Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Hei - minulla on 2009 mallin VN1700C. Jos/kun irroitan kädet tangolta -> kone lähtee oikealle heti??? Eikös mopon pidä mennä suoraan = mekaniikkaa? Olen yrittänyt erilaisilla teillä. RM Heino sanoi, että ei mopoa pidä ajaa ilman käsiä... Kun meinasin takuuseen heidän sitä katsovan. Onko neuvoa?
    <p>Solifer, Yamaha XVS 1100, vm 2000, Kawasaki VN1700 Custom, vm2009, BMW S1000R, vm 2014<br type="_moz" />, Ducati Diavel 2015,&nbsp; KTM SD GT 2018, KTM SD GT 2019</p>
  2. #2
    Mulla teki tollain kun keulan liukuputket oli kierot.
    1300cc Suzuki
  3. #3
    Lainaa (Roadkill @ Heinä. 04 2011,14:22) kirjoitti
    Mulla teki tollain kun keulan liukuputket oli kierot.
    Tai vinoon kiristetty. Onko ko. pyörässä lokasuojan päällä yhdyspalkki/tanko pumppujen välissä? Jos on löysää ja kiristä suoraan
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  4. #4
    Renkaat toispuoleisesti kuluneet?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  5. #5
    tiet on kallistettu ojaan päin, jotta vesi sinne valuisi.

    Näin ollen pyörä aina viettää oikealle, ei tosin kovin voimakkaasti.
    Honda CRF 250R 2007

    ex Suzuki GSX-R 750 K6

    ex Kawasaki ZX-6R 1999
  6. #6
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Kustomit on geometrialtaan kokolailla suuntavakaita, H-D:llä tuli ajettua kymmeniä kilsoja ilman käsiä putkeen... itseasiassa kaikki mun pyörät ovat menneet suoraan niinkauan kuin on vauhtia yhtään riittänyt.
    Dirty Nasty Furriner
  7. #7
    Onko tuo ketjuvetoinen? Ketjulinja vino?
  8. #8
    Rengaspaine edessä?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #9
    Kiitos vastauksista - hihnaveto. Rengaspaineet voisin katsoa. Yritän saada merkkiliikkeen takuuseen tutkimaan. Hidasta on. Edellinen 2000 mallin Yammu 1100cc meni kyllä paikassa kuin paikassa suoraan. Tämä on 2010 ostettu 2009 malli = takuu voimassa.
    <p>Solifer, Yamaha XVS 1100, vm 2000, Kawasaki VN1700 Custom, vm2009, BMW S1000R, vm 2014<br type="_moz" />, Ducati Diavel 2015,&nbsp; KTM SD GT 2018, KTM SD GT 2019</p>
  10. #10
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Mällätty tai kaaduttu? Etukolmiot on voineet kääntyä vähän toisiinsa nähden, jonka takia menee vinossa, tosin silloin on vaikeaa saada etuakseliakaan osumaan paikalleen, eli ainakin renkaanvaihdossa tuo pitäisi huomata.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  11. #11
    etuputket&#92;rengas ilmaan ja kaikki putkia pitävät pultit löysäksi.renkaan suoristus ja putkien kiristys.ja eikun testaamaan (saa mahdolliset etu putkien väännöt pois)
  12. #12
    Kato onko kummassakaan vanteessa "painaumaa" oikealla puolen.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  13. #13
    Rengaslinjan pitää olla pielessä, jotta pyörä kaartaisi. Omalle kohdalle sattuneita syitä ovat olleet:
    - Kun merkkiliike kiristi ketjut ja samalla takarenkaan vinoon.
    - Etuakseli kiero edellisen omistajan lipan jäljiltä.

    Pyydä kaveria ajamaan takanasi ja katsomaan kulkeeko pyörä kylki edellä vai suoraan, toisinsanoen kulkeeko renkaat samaa linjaa. Leveellä takarenkaalla varustetutssa customissa vaikea tosin nähdä eturengasta.
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  14.  
  15. #14
    Ajamalla vesilammikon yli (riittävän iso että kastuu rengas koko matkalta) ja katsoo mihin kohtaan eturenkaan vana sijoittuu takarenkaan vanaan...

    Tälleen tarkastin emännän mopon rengaslinjaukset. Pikku kustomi jossa hihnaveto. Oli takarengas vinossa ja siittä syystä puolti oikealle samalla lailla kuin aloitusviestissä, ei paljoa mutta häiritsevästi.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"