Sivu: 20 / 27:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 101819202122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 797:sta
    Herätetääs hiukan! Vinkkiä tai hakemaan uusi (laavu) hopihopi
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Herätetääs hiukan! Vinkkiä tai hakemaan uusi (laavu) hopihopi
    "********** on pieni, ilmava ja kevytrakenteinen rakennus kuten huvimaja, puistomaja tai tilapäiskäyttöön tarkoitettu näyttelyrakennus, jolle on tyypillistä että se pysyy tukematta pystyssä."

En viitsi täältä Hämeestä lähteä tuota hakemaan..
    '03 ZX-9R
    Veikkaus olis ettei tää kovin kaukan Ahlaisista ole, mut epäilys heräs onkohan tää ollut jo?
    https://reissu.org
    Paikka on tiedossa . Eikös tämä ole se kuva numero 100? haetaanko tämä sunnuntaina vai seuraava?
    Lainaa Sebulus kirjoitti Katso viesti
    Paikka on tiedossa . Eikös tämä ole se kuva numero 100? haetaanko tämä sunnuntaina vai seuraava?
    Uusi kohde jos tuo on ollut jo, hakeeko Sebulus?
    No voin mä ton hakee. En oo varma kerkeenko tänään hakee ku on matkaa vajaa 100km suunta. Ton jälkee sitte laavulle vai?
    Lainaa Sebulus kirjoitti Katso viesti
    No voin mä ton hakee. En oo varma kerkeenko tänään hakee ku on matkaa vajaa 100km suunta. Ton jälkee sitte laavulle vai?
    Tämähän on nyt se 100. kohde, eikö?
    Uusi kohde jos tuo on ollut jo, hakeeko Sebulus?
    Samaa pohdein että oliko jo mutta listalta en ainakaan saanut silmään osumaan.

Vinkkinä: Tosiaan maineikas tanssimesta takavuosista asti mutta nykyään vähän hiljaisempi paikka.
    Porista kun köröttelee ylöspäin niin löytää matkan varrelta.

Tämän paikan lähistöllä on varmasti laavuja ja muitakin paistopaikkoja mutta itse kun en noihin maasto luonto ihmisiin kuulu niin ovat vähän hukassa sijainti tuntemukseltaan.
    ex.ZZR1100; nykyään cdr900 räärää
    Mihis tää homma on sammunut??
    Kukaan ei kolmesta varmaan hakenut uutta tuon kievarilla käynnin jälkeen tai minä en ainakaan
    Kukaan ei kolmesta varmaan hakenut uutta tuon kievarilla käynnin jälkeen tai minä en ainakaan
    No hitto. Ehdotus: Hakekaa joku vaikka tuo mun resinakuva 1.5.2012 jotta päästäs eteenpäin, vai onko tää vakava sääntöjen rikkomus vaikka kelit ei sokerimotoristeja suosikkaan, niin paanalle vaan.
    Lainaa Tramp kirjoitti Katso viesti
    No hitto. Ehdotus: Hakekaa joku vaikka tuo mun resinakuva 1.5.2012 jotta päästäs eteenpäin, vai onko tää vakava sääntöjen rikkomus vaikka kelit ei sokerimotoristeja suosikkaan, niin paanalle vaan.
    Tämä passaa ainakin mulle, to hakemaan jos ei jo haettu
    Äääääähhh, töiksi menee................. Nooooo... Koitan kestää.
    Rahalla saa ja mopolla pääsee.
    Intohimoinen motoristi est.1995
    Ei tällä hetkellä omaa pyörää, vuokraan käytännössä joka kesä aktiivisesti erilaisia.
    Tää ei ny oikee skulaa.
    Tua viiminenki rasti (Poikeljärven tanssilava Vaasatie varres) o sit nii paljo helppo, et jos siit viäl täytyy ruvet huajentammaa, ni ... sit ei passaa pyärii, ko ... ruutukaava-aluel, täh

Vampulan vesivoimalan rastin haku oli 'tuskallista'. Samoin Huittisten kohde. Helppoja hakuja molemmat.

Hei ... onks tää homma iha kualeentunu ... Satakunnas?

Utelee ... porilaine
    BMW R1100RS -93 ex, K1100LTSE -95 ex.
    Lainaa EsosRS kirjoitti Katso viesti
    Tää ei ny oikee skulaa.
    Tua viiminenki rasti (Poikeljärven tanssilava Vaasatie varres) o sit nii paljo helppo, et jos siit viäl täytyy ruvet huajentammaa, ni ... sit ei passaa pyärii, ko ... ruutukaava-aluel, täh

Vampulan vesivoimalan rastin haku oli 'tuskallista'. Samoin Huittisten kohde. Helppoja hakuja molemmat.

Hei ... onks tää homma iha kualeentunu ... Satakunnas?

Utelee ... porilaine
    Se Poikeljärvi on löydetty kuten jo aiemmin oli mainintaa, siellä kävi kolme mopoa kerralla, minä mukaan lukien. Kuvaa saati uutta kohdetta ei kukaan muistanut ottaa/hakea, joten se siitä ja se löytyy jo aloitusviestin listastakin.
    Se Poikeljärvi on löydetty kuten jo aiemmin oli mainintaa, siellä kävi kolme mopoa kerralla, minä mukaan lukien. Kuvaa saati uutta kohdetta ei kukaan muistanut ottaa/hakea, joten se siitä ja se löytyy jo aloitusviestin listastakin.
    Terve.

Kiitos viestistä.
    Muistamattomuus lienee ... tällä foorumilla ihan ... jottain muuta.
    No joo. Anti olla, ja ... se siitä

Tarkoitukseni on herätellä Satakunnan jahtivoorumia eloon. Vai ... olenks ihan hakoteillä?
    Haluutteks olla koko kesä ... 'kyykyssä'?

Jahtailemisiin,

t: Eso
    Poikeljärven tanssilava, paikka löytyy aloitusviestistä.
    WP_000067.jpg

Uusi tulee parin tunnin päästä... menikin hieman pidempään...
    WP_000070.jpg

Nyt on mitä hakea
    Viimeksi muokannut: mico; 10.06.2012 klo 20:29.
    Rasti on tiedossa. Luonnehdin sitä ... 'kohtuullisen hakusaksi', koska näitä tasamaita Satakunnasta löytyy joka ilmansuunnalta. No, lännessä tulee rajaksi Selkämeri.
    Mieli tekisi antaa vinkkiä, mutta ... se on nyt 'mico':n hallussa. Jahtailemisiin,

t: Eso
    ^Olisit vaan laittanut vikkiä; nakkilalaisen vuorineuvoksen nimisen tien varrella...

Korjattiin vinkkiä hieman.
    Viimeksi muokannut: mico; 11.06.2012 klo 22:24.
    Nakkilassa, Matomäentien varren maisemaa (ja romahtanut lato):

Uusi kuva:
    Lainaa Maikhol kirjoitti Katso viesti
    Perhana, piti oikein tarkistaa että oliko sama tölli minkä ohi ajeltiin tänään kun paineltiin tiistaikahveelle, ja olihan se, pisti vaan silmään ton rakennuksen hölmön näköisesti jätetty syöksytorvi toisella seinustalla, nooh täytyy hakea, jos ei kukaan ole huomiseen mennessä noutanu
    No kävin mä sen tänään jo noutamassa, mutta uutta kuvaa en keksinyt vaikka ajelin n.150 kilsaa, eip ollu mitään kuvauksellista mun mielestä enkä kerkee ainakaan tänään uutta hakemaan, eli jahti on voimassa kunnes uusi ja vanha kuva on julkistettu...rip rap pian joku hakemaan.... joku muuten ajoi mustalla kawalla ohi just kun olin tota kuvaa nappaamassa, olin varma että oli tulossa hoodeille, mutta menikin ohi kun näki yhden mopottimen siellä jo olevan...
    Viimeksi muokannut: pipeman; 13.06.2012 klo 17:45. Syy: edittiä
    Soon sillälailla.....että millälailla.....
    No ei sitä onneksi kukaan muu hakenut, eli tässähän tämä lavilan makasiini eurajoella kirkkotien varrella

Uusi kuva Näyttää sitten tämänlaiselta, voip olla vaikea, mutta voi olla joillekkin helppokin.....harmittaa toisalta kun kierrettiin tänään pyhäjärvi ja siltä reissulta piti ottaa uusi kuva, mutta meinasin unohtaa...
    Soon sillälailla.....että millälailla.....
    Kohde löytyy rauman ydinkeskustasta entinen sotasairaala vuosilta 1939-1945, nykyinen kasvatus-ja opetusvirasto

Tässä seuraava kohde tarjolla nopeimmalle
    Many who live deserve death, and some that die deserve life - can you give it to them?
    Edeltävän olis jopa meikäläinen löytänyt mutta tää nyt haussa oleva Ei ihan taida olla näiltä nurkilta.
    If it jams, force it. If it brakes, it needed replacing anyway.
    Lainaa toofastforyou kirjoitti Katso viesti
    Edeltävän olis jopa meikäläinen löytänyt mutta tää nyt haussa oleva Ei ihan taida olla näiltä nurkilta.
    Millä nurkilla?
    Rauman, edeltävä kuva oli kerrankin sellainen minkä olisi löytänyt ja nopeesti Nyt olis ollut hyvää aikaa ajella rastien perässä mutta kun ei ythtään tiedä mihin suuntaan pitäis lähteä
    Vinkkinä annettakoon että kohde löytyy pyhäjärven välittömästä läheisyydestä
    Many who live deserve death, and some that die deserve life - can you give it to them?
    Löytyi, nyt vielä äkkiä uusi jos ei joku muu ole jo askeleen edellä.
    Noniin, tietoteknisten vaikeuksien kautta voittoon.

Ja uutta

30.  
    Eipä ole tuollaista tehdashallia vielä eteen sattunut täysin vieras paikka tämä kohde
Sivu: 20 / 27:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 101819202122 ... ViimeinenViimeinen