asiaan!!
Tiedän missä uusin kuva on
Jos aamulla![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön