Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Miten yleistä? Onko tullut sanomista, oletko selvinnyt puhumalla, vai kiinnostaako poliisia lainkaan jos et spedeile muuten pyöräsi kanssa?
    FZ6-n -05
    Toissa kesänä mp-poliisi mainitsi asiata kun oli ixilin mökäpönttö ilman killeriä paikallaan.Tosin oli reipas ylinopeus ennen sitä ja sen vuoksi ampas perään.
    Totes vaan että jum¤#auta tuostahan lentää linnutki läpi ja otti ääninäytteet ja totes että ei pe#¤ele mitkä mökät.
    Tykkäs sitte otteeseen kirjottaa että noisekilleri pidettävä ajossa mukana ja kirjallinen huomautus siitä nopeudesta
    Yhden tapauksen muistan vuosien takaa kun virkavalta ruuvasi kaverin pyörästä kilven irti ja sakkoa tuli. Ja tietysti katsastukseen että sai kilven takaisin.
    Taivas saa odottaa
    Leimasin putken killerillä. Sitten putkesta -14cm pois ja killeri pois * Katsastus ukko katsoi kyllä putkea (orkkismitoissa + killeri), kun muu putki musta sisältä ja killeri kiilteli "tämä on varmaan aina ollut paikallaan". Vastailin, että toki.

Mitään ongelmia ei ollut.

Lyhennys

Huomaa tumman putken ja kiiltävän killerin. Onneksi E merkintä oli putken pannassa.

EX mopedi kyseessä.

Ääniä lopussa...

Tuli mieleen aiheeseen liittyen: Saako vaimentimia tehdä itse? Mulla on omatekoiset mökäpöntöt paikallaan vailla mitään e-merkintöjä. Papattaa kyllä ihan mukavasti mutta ei tuolla ole jakoja äänissä milleekkään suoraputkiselle customille... Eikä ole ollut poliisien kanssa ongelmiakaan.

Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  6.  
    Lainaa (Transalp @ Elo. 02 2011,18:10) kirjoitti
    Tuli mieleen aiheeseen liittyen: Saako vaimentimia tehdä itse? Mulla on omatekoiset mökäpöntöt paikallaan vailla mitään e-merkintöjä. Papattaa kyllä ihan mukavasti mutta ei tuolla ole jakoja äänissä milleekkään suoraputkiselle customille... Eikä ole ollut poliisien kanssa ongelmiakaan.
    Riipuu kai vuosimallista? En ole varma. Kaveri sanoi, että oman muutoksen jälkeen kuuli 2km. päästä kun "laulatti" joka vaihteen. Kymmenisen kertaa poliisien kanssa rinnakkain/perätysten + pari 0 puhalusta jossa katsoivat rekisteriotteen. Ja se siitä. Toki ykkönen-kakkonen.. 2000rpm kun lähti pois, mutta kyllä se silti ääntä piti.