Sivu: 8 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 2030:sta
  1. #211
    Poimin tuolta erityisesti tuon "Käännät liian aikaisin mutkaan" kommentin ja yritän sitä sisäistää seuraavalle ratapäivälle. Kaikista eniten minua itseäni häiritsee ykkösmutka johon en vain tunnu saavan hyvältä tuntuvaa linjaa ja sopivaa ajonopeutta aikaan.

    "Siististi" tarkoitti ehkä laajemmin sitä, että en aja supermototyyliin perä irti, tappi maassa, jalka edellä tai muutenkaan touhua pahastikaan ekstraa vaan "siististi" eli kumit luistamatta maassa

    Ajan radalla ns. metsäkartalla (kotariin saa erilaisia kaasuvasteita ja tuossa on hyvin pehmeä kaasuvaste). Samoin siinä on avoin imukotelon kansi ja julmettu imupuolen meteli. Kun kone edes yhtään vetää, niin imupuolelta tulee kameraan tuo muka kovasti vetävän moottorin lotina. Todellisuudessa veivatessani kaasukahvaa välillä 20-60% ei koneen vedossa tapahdu juuri mitään tuon äänen lisäksi - kevyesti moottorijarrun puolelta hyvin kevyeen vetoon. Pyörässäni vasta 75-90% kaasunasennot tekevät jotain eikä kauheasti satasen yläpuolella nekään. Myöskään siis voimakkaalle moottorijarrulle ei mennä ellei kahvaa pyöräytä täysin kiinni. Asia siis näyttää paljon pahemmalta mitä se oikeasti on. Tarpeetonta se toki on mutta siihen oli nyt syynsä:

    Tuossa videolla oltiin sadepäivänä radalla ja tasan yksi setti tuli kuivalla ajoa. Ainut mitä setin aikana ajamisestani koetin hakea oli opetella roikkumista, josta viime reissun jälkeen tuli noottia. Kun noin kevyen pyörän päällä vaihtelee asentoa ja opettelee roikkumista, niin väkisinkin siitä puuttuu luontevuus ja pehmeys. Kyllä se siitä pehmenee.

    Ajolinjoissa(kin) on tosiaan paljon korjattavaa ja monia mutkia ajoin videolla huonommin kuin joskus ennen. Osin siksi että roikkumisen myötä pyörä ei mene mutkaa samaa linjaa samaa vauhtia ja linjoja ja ajovaihteita pitää miettiä uusiksi. Eiköhän se kaasun nyhtäminenkin siinä samalla vähene. Tällä kertaa opetteluun ei jäänyt aikaa vaan päivä typistyi sateen vuoksi yhteen hauskaan 20min ajovuoroon.

    Tarkoitus oli siis linkata esimerkki tuosta veturin käyttämisestä.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  2. #212
    Lainaa juhvi kirjoitti Katso viesti
    Powereista en tiedä, mutta ainakin minulla alkaa Pirellin Rosso Corsa lipsua ikävästi muutaman nopeamman kierroksen jälkeen. Liekö kyse ylikuumenemisesta vai mistä, viisaammat vastatkoon, jotta minäkin oppisin jotain.
    Kannattaa tsekkaa rengaspaineet heti varikolle saapuessa, joka setin jälkeen. Varsinkin jos se oma vauhti kasvaa päivän aikana setti setiltä, niin aamupäivän paineet voi olla liikaa iltapäivälle. Tässä yksi asia pitää mielessä. En muista mihin kategoriaan Rosso Corsa osuu, että onko sille jo liikaa tuollainen 1.22 aika.
    xxx
  3. #213

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Streethawk kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa tsekkaa rengaspaineet heti varikolle saapuessa, joka setin jälkeen. Varsinkin jos se oma vauhti kasvaa päivän aikana setti setiltä, niin aamupäivän paineet voi olla liikaa iltapäivälle. Tässä yksi asia pitää mielessä. En muista mihin kategoriaan Rosso Corsa osuu, että onko sille jo liikaa tuollainen 1.22 aika.
    Rosso corsalla ajelee pitkän matkaa alle 1:20, tämä tosin täystehoisella pyörällä. Tosin kuten aikaisemmin todettu, en tuijottaisi pelkästään kellosta, missä se pidon raja menee...
    Tuohon SMC 690 videoon en kommentoi muuta, kuin että kokeilisin ajaa pitkiä suoria edeltävät mutkat pyöreämmin, niin saa pitkille suorille heti alusta alkaen kovemman keskinopeuden. Pienitehoisella pyörällä jokainen mutkassa hukattu km/h tuntuu suoran päässä kellossa.
  4. #214
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Rosso corsalla ajelee pitkän matkaa alle 1:20, tämä tosin täystehoisella pyörällä. Tosin kuten aikaisemmin todettu, en tuijottaisi pelkästään kellosta, missä se pidon raja menee...
    Lainaa Streethawk kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa tsekkaa rengaspaineet heti varikolle saapuessa, joka setin jälkeen. Varsinkin jos se oma vauhti kasvaa päivän aikana setti setiltä, niin aamupäivän paineet voi olla liikaa iltapäivälle. Tässä yksi asia pitää mielessä. En muista mihin kategoriaan Rosso Corsa osuu, että onko sille jo liikaa tuollainen 1.22 aika.
    Selvennyksen vuoksi tämä Kemoran 1:22 oli joskus 2005 paikkeilla SV650S:llä. Pystyssä pysyttiin, mutta muuten muistikuvat silloisesta katurenkaiden toimivuudesta ovat hieman hataria

    Rosso Corsan lipsumisongelma taasen tuli vastaan 2012 SMC:llä Alastarossa siinä 1:35 - 1:36 tietämillä. En oikein tiedä mitän niiden paineiden pitäisi olla tuollaisessa rakkineessa. Luulenpa että seuraavan renkaan uusinnan yhteydessä vaihdan johonkin vauhdikkaaseen ajoon tarkoitettuun malliin, sillä Supercorsa toimi edessä ihan hyvin samoilla paineilla (muistaakseni ~2 bar lämpimänä). Tuolloin oli siis tarkoitus kokeilla Rosso Corsaa, mutta rengasliikkeessä kävi vahinko ja sainkin Supersorsan eteen.

    Nykyään tuppaavat nuo ratailut ja ajaminen yleensäkin jäädä niin vähälle, ettei hieman nopeampi kuluminen haittaa. Kunhan vain on pitoa silloin kun pääsee ajamaan
    juhvelström
  5. #215
    Lainaa juhvi kirjoitti Katso viesti
    Rosso Corsan lipsumisongelma taasen tuli vastaan 2012 SMC:llä Alastarossa siinä 1:35 - 1:36 tietämillä. En oikein tiedä mitän niiden paineiden pitäisi olla tuollaisessa rakkineessa.
    Itse käytin katukumeissa painetta 2.4-2.5 heti ajosta mitattuna sekä edessä että takana. Toimi ainakin Metzeler racetec k3 interact renkaissa hyvin.
    xxx
  6. #216
    Lainaa Streethawk kirjoitti Katso viesti
    Itse käytin katukumeissa painetta 2.4-2.5 heti ajosta mitattuna sekä edessä että takana. Toimi ainakin Metzeler racetec k3 interact renkaissa hyvin.
    Sulla oli tuo vissiin Bladen alla. Päteeköhän sama tuollaiseen 150 kiloa tankki täynnä painavaan vekottimaan?
    juhvelström
  7. #217
    Lainaa juhvi kirjoitti Katso viesti
    Sulla oli tuo vissiin Bladen alla. Päteeköhän sama tuollaiseen 150 kiloa tankki täynnä painavaan vekottimaan?
    Juu tässä bladessa ne silloin oli. Kun ajosta mittaa paineet, niin varmaan noilla voi hyvin lähteä liikkeelle. Joku viisaampi osaa sanoa onko eroa paineilla näillä eri pyörillä, mutta itse en usko että eroa juurikaan olisi. Se kuinka paineet muuttuu ajon aikana, niin eri pyörilläkin on eronsa ja tietty ajotyylillä, nopeudella jne. jne. Että kylmäpainetta on matkia kaverilta. Testaa näillä ja jos tuntuu huonolta ajossa tai kuluu huonosti, niin muuta sitten.
    xxx
  8. #218
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Joten ei varmasti ole paskimmasta päästä laadultaan.

    No ostin sitten nämä kanahaukat, näillä suosituksilla Voip olla että on kohta hyvät vähän käytetyt myynnissä jollekin onnelliselle.
  9. #219
    Onkohan paineet ihan alueellaan kun laitoin pirelli rosso corsien kylmäpaineiksi molempiin 2 kiloa. mittaisin ajon jälkeen ja oli etu 2,1 ja taka 2,3 Pitäisikö etusen painetta nostaa hiukan???
  10. #220
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Onkohan paineet ihan alueellaan kun laitoin pirelli rosso corsien kylmäpaineiksi molempiin 2 kiloa. mittaisin ajon jälkeen ja oli etu 2,1 ja taka 2,3 Pitäisikö etusen painetta nostaa hiukan???
    Jaa-a, mikähän oli mittauksen viive?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #221
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jaa-a, mikähän oli mittauksen viive?
    Varikolle rullailu alastarossa
  12. #222
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Onkohan paineet ihan alueellaan kun laitoin pirelli rosso corsien kylmäpaineiksi molempiin 2 kiloa. mittaisin ajon jälkeen ja oli etu 2,1 ja taka 2,3 Pitäisikö etusen painetta nostaa hiukan???
    Nosta etusen paine sinne 2.4 paikkeille, kun mittaat heti ajon jälkeen varikolla.
    xxx
  13. #223
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Onkohan paineet ihan alueellaan kun laitoin pirelli rosso corsien kylmäpaineiksi molempiin 2 kiloa. mittaisin ajon jälkeen ja oli etu 2,1 ja taka 2,3 Pitäisikö etusen painetta nostaa hiukan???
    Minkälaisia aikoja ajelet?
  14. #224
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Onkohan paineet ihan alueellaan kun laitoin pirelli rosso corsien kylmäpaineiksi molempiin 2 kiloa. mittaisin ajon jälkeen ja oli etu 2,1 ja taka 2,3 Pitäisikö etusen painetta nostaa hiukan???
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jaa-a, mikähän oli mittauksen viive?
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Varikolle rullailu alastarossa
    Mun kierolle logiikalle tuo kuulostaa alhaiselta. Eli jos kylmä katupaine on 2,5 niin radalla katurenkaalla jos pääsis sinne lähelle lämpöisenä tulee hyvä. Takarenkaan kohdalla olen ottanut ohjenuoraksi etusen katukylmäpaineen, eli lämminpaine pyörinyt mulla siellä 2,3-2,5 molemmissa päissä. Tämän lisäksi katsellut, miltä rengas ajon jälkeen näyttää. Ajat alastarolla 1.38 luokkaa.

    Streethawkin viestin lukeneena, niin paineet ainakin jokseenkin tontilla 2,3-2,5 välillä. Päättelyketjun loogisuus sitten toinen juttu

    Varikolle rullailu laskee painetta sen 0,1
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #225
    Tässä taulukko niin loppuu spekulointi. "Psi to Bar converter" löytyy googlesta.



    Pikku spekulointi vielä perään.
    Alkukesällä Alastarolla kaveri ajoi Rosso Corsilla taulukonmukaisilla paineilla ja takarengas alkoi kulua pilalle. Tiedusteli sitten paineita varikolta ja paineiks laitettiin:
    etu 2,1 ja taka 1,8
    Sen jälkeen renkaan pinta muuttui taas "oikeannäköiseksi".
    Varikonmittari näytti +28astetta ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta.
    Kaverin ajat oli ~1.30.xx
  16. #226
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko_ kirjoitti Katso viesti
    Pikku spekulointi vielä perään.
    Alkukesällä Alastarolla kaveri ajoi Rosso Corsilla taulukonmukaisilla paineilla ja takarengas alkoi kulua pilalle. Tiedusteli sitten paineita varikolta ja paineiks laitettiin:
    etu 2,1 ja taka 1,8
    Sen jälkeen renkaan pinta muuttui taas "oikeannäköiseksi".
    Varikonmittari näytti +28astetta ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta.
    Kaverin ajat oli ~1.30.xx
    Kylmä vaiko lämmin?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #227
    Kiitos tuo taulukko auttoi paljon Eli jos rengas jäähtyy sen 0,1 varikolle rullailussa niin eturenkaasta mitattu 2,1 on ihan alueellaan. 2,2-2,3 on suositus etuselle. Eturengas näyttää sileältä eikä repeile yhtään. Takarenkaasta mitattu 2,3 on taas samoilla laskukaavoilla ehkä liikaa kun suositus on 2,2-2,3. Takarenkaassa pientä röpelöä reunoilla. En ole kierrosaikojani vielä kellottanut, koska en ole nähnyt sitä tarpeelliseksi. Ajo kuitenkin kehittyy koko ajan mielestäni Esim viimekerran jälkeen tuntui, että voisi alkaa jopa jarruttelemaan vähän enemmän ja myöhemmin. Aikaisemmin panostanut lähinnä ulostuloihin heikohkolla menestyksellä Voisihan niitä kierroksia alkaa jopa kellottamaan... Joku tuossa ylhäällä heittikin jonkun 1.38 ajan ? oliko hatusta heitetty vai päätelty vaan?

    Ja sitten vielä jos tuo taulokko on joku ihan official niin se taas kumoaa täysin puheet lämppäreiden sopimattomuudesta katurenkaille. Pirellitopicista kyselin ainakin muistaakseni ja siellä kirjoiteltiin, ettei yli 60 asteen kannata lämmittää, että muuttuu liukkaiksi. Taulukossa taas ohjeet rosso corsa 70-80 astetta 45-50min Totuus löytyy varmaan sieltä taulukon ja kommenttien puolesta välistä tai sitten hiekalla pötkötellessä
  18. #228
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kylmä vaiko lämmin?
    Lämmin
  19. #229
    Lainaa mjtee kirjoitti Katso viesti
    V

    Motolla nopeet mutkat jalat tapeilla, hitaat jalka maassa.

    Siitä pyörästä loppuu muuten kallistusvara hitaissa mutkissa. Toki nopeissa jalka tapilta pois, jos se asfalttiin ottaa. Alkaa vaan olemaan aika hallitsematon vehje siinä +150km/h vauhdeissa.

    Parhaiten oppii motolla ajamaan mikroautoradalla, ajo huomattavasti agressiivisempaa mitä isommalla pätkällä.

    Alastarossa tollasella kisamotolla pääsee 1.29 aikoja, joten potentiaalia kyllä löytyy ihan katumotollakin.

    Suosittelen vaihtamaan esim goldspeedin e-hyväksyttyihin kisaslikseihin, ei noi katukumit oikeen varottele, vaan lähtee alta kun saippuapala. Muutenkin kaasua saa kyllä käyttää rajummin mitä isommilla pyörillä, siellä takapyörällä kuitenkin vähemmän tehoa.
    KTM SMR 450 2013 #168
  20. #230
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko_ kirjoitti Katso viesti
    Lämmin
    No täytyypä tarkkailla tuota DRC takasta, vaikkei ole mun vauhdeissa vielä rumasti kulunut (mielestäni). Lämminpaine ollut siellä 2,4 tai jopa 2,5 sen Alastaron varikolle rullailun jälkeen. Kylmänä ollut 2,0-2,1, kait. Ideana, ettei ekoilla kierroksilla muljuis ja veis ajohaluja .

    Uusi tieto ja kokemus ei pahasta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #231
    Lainaa ZaDi kirjoitti Katso viesti
    Alastarossa tollasella kisamotolla pääsee 1.29 aikoja, joten potentiaalia kyllä löytyy.
    Täsmennetään sen verran että ei kyllä ihan joka Jesse pääse, vaan saa olla aika huiman luja vetomies jo. Mutta en epäile etteikö pääsisi. Muutaman vuoden treenillä ja nappiin osuvilla välityksillä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  22. #232
    Mitä slicksejä suosittelisitte keskiryhmän vauhteihin? Vaatii jo sitten räväkämpää ajamista, että pysyy oikeassa lämpötilassa? Lähinnä vähän turvamarginaalia haen, koska noi katurenkaat ei pahemmin varottele pidon loppumista. Katsellut noita pirellin superbike sc1 ja sc2... toi sc2 taitaa olla se medium joten varmaan se
  23. #233
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Mitä slicksejä suosittelisitte keskiryhmän vauhteihin? Vaatii jo sitten räväkämpää ajamista, että pysyy oikeassa lämpötilassa? Lähinnä vähän turvamarginaalia haen, koska noi katurenkaat ei pahemmin varottele pidon loppumista. Katsellut noita pirellin superbike sc1 ja sc2... toi sc2 taitaa olla se medium joten varmaan se
    Itellä ollut juurikin noita SC2:ina ja eipä ole pienintäkään moitteen sijaa sanottavana. Joskus joku suosittelee eteen SC1:stä mutta voinpa sanoa ettei mitään sanottavaa eroa keskiryhmän vauhdeissa (eikä kuulemma edes suberbike kisavauhdeissa -V.Kallio-)
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  24. #234
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Mitä slicksejä suosittelisitte keskiryhmän vauhteihin? Vaatii jo sitten räväkämpää ajamista, että pysyy oikeassa lämpötilassa? Lähinnä vähän turvamarginaalia haen, koska noi katurenkaat ei pahemmin varottele pidon loppumista. Katsellut noita pirellin superbike sc1 ja sc2... toi sc2 taitaa olla se medium joten varmaan se
    Löytyykö lämppärit?
  25. #235
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Mitä slicksejä suosittelisitte keskiryhmän vauhteihin? Vaatii jo sitten räväkämpää ajamista, että pysyy oikeassa lämpötilassa? Lähinnä vähän turvamarginaalia haen, koska noi katurenkaat ei pahemmin varottele pidon loppumista. Katsellut noita pirellin superbike sc1 ja sc2... toi sc2 taitaa olla se medium joten varmaan se
    Ilman lämppäreitä varmaan Supercorsa SP, Metzlerin Racetec K3 ja muiden valmistajien vastaavat. Lämppäreiden kanssa sitten Supercorsa SC2 tai vastaavat kumit. Tuon pehmeämmät on vain rahan tuhlausta.
    Superbike #7
  26. #236
    Löytyy lämppärit kyllä. Katsellut myös supercorsia, mutta melko samoissa hinnoissa ovat sc2 kanssa. Millä nimillä muiden valmistajien ratarenkaita markkinoidaan. Vähän pihalla esim metzeler racetech k1 k2 k3 yms continental? Michelin? dunlop?
  27. #237
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Löytyy lämppärit kyllä. Katsellut myös supercorsia, mutta melko samoissa hinnoissa ovat sc2 kanssa. Millä nimillä muiden valmistajien ratarenkaita markkinoidaan. Vähän pihalla esim metzeler racetech k1 k2 k3 yms continental? Michelin? dunlop?
    Itse olen suosinut Continentalin RaceAttack seosrenkaita, kun niitä on saanut ylivuotisina Blahalta 100€/kpl. Ovat riittäneet hyvin nopeankin ryhmän aikoihin ilman ongelmia. Ajoin yhden sarjan uusia Supercorsia ja totesin olevan rahan tuhlausta, jos ei aja kilpaa.
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  28. #238
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ilman lämppäreitä varmaan Supercorsa SP, Metzlerin Racetec K3 ja muiden valmistajien vastaavat. Lämppäreiden kanssa sitten Supercorsa SC2 tai vastaavat kumit. Tuon pehmeämmät on vain rahan tuhlausta.
    Mitä aikaa pitäisit rajana 600cc kemoralla, että pitäisi vaihtaa taakse sc1 kakkosen tilalle?

    Lieneekö se siellä jossain 12 kieppeillä..
  29. #239
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Löytyy lämppärit kyllä. Katsellut myös supercorsia, mutta melko samoissa hinnoissa ovat sc2 kanssa. Millä nimillä muiden valmistajien ratarenkaita markkinoidaan. Vähän pihalla esim metzeler racetech k1 k2 k3 yms continental? Michelin? dunlop?
    Slicksejä:
    Pirelli Diablo Superbike SC1, SC2, PRO
    Metzeler Racetec Slick K1, K2, COMPK
    Dunlop KR106(etu) ja KR108(taka) näihin on paljon eri seoksia.

    PRO ja COMPK edullisimpia ja myös kovimpia metukalta ja pirelliltä. Näistä PRO on kuulemma parempi valinta.
    Täältä löytyy varmaan halvimmalla, 2 renkaan lähetys maksaa noin 30€.
    http://www.sebimoto-germany.de/Pages...erangebote.htm
    Täällä lisää renkaita sebimotolta:
    http://www.sebimoto-germany.de/produkte/index.htm

    Mynetmoton hinnat kannattaa kans tsekata.

    Tuutko Kemoraan nyt 26-27.7. ?
  30.  
  31. #240
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti
    Mitä aikaa pitäisit rajana 600cc kemoralla, että pitäisi vaihtaa taakse sc1 kakkosen tilalle?

    Lieneekö se siellä jossain 12 kieppeillä..
    Siinä 25 c tai yli lämmintä ulkolämpömittarissa mittarissa.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Sivu: 8 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858 ... ViimeinenViimeinen