Herätetääs hiukan! Vinkkiä tai hakemaan uusi (laavu) hopihopi![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Veikkaus olis ettei tää kovin kaukan Ahlaisista ole, mut epäilys heräs onkohan tää ollut jo?
https://reissu.org
Paikka on tiedossa . Eikös tämä ole se kuva numero 100? haetaanko tämä sunnuntaina vai seuraava?
No voin mä ton hakee. En oo varma kerkeenko tänään hakee ku on matkaa vajaa 100km suunta. Ton jälkee sitte laavulle vai?![]()
Samaa pohdein että oliko jo mutta listalta en ainakaan saanut silmään osumaan.
Vinkkinä: Tosiaan maineikas tanssimesta takavuosista asti mutta nykyään vähän hiljaisempi paikka.
Porista kun köröttelee ylöspäin niin löytää matkan varrelta.
Tämän paikan lähistöllä on varmasti laavuja ja muitakin paistopaikkoja mutta itse kun en noihin maasto luonto ihmisiin kuulu niin ovat vähän hukassa sijainti tuntemukseltaan.
ex.ZZR1100; nykyään cdr900 räärää
Kukaan ei kolmesta varmaan hakenut uutta tuon kievarilla käynnin jälkeen tai minä en ainakaan![]()
Äääääähhh, töiksi menee................. Nooooo... Koitan kestää.
Rahalla saa ja mopolla pääsee.
Intohimoinen motoristi est.1995
Ei tällä hetkellä omaa pyörää, vuokraan käytännössä joka kesä aktiivisesti erilaisia.
Tää ei ny oikee skulaa.
Tua viiminenki rasti (Poikeljärven tanssilava Vaasatie varres) o sit nii paljo helppo, et jos siit viäl täytyy ruvet huajentammaa, ni ... sit ei passaa pyärii, ko ... ruutukaava-aluel, täh
Vampulan vesivoimalan rastin haku oli 'tuskallista'. Samoin Huittisten kohde. Helppoja hakuja molemmat.
Hei ... onks tää homma iha kualeentunu ... Satakunnas?
Utelee ... porilaine![]()
BMW R1100RS -93 ex, K1100LTSE -95 ex.
Poikeljärven tanssilava, paikka löytyy aloitusviestistä.
WP_000067.jpg
Uusi tulee parin tunnin päästä... menikin hieman pidempään...
WP_000070.jpg
Nyt on mitä hakea![]()
Viimeksi muokannut: mico; 10.06.2012 klo 20:29.
Rasti on tiedossa. Luonnehdin sitä ... 'kohtuullisen hakusaksi', koska näitä tasamaita Satakunnasta löytyy joka ilmansuunnalta. No, lännessä tulee rajaksi Selkämeri.
Mieli tekisi antaa vinkkiä, mutta ... se on nyt 'mico':n hallussa. Jahtailemisiin,
t: Eso
^Olisit vaan laittanut vikkiä; nakkilalaisen vuorineuvoksen nimisen tien varrella...
Korjattiin vinkkiä hieman.
Viimeksi muokannut: mico; 11.06.2012 klo 22:24.
Nakkilassa, Matomäentien varren maisemaa (ja romahtanut lato):
Uusi kuva:
![]()
Perhana, piti oikein tarkistaa että oliko sama tölli minkä ohi ajeltiin tänään kun paineltiin tiistaikahveelle, ja olihan se, pisti vaan silmään ton rakennuksen hölmön näköisesti jätetty syöksytorvi toisella seinustalla, nooh täytyy hakea, jos ei kukaan ole huomiseen mennessä noutanu
No kävin mä sen tänään jo noutamassa, mutta uutta kuvaa en keksinyt vaikka ajelin n.150 kilsaa, eip ollu mitään kuvauksellista mun mielestäenkä kerkee ainakaan tänään uutta hakemaan, eli jahti on voimassa kunnes uusi ja vanha kuva on julkistettu...rip rap pian joku hakemaan.... joku muuten ajoi mustalla kawalla ohi just kun olin tota kuvaa nappaamassa, olin varma että oli tulossa hoodeille, mutta menikin ohi kun näki yhden mopottimen siellä jo olevan...
![]()
Viimeksi muokannut: pipeman; 13.06.2012 klo 17:45. Syy: edittiä
Soon sillälailla.....että millälailla.....
No ei sitä onneksi kukaan muu hakenut, eli tässähän tämä lavilan makasiini eurajoella kirkkotien varrella
Uusi kuva Näyttää sitten tämänlaiselta, voip olla vaikea, mutta voi olla joillekkin helppokin.....harmittaa toisalta kun kierrettiin tänään pyhäjärvi ja siltä reissulta piti ottaa uusi kuva, mutta meinasin unohtaa...
![]()
Soon sillälailla.....että millälailla.....
Kohde löytyy rauman ydinkeskustasta entinen sotasairaala vuosilta 1939-1945, nykyinen kasvatus-ja opetusvirasto
Tässä seuraava kohde tarjolla nopeimmalle
![]()
Many who live deserve death, and some that die deserve life - can you give it to them?
Edeltävän olis jopa meikäläinen löytänyt mutta tää nyt haussa olevaEi ihan taida olla näiltä nurkilta.
If it jams, force it. If it brakes, it needed replacing anyway.
Rauman, edeltävä kuva oli kerrankin sellainen minkä olisi löytänyt ja nopeestiNyt olis ollut hyvää aikaa ajella rastien perässä mutta kun ei ythtään tiedä mihin suuntaan pitäis lähteä
![]()
Vinkkinä annettakoon että kohde löytyy pyhäjärven välittömästä läheisyydestä![]()
Many who live deserve death, and some that die deserve life - can you give it to them?
Löytyi, nyt vielä äkkiä uusi jos ei joku muu ole jo askeleen edellä.![]()
Eipä ole tuollaista tehdashallia vielä eteen sattunuttäysin vieras paikka tämä kohde
![]()