Vinkkiä huutas...![]()
Kirkon kupeella täällä:
Uusi:
![]()
BMW K1300R - BMW K1200S - Honda CBR1000F - Suzuki GSX1100 - Kawasaki GPz550 - Yamaha RD125 - Tunturi Super Sport - Pappa Tunturi
Hyi kun oli kylmä...
Päivärinteeltä löyty:
Pimiäksi meni tuo keli niin käytetään tämmönen aikasemmin otettu, vaihteeksi muuntaja...
![]()
Tuolla:
Ja sitten:
![]()
BMW K1300R - BMW K1200S - Honda CBR1000F - Suzuki GSX1100 - Kawasaki GPz550 - Yamaha RD125 - Tunturi Super Sport - Pappa Tunturi
Sumua pirusti
Semmonen seuraavana
![]()
Viimeksi muokannut: herma; 03.10.2014 klo 20:00. Syy: uusi kuva
Muutama kenttä tuli kierrettyä vaan ei mätsänny.![]()
Vinkkinä vois sanoa, että taustalla oleva nuoriso touhaa skeittilaudan kans![]()
No täällä:
Sitten tälläinen:
![]()
Noohh? Miksi ei Rotuvaarilla noussut käsi pystyyn Erkkolansillalla kun vastaan ajelit rasti hakureissulla..![]()
Olin itse liikenteessä tojotalla, joten ymmärrän toki ettei lapanen noussut..![]()
Suzuki Hayabusa
Eipä taas mittää oo nähäny.
Hys hys. Älä kerro morotus paikkaa kellekkään, saattaa uuden rastin paikka paljastua![]()
Eikö sen tehtävä olekin paljastua? Ainakin itse tiedän jo...![]()
Täällä vanha paari
Uus..
![]()
Viimeksi muokannut: JSK; 08.10.2014 klo 15:36. Syy: kuvaa modattu, jottei olisi noin tumma
Suzuki Hayabusa
Eilen olin jo lähdössä rastia hakemaan vaan alkoi sataa. Sokerista kun olen niin en vapaaehtoisesti sateella aja.![]()
Hjyvä hjyvä..
Taajamamopoilu sateessa on kyllä. Reissunpäällä se melkein kuuluu asiaan..
![]()
Suzuki Hayabusa
Jotenkin tuntuu että +3, vesisade, pimeä ja moottoripyöräily ei sovi yhteen...![]()
Ihan vielä ei mopoa ole talliin ole työnnetty, mutta heikohkon paikallistuntemuksen omaavana en ole vielä keksinyt paikkaa.![]()
Paikalla on muuten näi nippelitietona tosi harhaanjohtava nimi: Tuiran keskus.
Tuossapa:
Sitten vois ajella tuonne:
![]()
Prkl, unohdin kattoa ketjun ennen ajelulle lähtöä...![]()